Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verlichting2 zei:Je bent gespot in Enschede om 14.05 uur op de kruising van de Boulevard 1945 en de Hogelandsingel.
Ik zag een Giulietta in een zeer bijzondere kleur. Eerste letters van het kenteken kon in de snelheid zien: KS! Zojuist nog in dit topic zitten snuffelen en de kenteken combinatie klopt.
Leuk en ik moet zeggen dat het een schitterende kleur is. Je pikt de auto er zo uit tussen al het overige saaie grijze, zwarte en witte 13 in het dozijn auto's! Volg het topic regelmatig. Ook het filmpje van het geluid van de uitlaat heb ik gezien. Je maakt er weer iets fraais van. Zonde om over twee jaar weer afscheid van te moeten nemen!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:verlichting2 zei:Je bent gespot in Enschede om 14.05 uur op de kruising van de Boulevard 1945 en de Hogelandsingel.
Ik zag een Giulietta in een zeer bijzondere kleur. Eerste letters van het kenteken kon in de snelheid zien: KS! Zojuist nog in dit topic zitten snuffelen en de kenteken combinatie klopt.
Leuk en ik moet zeggen dat het een schitterende kleur is. Je pikt de auto er zo uit tussen al het overige saaie grijze, zwarte en witte 13 in het dozijn auto's! Volg het topic regelmatig. Ook het filmpje van het geluid van de uitlaat heb ik gezien. Je maakt er weer iets fraais van. Zonde om over twee jaar weer afscheid van te moeten nemen!
Dat klopt, dat moet ik wel zijn geweest. Dank voor het compliment. De auto is nu echt in zijn "wintervacht". Wil zo snel mogelijk de Eibach veren en 19 wielen eronder plaatsen, maar het is toch wat verstandiger te wachten op het voorjaar.
De auto blijft in ieder geval wel een tijdje. 2 jaar zou wel eens kunnen kloppen![]()
Brent® zei:Ik heb al een hele mooie weer voorbij zien komen in Duitsland, prijstechnisch ook wel interessant. Ik denk dat ik mijn pinpas maar even door ga knippen.![]()
Nico GTR zei:Brent® zei:Ik heb al een hele mooie weer voorbij zien komen in Duitsland, prijstechnisch ook wel interessant. Ik denk dat ik mijn pinpas maar even door ga knippen.![]()
Hoeveel verlies maak je op de Mini? Als dat binnen de perken blijft....zie ik geen reden het niet te doen.![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ik ben verliefd: https://www.prinsalfa.nl/aanbod/alfa-romeo-giulia-2-2-super-automaat-240pk-19-inch-pano-sound-etc_4574/?filter%5Bmodel-391%5D%5B4251%5D=giulia&order=datum-nieuwst
Dit gaat hem hierna wel worden. Geen diesel denk ik, maar wel met deze wielen, kleurstelling en verlaging. Wat ongelooflijk mooi. Jaartje of 2...![]()
Bofkont zei:Bloedjesnel
Maar dat je echt sneller in realiteit bent dan die concurrenten kom je pas achter als je ze in het echt treft :T
Hier een focus RS revo, doet het zelfde sprintje in 10/11 seconden
https://www.youtube.com/watch?v=Kk-rNNRVB9s
Als ik hem dan weer vergelijk met een stock A45 AMG met 381pk valt de Mercedes erg tegen, conclussie, die Alfa van je is echt rete snel!
https://www.youtube.com/watch?v=qpwQPPb0muk
Bofkont zei:Nee klopt Thomas, dat schrijf ik toch ook niet, ik zeg bloedsnel![]()
Brent® zei:Italiaans temperament, laten we het daarop houden!![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Brent® zei:Italiaans temperament, laten we het daarop houden!![]()
Iets teveel vermogen voor het standaard spul![]()
Nico GTR zei:Koppelingen van de fiat groep zijn ook niet echt berekend op gigantisch veel meer vermogen of hoge standen. Althans daar begint het wel echt op te lijken!
Ach, mooie nieuwe en het doet weer wat het moet doen.En Thomas weet je weer waar je voor werkt. :T
Brent® zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Brent® zei:Italiaans temperament, laten we het daarop houden!![]()
Iets teveel vermogen voor het standaard spul![]()
Het is net een vrouw.![]()
Bofkont zei:Komt echt vaker voor Thomas, veel vaker gehoord na tuning dat ook het 2massa vliegwiel vervangen moet worden.
Ook rekening ermee houdende dat hij natuurlijk al een stukje ingesleten was, wellicht door de veranderde krachten dat het slijtage proces erg versneld wordt ineens??
Maar zuur is het zeker man, kost veel geld waar je eigenlijk niets van terug ziet direct.
Alleen een zwaarder trappende koppeling, man die sachs sport gaat een stuk zwaarder weet ik nog wel.