Design Driven
Wegverkenner
Mooie update, staat erg fraai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Echt super, ben echt een mega fan van Abarth
We gaan aanstaande zaterdag even ons best doen op de swirls
Het is dat ik eigenlijk mijn cabrio nog niet willen missen, anders had ik gelijk eentje gekocht zo gaaf vind ik deze wagen.
Bofkont zei:Echt super, ben echt een mega fan van Abarth
We gaan aanstaande zaterdag even ons best doen op de swirls
Het is dat ik eigenlijk mijn cabrio nog niet willen missen, anders had ik gelijk eentje gekocht zo gaaf vind ik deze wagen.
Elco zei:Ik heb ooit eens gereden met 'n 500C Abarth Esseesse voorzien van Tributo Ferrari-uitlaat. Wat een magistraal geluid komt daar uit!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:1. Novitec Challenge Evo Corse
Niet straat legaal, geen RVS, maar goede prijs en qua design erg gaaf. Ook het geluid is erg mooi. Laag, donker en een mooie roffel. Over droning is weinig bekend, gezien de uitlaat niet veel geproduceerd is. Een indicatie van het geluid: https://www.youtube.com/watch?v=vRpkrYVI158
Bofkont zei:Magnetti Marelli Bombardone 2.0 wat een naam, geweldig
Ook kwa geluid zou dat mijn keus zijn denk ik.
Ik zal proberen eens een filmpje te maken, het klinkt in ieder geval érg lekker vind ikEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@martijnst1990
Gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat. Upload je dat op Youtube als het eronder geplaatst is?
Bofkont zei:Klinkt goed Martijn
Ben zeer benieuwd Thomas![]()
kingtuur zei:Hoi,
Ik ben toevallig vandaag op je posting gestruikeld (erg leuk en informatief om te lezen) omdat ik precies met dezelfde vraag zit: welke moet ik kiezen?
De diverse linkjes die gepost zijn naar de youtube filmpjes, geen die werkelijk het geluid weer door alleen het laatste deel te vervangen voor een Novitec of de Bombardone?
Ben ook benieuw naar de prijzen van deze twee oplossingen.
Als advies, wat zou je doen, eerst uitlaat en dan chiptunen, of maakt het niet uit.
Sta ook te trappelen om uitlaat en tuning te laten doen!
Groeten,
Arthur.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Hoi Arthur!
1. Ja dit geluid is enkel door het laatste deel te vervangen door een optie zonder laatste demper.
2. Prijs novitec: 279 euro incl. Verzendkosten en ophangrubber. Ophangrubber en verzendkosten kreeg ik na onderhandelen gratis.
Magneti Marelli Bombardone: 289 euro exclusief 25 euro verzendkosten en andere rubbers.
Novitec te koop bij Squadra Sportiva, Bombardone bij Italy Welt, beide uit Duitaland en te vinden via Google.
3. Eerst uitlaat! Auto gaat minder koppel onderin leveren door minder tegendruk. Dat moet hersteld worden met chiptuning. Op het Abarth forum (www.abarthforum.nl) loopt trouwens een collectief chiptuners topic. Ik doe daar ook aan mee en daar wordt door MCC icm Savali een interessante dag georganiseerd waar je voor 375 euro kunt chiptunen.
4. Ga voor de Novitec! Na onderzoek simpelweg de betere uitlaat
kingtuur zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Hoi Arthur!
1. Ja dit geluid is enkel door het laatste deel te vervangen door een optie zonder laatste demper.
2. Prijs novitec: 279 euro incl. Verzendkosten en ophangrubber. Ophangrubber en verzendkosten kreeg ik na onderhandelen gratis.
Magneti Marelli Bombardone: 289 euro exclusief 25 euro verzendkosten en andere rubbers.
Novitec te koop bij Squadra Sportiva, Bombardone bij Italy Welt, beide uit Duitaland en te vinden via Google.
3. Eerst uitlaat! Auto gaat minder koppel onderin leveren door minder tegendruk. Dat moet hersteld worden met chiptuning. Op het Abarth forum (www.abarthforum.nl) loopt trouwens een collectief chiptuners topic. Ik doe daar ook aan mee en daar wordt door MCC icm Savali een interessante dag georganiseerd waar je voor 375 euro kunt chiptunen.
4. Ga voor de Novitec! Na onderzoek simpelweg de betere uitlaat
Dat zijn de betere prijzen, echter ik ben geen monteur, laat staan dat ik er de spullen/ruimte voor heb om dit te doen. Ideeën?
Zou het mogelijk zijn om het het geluid live te horen als jij hem gemonteerd hebt?
Ik heb het topic gevonden. Zaak is dus nu om voor 16 mei real sound te horen en er eentje onder hebben zitten
Groeten,
Arthur
Bofkont zei:Allemachtig wat een sound Thomas![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bofkont zei:Allemachtig wat een sound Thomas![]()
Ik kan niet wachten. Echt ongelooflijk, al zeg ik het zelf. Ik kan daar echt heel erg van genieten. Mocht het echt to-much zijn (wat ik niet verwacht) dan plaats ik origineel er weer onder. Maar ik kan nu al niet wachten om in de zomer naar zuid Europa te rijden en in de Alpen het geluid te horen weerkaatsen of door de talloze tunnels.![]()
Anders ik wel. Als je dat ding in je hand hebt besef je wel even wat het is. Vooral groot! Heel groot!Bofkont zei:Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat Thomas![]()