Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Ja de service van tunex is zonder meer uitstekend in deze.
en als je nu tevreden bent en de wagen rijdt verder goed, mooi zo laten
Mijn kameraad met zijn grande moest werken, anders waren we wel even langsgekomen.
DS345 zei:Leuke vakantieplek. Wat een net verbruik ook van je 1.4 T-Jet. Als je het grootste deel 150 km/h rijdt is 1 op 14,5 erg netjes. Wat is je verbruik normaal in Nederland dan?
De locatie was 'breathtaking'! Het moment dat wij aankwamen waren we echt even overdonderd. De weg om er te komen is ook een bijzondere! Ik heb er een stukje van opgenomen: FILMPJE!Martijnst1990 zei:Gave foto's, prachtig uitzicht ook! Leuk dat je Bravo het zo goed heeft gehouden, kan ook niet anders natuurlijk![]()
DS345 zei:Toch best netjes voor een auto met dat vermogen. Bij mijn Punto Evo 1.3 Multijet is het ook erg afhankelijk van het seizoen, voor of tegenwind en de rijstijl. In de winter was mijn gemiddelde ongeveer 1 op 18,5, nu in de zomer is het meestal ongeveer 1 op 19,5, als ik mijn best doe 1 op 21.
Leuke bergweggetjes, lijkt me leuk autorijden daar. Je moet er alleen niet naast de weg belanden. Komt je vriendin uit Twente oid?![]()
Zo, das een bijzonder stukje weg, lijkt me gaaf om te rijdenEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:De locatie was 'breathtaking'! Het moment dat wij aankwamen waren we echt even overdonderd. De weg om er te komen is ook een bijzondere! Ik heb er een stukje van opgenomen: FILMPJE!
Helaas komt de stijlheid niet helemaal over. Vooral die linkerbocht na de hekwerken aan de rechterkant is echt onwaarschijnlijk stijl. Tevens alle blinde bochten zijn een avontuur. De italianen knallen gewoon met 30km/u door de bochten heen.
Nee viel mij inderdaad ook wat tegen. Het verschilt ook nogal per Punto Evo lijkt het. De een rijdt makkelijk 1 op 21, de ander haalt met moeite 1 op 19. Als ik normaal rijdt, dus niet elke keer hard optrekken, kom ik op 1 op 19 ongeveer. Rijdt ik wat sportiever dan zit je zo op 1 op 17. Het beste wat ik tot nu toe heb gehaald is 1 op 22, maar dan moet je eigenlijk niet harder dan 110 en vroeg opschakelen. Bij 125 km/h GPS op de cruise control wat ik vaak rijdt is het meestal rond de 1 op 18.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:DS345 zei:Toch best netjes voor een auto met dat vermogen. Bij mijn Punto Evo 1.3 Multijet is het ook erg afhankelijk van het seizoen, voor of tegenwind en de rijstijl. In de winter was mijn gemiddelde ongeveer 1 op 18,5, nu in de zomer is het meestal ongeveer 1 op 19,5, als ik mijn best doe 1 op 21.
Leuke bergweggetjes, lijkt me leuk autorijden daar. Je moet er alleen niet naast de weg belanden. Komt je vriendin uit Twente oid?![]()
Dat vind ik niet bijzonder zuinig trouwens. Ik had wel verwacht dat je met normale rijstijl 1 op 22 zou kunnen rijden.
Mijn vriendin komt inderdaad uit Twente. Een echte. Overigens moet je niet letten op het cynische commentaar in het filmpje haha.
PS. we denken er aan de MGF weg te doen uit praktische overweging. We hebben al wel wat dingen op het oog. Wat laat ik nog even in het midden, maar in ieder geval iets kleins, met achterbank en goede kofferbak, wat nu toch wel gemist wordt door vrouwlief.
Martijnst1990 zei:Zo, das een bijzonder stukje weg, lijkt me gaaf om te rijdenEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:De locatie was 'breathtaking'! Het moment dat wij aankwamen waren we echt even overdonderd. De weg om er te komen is ook een bijzondere! Ik heb er een stukje van opgenomen: FILMPJE!
