Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Alfa Romeo 4C & Maserati Grecale Trofeo & Range Rover Velar P400e & Jaguar XKR Convertible

PauseBreak zei:
Oh enne,
Ik woon op de grens en tank in Duitsland voor 1.30 de liter.

Serieuze vraag om af te sluiten: Waar en wat dan? Het goedkoopste adres dat ik kon vinden voor 98/Ultimate zit op 1,55 per liter. Alsnog zo'n 14ct/liter goedkoper maar goedkoper is natuurlijk beter.

Ik vond het ook al zo goedkoop. Afgelopen weekend getankt in Duitsland en de euro95 kostte daar al 1,57 euro, vrijwel hetzelfde als in Nederland, ongekend :O. Dat was weliswaar langs de Autobahn, maar 27 cent goedkoper is wel heel veel.

Ik tank momenteel in Duitsland rond de EUR 1,38 per Liter, voor Euro 95
Bij de Freie Tankstelle, midden in Schüttorf, waar ik werk
Dat is wel aan het eind van de dag, na 17.00 uur, want dan is de benzinde het goedkoopst
Kann wel 10 cent schelen tussen ochtend en avond

Je moet ook niet langs de Autobahn tanken, en bij voorkeur op dinsdag tanken (gemiddeld de goedkoopste dag). Ik woon dichtbij 'eenvrijeusernaamiserbijnaniet' en als het zo uitkomt dan tank ik ook in Duitsland, in een dorpje net over de grens bij de Aral. Dat scheelt t.o.v. Shell V-Power zo'n 14-15 cent per liter, dus dat is de moeite waard. Meer besparen is natuurlijk beter, dus vandaar de vraag.

Edit: Dat was dus @Phaeton V8 :-D

Trouwens, gefeliciteerd met je 4C !!

Ik zie je QV regelmatig staan als ik met de hond langs je huis loop, maar dat is nu dus bijna voor het laatst geweest :D
Maar er komt gelukkig een andere beauty voor terug
Ik hoor hem wel een keer langskomen :-D

@BENZine
Inderdaad, deze auto is voor veel mensen een stap te ver. Mijn vrouw zeurt ook niet zo snel en op het idee van oordoppen voor de lange ritten reageerde ze met "prima". Veel partners zullen dit echt niet kunnen waarderen en daarom zullen veel mannen denk ik toch van de aankoop afzien. Gelukkig hier dus niet.

@funf
Klopt, al heeft deze versie wel de extra opbergmogelijkheid tussen de stoelen. Daarbij heb je haken achter de stoelen om dingen aan op te hangen en het kleine kofferbakje. Als wij naar Italië gaan zullen wij de koffer per post naar de verblijfslocatie sturen.

@Michel1975
Dank voor de leuke reactie! Mocht je hem een keer willen rijden ben je altijd welkom hoor.

@JoostM
Zeer goede deal. Je hoort mij niet klagen :}

@PauseBreak
Nou de levering is natuurlijk wel in 2018. Dus dat is nog even wachten. Maar inderdaad, het is veel vlugger dan ik in eerst
Wat betreft tanken doe ik dat bij de K+K in Gronau oost. Dat is dus als je de lange weg vanuit Glanebrug helemaal afrijdt. Dan zit die aan de linker kant in een zijstraat op een gegeven moment. Goedkoopste tankstation van Gronau. Die 1.30 is wel de prijs van euro95. Super Plus is 1.37.

@Phaetonv8
Duitse autobahn is ook flink aan de prijs. In de dorpen echter, daar is het veel beter.

Het gaat dus om dit tankstation: https://goo.gl/maps/uSa8KgmPbxT2

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
@BENZine
Inderdaad, deze auto is voor veel mensen een stap te ver. Mijn vrouw zeurt ook niet zo snel en op het idee van oordoppen voor de lange ritten reageerde ze met "prima". Veel partners zullen dit echt niet kunnen waarderen en daarom zullen veel mannen denk ik toch van de aankoop afzien. Gelukkig hier dus niet.

@funf
Klopt, al heeft deze versie wel de extra opbergmogelijkheid tussen de stoelen. Daarbij heb je haken achter de stoelen om dingen aan op te hangen en het kleine kofferbakje. Als wij naar Italië gaan zullen wij de koffer per post naar de verblijfslocatie sturen.

