Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Ook een 90-voorkant dus. Zelfs witte richtingaanwijzers, die zijn lastig te vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En 4 deuren....???Weer allemaal mooie spots!Wel aparte hoofdsteunen van die DS.
Dank je wel! Maar die AE86 staat bij mij al genoeg op de foto. Zie mijn avatar.Leuke Ford Taurus en Toyota Crown! Die tweedeurs achter de Audi had van mij ook wel op de foto gemogen, een Toyota Corolla volgens mij.
Ah vandaar, die link had ik niet gelegdDank je wel! Maar die AE86 staat bij mij al genoeg op de foto. Zie mijn avatar.![]()
Moderator
Die Crown 'woont' in Hilversum. Bij de Heigalerij. Zag m pas ook bij de Praxis staan.En toen ik weg wilde rijden zag ik ook nog deze Toyota Crown 2600 MS80:
![]()
![]()
Deze had ik al een keer eerder gespot, maar ik kan mij niet herinneren dat ik deze hier al gedeeld had.
Moderator
Klopt inderdaad, die had ik bij de Heigakerij een anderhalf jaar geleden op de foto gezet.Die Crown 'woont' in Hilversum. Bij de Heigalerij. Zag m pas ook bij de Praxis staan.
Dit is in Sneek, er was een open dag van een bedrijf, Pedal To The Metal, die voornamelijk in Amerikaanse Muscle Cars Pick Ups en dergelijke, handelt en restaureert, ter ere van het feit dat ze 10 jaar op hun huidige plek zitten, voorheen zaten ze in Joure, maar nu 10 jaar in Sneek.Leuke spots!
JFR, waar is dat? Een evenement? En wat is dat voor bedrijf op de achtergrond, waar auto's binnen staan?
Agila Njoy: erg leuke uitvoering. Was er in twee kleurstellingen waarvan deze het meest tot de verbeelding spreekt. Achter die dichte paneeltjes achteraan zitten binnenin opbergvakjes.
Meestal doe ik het niet (want op straat = publieke ruimte) maar deze was wel erg in-your-face en de auto nog niet veel voorkomend.Zeg @Roadracer, waarom blur jij in dit geval de nummerplaat van de Omoda wel en die van de bovenstaande 2cv niet? (Geen commentaar, gewoon oprecht benieuwd wat de gedachte is)
De blik van dat menneke zegt voor mij wel waarom het zo'n goed ding voor de marketing is, het trekt aandacht. Logo van je bedrijf erop en iedereen ziet het. Op het EMWalhalla heb ik er een heel klein stukje in gereden, voor in de stad inderdaad vlot zat en verder is hij lekker basic. Als ik in een echt grote stad woonde wist ik het wel.Microlino '23
In A'dam wel vaker gezien, hier in het oost'n nog niet. Trok echt veel bekijks. Dat jochie begon zelfs spontaan te zwaaien, mensen wezen ernaar en veel mensen keken het na. Vlot ding trouwens. Binnen mijn auto kon ik het EV-geluid trouwens wel erg goed horen.