@Engineer2
Wat een mooi verhaal. Over die technische keuring, kon je wel wat zien? De onderkant is volledig vlak en 1 grote plaat, de bevestiging van de ophanging zit onder een niet te openen motorkap en de motor ligt natuurlijk ook in een soort bak.
Jouw ervaringen over het zitten en rijden met de 4C zijn exact hetzelfde als die van mij. Vooral het feit dat je hakken even hoog zitten als je billen. Je benen steken recht vooruit. Aan de bestuurderskant is dat nogal grappig, omdat daardoor het stuur veel dichter bij je staat dan de pedalen. Dit omdat je dus horizontaal zit. En laag is het ja!
Een 4C als daily gebruiken gaat zelfs als liefhebber mij te ver. Alhoewel ik wel had willen zien hoe ik hem zou gebruiken als ik er wel mee bij klanten kon aankomen.
Bedankt ook voor de foto's. De 4C blijft een lastige auto om goed op de foto te krijgen, zoals die in het echt oogt. Vaak lukt het niet goed om de breedte goed op beeld te krijgen.
@B-Real
Dank! Zo "gewoon" is het niet hoor. Het is echt een hele klap in mijn financiële middelen, maar die sterken wel weer aan. Vergeet ook niet dat ik een mega bedrag voor mijn Giulietta heb gekregen.
Ik denk dat de 4C nooit echt door de 40.000 euro grens gaat zakken, op een exemplaar met meer dan 100.000km na.
@Auto-Fan
Bedankt voor de foto's! En inderdaad, ik ga er vanuit dat dit niets anders dan lol gaat geven. Ik ben nu al bezig met wat ik er allemaal mee wil doen, zowel qua auto als qua avonturen. Er gaan in ieder geval carbon spiegelkappen komen, waarschijnlijk een carbon middentunnel, de velgen worden gepoedercoat naar de donkere versie, de reflectoren gaan meegespoten worden, en nog wat dingetjes. Alles op zijn tijd natuurlijk, eerst aansterken. En uiteraard gaat de auto dit jaar Italië nog zien.
@Schumi
Nou nou nou

Italiaanse dame met slechts een luide stem.
@Meeuw
Dank je wel!
@Idefiqs
Ik vind de achterkant van deze auto 1 van de aller geslaagste ontwerpen ooit. De koplampen moet ik nog wel echt aan wennen, maar in het echt vind ik ze geweldig. Toch zie ik mijzelf de spider koplampen nog wel eens monteren.
@Elco
Veel mensen die stijgen in inkomen gaan gelijk grote huizen kopen. Dat zijn afwegingen. Ik woon niet groot, maar zeer prettig. Dan blijft er bij stijgend inkomen geld over wat je aan andere dingen kunt uitgeven. Ik zeg altijd maar: liever een mooie auto dan een groot huis. Nu is dan zo'n moment dat ik echt een droom in vervulling kan laten gaan.
Deze blijft uiteraard langer dan mijn Giulietta's. Sterker nog, al zou ik hem te koop zetten, dan duurt het verkoopproces zelfs nog langer dan het hebben van de Giulietta.