@Michel1975
Dank voor de leuke reactie! Mocht je hem een keer willen rijden ben je altijd welkom hoor.

@JoostM
Zeer goede deal. Je hoort mij niet klagen :}

@PauseBreak
Nou de levering is natuurlijk wel in 2018. Dus dat is nog even wachten. Maar inderdaad, het is veel vlugger dan ik in eerst
Wat betreft tanken doe ik dat bij de K+K in Gronau oost. Dat is dus als je de lange weg vanuit Glanebrug helemaal afrijdt. Dan zit die aan de linker kant in een zijstraat op een gegeven moment. Goedkoopste tankstation van Gronau. Die 1.30 is wel de prijs van euro95. Super Plus is 1.37.

@Phaetonv8
Duitse autobahn is ook flink aan de prijs. In de dorpen echter, daar is het veel beter.

Het gaat dus om dit tankstation: https://goo.gl/maps/uSa8KgmPbxT2

Stuur zij gelijk de scheidingspapieren mee :D Zou er alleen al niet aan moeten denken laat staan een partner mee laten 'lijden' (:P)

Guus Leferink zei:
Trouwens, gefeliciteerd met je 4C !!

Ik zie je QV regelmatig staan als ik met de hond langs je huis loop, maar dat is nu dus bijna voor het laatst geweest :D
Maar er komt gelukkig een andere beauty voor terug
Ik hoor hem wel een keer langskomen :-D

In Gronau is 12 uur in de middag het omslagpunt qua prijs. Zo goedkoop als de K+K kan ik het in de wijde omgeving niet vinden trouwens.
De 4C komt trouwens niet meer aan straat te staan. Dat zul je wel begrijpen ;)

KadettRT zei:
Stuur zij gelijk de scheidingspapieren mee :D Zou er alleen al niet aan moeten denken laat staan een partner mee laten 'lijden' (:P)
Dat valt wel mee. Ze heeft ook een enorme passie voor auto's, dus wat dat betreft... Die oordoppen zijn alleen voor de echt lange afstanden, want laten we wel wezen, die zijn voor Nederlandse ritten natuurlijk niet nodig.

Blijft gaaf, maar voor mij wat te hardcore. Daarnaast blijk ik er niet in te passen... 1,88m bij 100kg is wat teveel voor de 4C. Mijn hoop zit in de Alpine A110.

Mooi dat je je droom waarmaakt: you only live once!

Hulde! Wat een prachtige auto!

Bij mij op de sportschool is een meneer met een (witte) 4C. Die hoor je van ver aankomen inderdaad. :) Dat geluid is echt briljant. Ik heb de auto een tijdje geleden nog opgezocht qua specs (vanwege dat geluid en ik zit niet zo in de Italianen). Was wel even verbaasd.. 4 cilinder?!? *-)

Ik wens je veel voorpret! Ben benieuwd of het lukt om de zakelijke ritten in een Mito te doen en deze te laten staan. ;-)

@Vertmaori
Deze auto is inderdaad niet voor iedereen en dat is verder prima. Wel valt het mij op dat je aangeeft dat je er niet inpast. De stoel kan namelijk losgeschroefd worden en lager weer worden gemonteerd. Ik hou met mijn 1.87m centimeters boven mijn hoofd vrij. Wel heb ik in een versie gezeten waar de stoel in de hoogste stand stond. Daar paste ik dus ook niet in.

@W212
Thanks! Het is met recht een beauty!
Het geluid is inderdaad bi-zar voor een 4 cilinder. Ik dacht altijd dat een Abarth 500 met Monza uitlaatsysteem (af-fabriek) al gekkigheid was. Nou, de 4C doet er niet 1, maar 2 volle scheppen bovenop. Wat een geweld.
Ik weet wel zeker dat ik de 4C laat staan, op een hele enkele keer na. Dit omdat ik echt weet dat ik er niet bij klanten mee kan komen voorrijden.

@Idefiqs
Grazie! En inderdaad zoals funf zegt, ook bij het naar de auto toelopen, starten, wegrijden, opschakelen, terug schakelen en alle andere momenten :}

In welke sector werk je dan dat dat niet mogelijk is? Vind het aan wel jammer dat in NL er zo gelet word op wat voor soort auto je rijd. Soort afgunst als je het mij vraagt.

