@Nico GTR
Dank je wel Nico! Het is veelal hard werken, maar doordat passie en hobby worden gecombineerd voelt het vaak als een feestje.
@PauseBreak
Alleen Android Auto en de facelift (led) achterlichten. Verder blijft die waarschijnlijk zoals die is. Meer dan snel genoeg en volledig naar wens.
@Elco
Ik denk dat de Stelvio inderdaad nog wel even blijft. Volgens mij zijn we nu op het omslagpunt dat nieuwe auto's veelal minder goed zijn dan de voorgangers. De Levante vind ik overigens zelf wel erg knap, al is de juiste uitvoering wel van belang. Het interieur is alleen wel echt een teleurstelling.
De Jag moet ik echt nog gaan ervaren. Ik heb alleen een proefrit gemaakt, in vochtig nat weer zonder hem echt flink op de staart te trappen. Ben dus benieuwd naar hoe die dag-tot-dag gaat bevallen. Maar met 4.2 SC V8, fijne ZF bak, goede stoelen en zitpositie en dakje open denk ik dat dat weinig tot de verbeelding overlaat
@Sanoma
Wat gaaf! Hoe mooi de Marken ook op veel plekken is, het haalt het wat mij betreft nooit aan Piemonte. Piemonte heeft de oude rijkdom, geweldige keuken, zoveel historie en veel verschillende landschappen. Met de SLK door Piemonte is zalig!
Als je wat tips nodig hebt t.z.t. dan moet je het maar laten weten. Gezien ik er door het huis en werk heel veel ben ken ik ondertussen erg veel fijne plekken. We organiseren dit jaar ook nog een auto tour, die 2 dagen door Piemonte heen gaat.
@BofkontZ4
Absoluut. Nu nog even geduld voordat die voor de deur staat.
@Quadrifoglio Verde
Het gaat mij niet om wat anderen denken, of hoe imposant de auto is. Het gaat mij om rijplezier en affectie met de auto. Dat biedt de Stelvio voor mij simpelweg veel meer dan de Grecale. De Levante komt dan gek genoeg, terwijl het een heel andere auto is, veel dichterbij. Alleen dat interieur....