Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De video laat eigenlijk niet echt overkomen hoe hard het echt gaat. Maar goed, zeer snel dus!Barri zei:Wow, die is snel! 1:13,5 klinkt ook wel erg fijn, zo'n route is mijn woon-werk-route, dus dat zou wel mooi zijn
Je hebt op YouTube ook vast die filmpjes gezien van een QV op Zandvoort, waar de eigenaar met z'n zoontje in zit. Erg leuk!
Ach ja, van de ene Giulietta naar de andere is wat dat betreft geen enorme schok, maar voor mijn gevoel wel een grote stap. De nieuwe Giulietta voelt veel degelijker gebouwd, maar minder geluid uit het onderstel en heeft geen kraakjes. Ook minder geluid uit de uitlaatElco zei:Na enige tijd weer present in dit topic, en wat een verandering! Heel goed verhaal. Een prachtige auto gescoord en nog bijzonder snel ook. Nu vind ik snel in rechte lijn nooit echt interessant, maar weet dat een Giulietta bochten pakt als je kat een weerloos musje. Topding dus, en ook nog in de enige écht juiste kleur![]()
Nico GTR zei:Oh ja!
Mag ik grotere remschijven voorstellen als eerste upgrade? 330 mm ofzo?
Roulotte zei:Kan het zijn dat ik je toevallig heb zien rijden vanmorgen op de A1 richting Apeldoorn?
Herkende een Giulietta en behalve dat viel de kleur me ook gelijk op, dacht direct aan het forum en deze wagen.
Bossinkje zei:Ik meende dat je dinsdag aan het eind van de middag achter mij reed. Het duurde een paar minuten voordat ik het kenteken kon checken, leek wel of de bestuurder graag mijn achterbumper wou kussen. Toen ik het kenteken eindelijk kon lezen zag ik dat het geen importkenteken was dus ik ga er van uit dat jij dat niet was.
Toen hij later langs mij heen reed zag ik pas dat het ook geen echte QV was.
Bossinkje zei:Dat is inderdaad geen slechte premie!![]()
Brent® zei:Daar ben ik jaloers op, zo'n premie!![]()
Bofkont zei:Heerlijk zoveel vermogen![]()
Lampen knipperen niet, maar led kan nooit goed gefilmd worden door de interval snelheid van de led.Barri zei:Waarom knipperen de lampen? En was er maar één uitlaatgassen afvoer?
Barri zei:Zijn die raamlijsten ook een beetje goed te spuiten? Worden ze dan gedemonteerd of niet? Lijkt me hoe dan ook een lastig klusje.
Overigens zou ik ze persoonlijk niet zwart spuiten, maar ieder z'n ding![]()