KadettRT zei:
In welke sector werk je dan dat dat niet mogelijk is? Vind het aan wel jammer dat in NL er zo gelet word op wat voor soort auto je rijd. Soort afgunst als je het mij vraagt.

Zeer divers, maar veelal in de culturele alsmede private sector. Ook regulier bedrijfsleven, maar ik moet rekening houden met die eerste 2 klantgroepen. Woningcorporaties, culturele instellingen, etc.

Ja, daar houden ze inderdaad niet zo van auto's. Ik parkeer daarom eigenlijk altijd in parkeergarages of een straatje verder. Dat scheelt me een hoop onzinnig geklets over auto's. Helaas is dat in NL niet anders.

Yep, erg jammer dat het zo werkt in ons Land. Bepaalde merken/modellen roepen gelijk een soort van afgunst op en mensen kunnen auto's totaal niet op waarde schatten.

Naja, en hoewel het kan is een 4C natuurlijk ook niet bijzonder praktisch om dagelijks te gebruiken en afgezien daarvan behaal je op je woon/werk ritjes niet het meeste rijplezier. Dus heel erg is het in dit geval ook weer niet lijkt me.

@funf
Dat is inderdaad wat ik op een mooie zomerdag ook ga doen als ik de 4C mee wil nemen.

@b-real
Klopt. Tevens gebruik ik mijn reistijd als een soort callcenter. En bellen in de 4C lijkt me een wat lastige aangelegenheid. :} *Sorry wat zei u, ik moest even invoegen*

B-Real zei:
Yep, erg jammer dat het zo werkt in ons Land. Bepaalde merken/modellen roepen gelijk een soort van afgunst op en mensen kunnen auto's totaal niet op waarde schatten.

Klopt. Ik zet mijn auto ook liever niet bij de klant pal voor de deur

@Vertmaori
Deze auto is inderdaad niet voor iedereen en dat is verder prima. Wel valt het mij op dat je aangeeft dat je er niet inpast. De stoel kan namelijk losgeschroefd worden en lager weer worden gemonteerd. Ik hou met mijn 1.87m centimeters boven mijn hoofd vrij. Wel heb ik in een versie gezeten waar de stoel in de hoogste stand stond. Daar paste ik dus ook niet in.

De lengte ging op zich nog wel, maar mijn goddelijke lichaam was te breed voor die sportstoelen, ik zit op steunen ipv er tussen :D

Tevens gebruik ik mijn reistijd als een soort callcenter. En bellen in de 4C lijkt me een wat lastige aangelegenheid. :} *Sorry wat zei u, ik moest even invoegen*

Hahaha, lijkt me serieus grappig! Al moet ik zeggen dat ik soms ook 2x moet luisteren als ik net teveel gas geef en ik hem iemand aan de telefoon. *-)

Maar kan je voor de langere afstanden niet een kleppensysteem er tussen laten zetten? Ik weet dat een kennis van mij met zijn Cooper S (zonder cat) een kleppensysteem ertussen had laten maken bij GoGarage, zo kon die de rit naar Italië soms ook even praten met zijn reisgenoot. :p

Ja kan het mij deels wel voorstellen. Maar vooral de praktische kant dan qua parkeerbreedte en inderdaad telefoongesprekken zijn in een 4C wat lastiger. Verder zou ik het inderdaad als funf oplossen. Iets verder parkeren.

Er zijn idd mooie MiTo’s te koop met lichtkleurig leer e.d. B) En dan over een tijdje de MiTo inruilen op weer een Giulietta of een Giulia?

Zit voor de gein ook eens een beetje Mito's te kijken en deze lijkt me bijvoorbeeld geen verkeerde. Weinig km, de juiste look-and-feel en inclusief de belangrijkste gadgets (Climate en Cruise Control). Turbomotor zou ik juist wel voor gaan, want door het koppel onderin kan je juist rustiger rijden dan met een atmosferisch toerenblokje. Uiteraard wordt dit anders zodra die Turbo veel PK's gaat leveren, maar dat is hier niet het geval. ;)
Hoe gunstig deze qua prijs is vind ik dan weer lastig te zeggen.

@Meeuw
Hadden we maar in Duitsland moeten wonen. Daar wordt juist omgekeerd gekeken naar je auto. Dure auto betekent goede zaken.