Helaas komt de stijlheid niet helemaal over. Vooral die linkerbocht na de hekwerken aan de rechterkant is echt onwaarschijnlijk stijl. Tevens alle blinde bochten zijn een avontuur. De italianen knallen gewoon met 30km/u door de bochten heen.![]()
DS345 zei:Nee viel mij inderdaad ook wat tegen. Het verschilt ook nogal per Punto Evo lijkt het. De een rijdt makkelijk 1 op 21, de ander haalt met moeite 1 op 19. Als ik normaal rijdt, dus niet elke keer hard optrekken, kom ik op 1 op 19 ongeveer. Rijdt ik wat sportiever dan zit je zo op 1 op 17. Het beste wat ik tot nu toe heb gehaald is 1 op 22, maar dan moet je eigenlijk niet harder dan 110 en vroeg opschakelen. Bij 125 km/h GPS op de cruise control wat ik vaak rijdt is het meestal rond de 1 op 18.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:DS345 zei:Toch best netjes voor een auto met dat vermogen. Bij mijn Punto Evo 1.3 Multijet is het ook erg afhankelijk van het seizoen, voor of tegenwind en de rijstijl. In de winter was mijn gemiddelde ongeveer 1 op 18,5, nu in de zomer is het meestal ongeveer 1 op 19,5, als ik mijn best doe 1 op 21.
Dat vind ik niet bijzonder zuinig trouwens. Ik had wel verwacht dat je met normale rijstijl 1 op 22 zou kunnen rijden.
Mijn vriendin komt inderdaad uit Twente. Een echte. Overigens moet je niet letten op het cynische commentaar in het filmpje haha.
PS. we denken er aan de MGF weg te doen uit praktische overweging. We hebben al wel wat dingen op het oog. Wat laat ik nog even in het midden, maar in ieder geval iets kleins, met achterbank en goede kofferbak, wat nu toch wel gemist wordt door vrouwlief.
Haha ik vond het een interessant gesprek
Ben benieuwd wat dat wordt. Iets Italiaans zoals Panda 100 HP, Grande Punto T-Jet, Ypsilon 1.4 16v?
DS345 zei:Ik denk de Grande Punto al dan niet met T-Jet. De kofferbakken van de Panda en de Ypsilon zijn nl. kleiner dan die van de MG F en je vriendin wil vast ook wat meer comfort. Staat mooi naast je Bravo.
Tijd zal het leren. Ik las op het Duitse Fiat forum een member die na 7000KM al de aandrijfassen heeft moeten laten vervangen.Bofkont zei:Hmmm valt me eerlijk gezegd vies tegen dat zelfs de nieuwe bravo deze kwaal nog steeds heeft.
Maar zeer goed opgelost
Maar krijg je nu niet weer hetzelfde probleem weer op korte termijn?
Ook omdat die van jou nogal wat gekieteld is.
Bofkont zei:Trouwens bij de Uno Turbo IE, waren de zeer slechte aandrijfassen ook een zeer zeer bekende kwaal al.
Onbegrijpelijk dat ze er niet van geleerd hebben.
Hoe zit het dan bij de mito en de Guillieta QV??
Die beschikken ook over fors vermogen en gebruiken grotendeels dezelfde techniek.
Bofkont zei:Staat er mooi strak bij![]()
AUG7 zei:Sinds anderhalve week ook in het bezit van een Fiat Bravo 1.4 tjet met 150 pk. Ongeveer de zelfde uitvoering, oa zelfde velgen sportinterieur e.d.
In de 5e en 6e versnelling maakt de auto een ander geluid dan in de eerste 4 versnellingen. Dit blijkt nu iets met de lagers te zijn. De bak krijgt aankomende maandag (Gelukkig onder garantie) een revisie. Verder erg blij met de wegligging en het vermogen.
![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:A 200?
![]()
Rob0032 zei:Een Audi 100?
Maar waarom is de Bravo weg als ik vragen mag? Je was er zo enthousiast over.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ik ben overeen gekomen met de eigenaar van de Abarth 500. Zaterdag ga ik naar Stuttgart.
Dank, alhoewel de auto natuurlijk nog wel goed bevonden moet worden. Ik ga er wel vanuit, maar je weet maar nooit en het gaat uiteraard om veel geld. Uiteraard ga ik wel door met dit topic en zal het bijhouden!Sketcher zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ik ben overeen gekomen met de eigenaar van de Abarth 500. Zaterdag ga ik naar Stuttgart.
Gefeliciteerd, ik ben benieuwd. Dit was/is een interessant topic, ik hoop dat je er mee doorgaat.