Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Gewoon een open pijp dus?
Zo'n XC90 is echt gaaf. Haast de enige SUV die ik heel gaaf vind!
A3-White zei:Ik ben van 22-29 in NL, de 23ste in Wezep, Corvette kijken.
Nico GTR zei:Wat een werk dan al dat wisselen.
![]()
A3-White zei:Andre boer in Wezep, garage met een heleboel corvettes.
https://youtu.be/i_sdzfI7rJI
Sketcher zei:Iedereen rustig adem halen......de wereld is weer rond........de Discovery heeft weer 5 wielen. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar als er iets aan mijn voertuigen mankeert of nog gedaan moet worden ben ik pas weer helemaal rustig als het weer gedaan is.
Sketcher zei:Nico GTR zei:Wat een werk dan al dat wisselen.
![]()
Wat? De banden? Ga elke 2 maanden om de beurt het reserve wiel met een gewoon wiel wisselen.
Of bedoel je de roxkecover gasket? Ja dat gaat meestal sneller maar het resultaat was de extra 40 minutjes wel waard.
Nico GTR zei:Sketcher zei:Nico GTR zei:Wat een werk dan al dat wisselen.
![]()
Wat? De banden? Ga elke 2 maanden om de beurt het reserve wiel met een gewoon wiel wisselen.
Of bedoel je de roxkecover gasket? Ja dat gaat meestal sneller maar het resultaat was de extra 40 minutjes wel waard.
Nee de banden inderdaad, elke 2 maanden weer eraan denken welk wiel nu achterop mag, dat uiteraard netjes poetsen enzo.....is nog wel een klusje.![]()
Sketcher zei:Mijn vrouw is klein die die is er ook blij mee als opstap, ze heeft niet eens gevraagd wat het gekost heeft.
cirKel zei:Sketcher zei:Mijn vrouw is klein die die is er ook blij mee als opstap, ze heeft niet eens gevraagd wat het gekost heeft.
Misschien is het dan ook wat voor op de Clio-dorpels van Nico GTR.
A3-White zei:Volgens mij was ik vandaag bij je in de buurt, Leamington Spa. Lag mooi wat sneeuw.
Nico GTR zei:Fantastische foto's sketcher. En sterkte met de kleine.
omniradius zei:Wauww gave sneeuwfoto's. Dit is wel echt weer waar je met de Land Rover je hart kan ophalen he?![]()
Marco Rosendahl zei:Hallo Skecher's,
zonet je hele post door gelezen (2 1/2 uur lang) , en ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor je doorzettings vermogen
Ik ben zelf ook sinds een jaar de trotse eigenaar van een D2 TD5 van 2004 en moet zeggen dat ik nog nooit zo'n goede band met een auto heb gehad, zelf ben ik meer een motorrijder maar rijden met de Land Rover is echt kicken.
ik ga je updates zeker volgen en wie weet zien we elkaar op een meeting.
Groet, Marco.
Sketcher zei:Toen ik naar Moldavië reed heb ik dankbaar gebruik gemaakt van wat ik mee genomen heb, sinds dien vind ik het gewoon een prettig idee. Maar ik geef toe, het is wat overdreven en waarschijnlijk meer omdat ik nog een beetje will sleuten bij mijn ouders en hoewel mijn vader veel gereedschap heeft ik nooit iets kan vinden in zijn garage.
Leamington Spa is inderdaad in het midden van automotive heaven. Niet alleen JLR zit om ons heen maar Prodrive, Aston Martin, Bentley en veel toeleveranciers zitten hier ook vlakbij. Leuk voor mijn werk, ergens volgend jaar op autobeursen komen wat van onze recente ontwerpen voor de auto industrie in concept cars en nieuwe productie auto's.
Er staat nu een autonome auto in onze workshop en de laatste tijd ben ik dag en nacht bezig geweest met het ontwerpen en ontwikkelen van een autonome en electrische mini stadsbus.
Laat een volgende keer wat weten mocht je zin /tijd hebben. Doen we een bakje.
Nico GTR zei:Das veel! Maar in Australië wel iets makkelijker te halen dan hier.
Ik hoop het ook nog eens te doen met een auto. Ik heb echter wel de regel dat ik het goed vind zolang het de originele motor maar blijft.
Zadelsnuiver zei:Staat er goed bij op de Mondial wielen, altijd mijn favoriet geweest van de OEM RR/LR opties
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de kleine man? Alles goed hopelijk?