@vertmaori
Goede motivatie om dus niet teveel aan te komen haha. Ik ben 84kg en pas prima in de stoelen.

@Brent
Nee, kleppensysteem kan niet, want er zit geen demper op de uitlaat. Dan moet er een demper worden geplaatst met daarbij een kleppensysteem. Geen idee of daar ruimte genoeg voor is onder de auto.

@KadettRT
Exact. Sommige van mijn klanten zitten in binnensteden, dus daar doe ik hem lekker in de parkeergarage.

@Bossinkje
Thanks! Deze komt dus ook niet meer aan de weg.

@Jay DoubleYou
Nee, de MiTo wil ik volledig oprijden en blijft dus zolang die nog rationeel kan. En dan dus in het kader van: technische staat en representativiteit. Daarom vind ik de MiTo ook prettig. Het model dateert niet echt.

@Auto-Fan
Met alle respect, maar ik ga geen 17k op een MiTo stukslaan. Zeker nu niet. Ik wil een MiTo die ik volledig kan oprijden en wat echt het werkpaard wordt voor ons. Ik wil dus een auto zonder turbo, met bluetooth en cruise en wat mij betreft maar er prima 100.000km op de teller staan. Ik wil de auto compleet oprijden en dus ook niet al te gek doen qua aanschafwaarde.

@Auto-Fan
Met alle respect, maar ik ga geen 17k op een MiTo stukslaan. Zeker nu niet. Ik wil een MiTo die ik volledig kan oprijden en wat echt het werkpaard wordt voor ons. Ik wil dus een auto zonder turbo, met bluetooth en cruise en wat mij betreft maar er prima 100.000km op de teller staan. Ik wil de auto compleet oprijden en dus ook niet al te gek doen qua aanschafwaarde.
Ging mij ook niet zozeer om de prijs idd, maar meer dat juist een turbo wat rustiger en zuiniger kan doen rijden. Daar zit echt veel meer souplesse in dan in een turboloos blok. Uiteraard moet je dan geen QV oid nemen, want dan werkt het averechts. :p Maar gewoon een klein en soepel turboblokje vind ik dat me juist rustiger en zuiniger doet rijden. En van wat ik lees is dat wat jij zoekt. Bedacht me alleen later dat een dure tweecilinder misschien niet het beste voorbeeld was. Mijn buurvrouw heeft dat blok in een Grande Punto en heb altijd het idee dat er een 45 km/h wagentje aan komt.:D

https://www.prinsalfa.nl/aanbod/alfa-romeo-giulietta-1750-tbi-qv-tct-launch-edition_6021/?order=datum-nieuwst

Was dit die van jou? ;)

@Auto-fan
Mwuah, ik denk dat de 1.4 met 95PK meer dan prima is. Zal geen strepentrekker zijn, maar daar rij je hem ook naar.

@JoostM
Nop! Wel een mooie uitvoering voor een erg scherpe prijs. Zal wel een importje zijn.

Hmmm ik twijfel hoor, als je altijd al snelle turbo wagens met koppel hebt gereden dan valt die 1.4 tegen en daar ga je niet echt aan wennen, wel aan blijven irriteren ben ik bang waardoor er op termijn alsnog iets anders komt

Nogmaals, voor het snelle werk heb ik de 4C! Ik wil simpelweg een zuinige, weinig wegende, prettige wagen. Dan voldoet die 1.4 met cruise en bluetooth prima aan mijn wensen. 95PK is meer dan genoeg.

Damianw26 zei:
Hmmm ik twijfel hoor, als je altijd al snelle turbo wagens met koppel hebt gereden dan valt die 1.4 tegen en daar ga je niet echt aan wennen, wel aan blijven irriteren ben ik bang waardoor er op termijn alsnog iets anders komt
Precies waar ik ook bang voor ben. En juist dan ga je onzuinig rijden (lees: meer gas geven) naar mijn idee. Ik sluit me bij Eenvrijeusernaam aan dat 95 pk voldoende is (heb er zelf 75 uit een 1.4), maar juist dat koppel onderin gaat hij echt missen lijkt me. Als ik uit een leenauto met turboblokje kwam, al was het geen snelle, was het daarna echt omschakelen naar de atmosferische 1.4 in mijn C2. En dan is die nog relatief soepel voor een atmosferische motor. Moest dan ook altijd even opletten dat ik niet teveel gas ging geven.

@JoostM
Nop! Wel een mooie uitvoering voor een erg scherpe prijs. Zal wel een importje zijn.

Leek erg veel op die van jou. Maar dacht al dat de 'bouwnummers' niet overeen kwamen. Klopt dus. ;)

@EVNIEBN:

Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar is een Polo met de 1.0 of 1.2 TSI niet iets dan? Zoiets zeg maar. Veroudert ook niet echt en dan heb je wel het koppel van een turbobenzine. Dat lijkt mij persoonlijk iets fijner als je het ding echt veel moet gebruiken.

Auto-fan zei:
Damianw26 zei:
Precies waar ik ook bang voor ben. En juist dan ga je onzuinig rijden (lees: meer gas geven) naar mijn idee. Ik sluit me bij Eenvrijeusernaam aan dat 95 pk voldoende is (heb er zelf 75 uit een 1.4), maar juist dat koppel onderin gaat hij echt missen lijkt me. Als ik uit een leenauto met turboblokje kwam, al was het geen snelle, was het daarna echt omschakelen naar de atmosferische 1.4 in mijn C2. En dan is die nog relatief soepel voor een atmosferische motor. Moest dan ook altijd even opletten dat ik niet teveel gas ging geven.

Exact, daarom heb ik geen up mpi teruggekocht, maar een tsi, man wereld van verschil zoveel fijner, 160nm koppel bij 1500 toeren, en straks 250nm bij 2000 toeren :P. Trouwens als je de ypsilon gewend bent, dan is alles al wel snel met de trage maar wel oerdegelijke 1.2 fire

Deze staat te koop in Enschede, Josinkstraat, vlakbij de haven

Alfa Romeo MiTo 1.4 sport
2008
77 k gelopen
€ 6.950,-

alfa-romeo-mito-1-4-sport-95pk-airco.jpg

alfa-romeo-mito-1-4-sport-95pk-airco.jpg

Volgens mij zoek je zoiets toch?

Nogmaals, ik wil juist gewoon geen turboblok wegens het verbruik. Ik leg vooral veel snelwegkilometers af en dan is 120 op de teller meer dan prima. Lekker de cruise erop.
De power ga ik niet missen, omdat ik weet dat ik een stap terug ga. Tevens is de auto ook deels voor de vrouw en die wil gewoon een MiTo. Kan hoog en laag springen, maar dat moet er dus komen.
Die Guus hierboven plaatst komt heel dicht in de buurt van wat ik wil. Ik zoek er alleen 1 met cruise control. Tevens zal ik pas half februari over gaan tot aankoop, tenzij er zich echt een buitenkansje voordoet.

En inderdaad, mijn vrouw heeft nu de Ypsilon met 60PK. Daar red ik mij ook meer dan prima mee qua vermogen. Je past je rijstijl er gewoon op aan.

Ik moet je in bovenstaande helemaal gelijk geven, ik rij al een paar weken rond in de 107 en daarin pas je je snel aan de capaciteiten van de auto. Zolang je je erop instelt is er niks mis mee en dan mis je niet zo snel die power, zeker niet als je toch alleen maar van A naar B gaat. (tu)

Eens. Ik switch regelmatig tussen een paar honderd paardenkrachten en de ooit 88 stuks van m'n eigen auto. De stap terug in vermogen heb ik nooit storend gevonden, je stelt je er inderdaad op in.

Leuk ding trouwens, zo'n Mito. Bij introductie vond ik het een vreselijke auto, inmiddels wordt 'ie elk jaar mooier. Hebben ze toch goed bekeken!

Ik moet Elco en Brent gelijk geven. Ik had naast mijn Porsche 911 (320pk) een up! met 75pk, ik switchte regelmatig en het mindere vermogen was absoluut niet storend, de up! reed gewoon heerlijk ook op de snelweg. Overigens deden de stoelen van de up! ook niet onder voor die van de Porsche.

@Brent / Elco / Phaeton V8

Gelukkig dat jullie het inderdaad begrijpen. Ik heb ook 0,0 problemen om over te stappen van mijn Giulietta naar de Ypsilon van mijn vrouw. Ik vind het altijd wel vermakelijk. Met aanhanger achter dat ding lijkt die nog net zo snel als zonder. 0-100 is tergend langzaam, maar hij wordt ook voornamelijk in en rondom de stad ingezet. Rij je lange stukken dan is die heerlijk zuinig wat ik dan ook weer prettig vind. 1 op 20 is absoluut geen probleem.

Ik heb laatst een rondje gemaakt in een MiTo van een goede vriend en vond het een opmerkelijk prettige auto. De demping is misschien nog wel beter dan in de Giulietta (is in de MiTo ook elektronisch geregeld) en de stoelen zijn prima. Dus denk dat ik daar fijn veel kilometers in ga rijden.

Elco zei:
Eens. Ik switch regelmatig tussen een paar honderd paardenkrachten en de ooit 88 stuks van m'n eigen auto. De stap terug in vermogen heb ik nooit storend gevonden, je stelt je er inderdaad op in.

Maar toch check je dan de eerste tien minuten of de stoel niet lager kan... toch? Ik wel althans als ik de eigen auto weer meeneem bij een importeur.
Het went daarna wel weer snel inderdaad.
Heb in het verleden een maand met de toenmalige Twingo II gereden ipv de Mégane RS. Alles went en de korte wielbasis is best vermakelijk. Het lekkerste moment is wel dat je eigen auto ineens weer speciaal aanvoelt. Volgas is ineens weer ontzettend vermakelijk met 260 paarden ipv 75.

Ik blijf de MiTo overigens een ontzettend leuke auto vinden qua looks. Nooit mee gereden verder.

Wow, ik kijk een tijdje niet in je topic en dat dit! Wat een gave aankoop, ik ben alvast jaloers.

Daarmee snap ik ook helemaal je keuze voor een MiTo ernaast. Gewoon een werkpaard die doet wat hij moet doen. Maar dan wel een werkpaard met de looks van een dressuurpaard. ;)

Gefeliciteerd, mooie aanschaf. Ik kan mij voorstellen dat het aftellen niet snel genoeg kan gaan.

Snap de keuze voor een ongeblazen motor erbij wel. Gewoon relatief simpel, ook qua onderhoud en reparatie. Een raspaardje is genoeg.

Fantastische bak om eens over Corsica of Sardinië te toeren.......ik denk dat de mondhoeken volledig uitscheuren dan.

Staat er ook weer eentje bij Prins te koop: https://www.prinsalfa.nl/aanbod/alfa-romeo-4c-1750tbi-240pk-akrapovic-carbon-dak-racing-pack_6047/?order=datum-nieuwst

@Gewoon Dirk
Dank je wel! Het is inderdaad een gave wagen. De MiTo is inderdaad een erg mooi uitziende werkpaard, maar ik bedoel meer dat deze auto echt de auto wordt voor alle "lelijke klusjes". Dingen vervoeren, aan straat parkeren, etc etc.

@Boppie
Het probleem met die eilanden is dat ik volgens mij met de 4C de boot niet op kom, laat staan dat ik het verschrikkelijk nerveus krijg van dat parkeren op die boot. Volgens mij past de 4C gewoon niet in dat ruim, met 4 naast elkaar. Afgelopen jaar had ik met de Giulietta aan elke kant 10cm over en dan kom je net uit de auto. Bij de 4C heb je echter echt uit ruimte nodig om uit te kunnen stappen. Maar vooral het oprijden is lastig.

@Phaeton
Klopt! Een hele mooie uitvoering! Dat carbon dak is een bijzondere optie. Die is nauwelijks verkocht! Waanzinnig apparaat!

@Bofkont
Klopt, die zijn een eigen collectie aan het opbouwen:}

Gisteren de Giulietta ingeleverd en de Foutlander opgehaald. Wat een hok haha! Maar, een gegeven paard nooit in de bek kijken. Wat opvalt is dat de ergonomie echt dramatisch is. Niets is logisch in dat ding. Dan is de Giulietta veel slimmer en logischer ontworpen. Zeker qua climate en qua multimedia.
Maar ik kom mijn tijd wel door. Alhoewel veel mensen al tegen mij aan het inpraten zijn hem eerder op te halen. Ach ja, we zullen zien. Pas vanaf half januari is die in principe klaar.

Zo staat de 4C er momenteel bij:

x52862l6.jpg

t7ubq6ef.jpg

7aralyqx.jpg

Terug
Bovenaan