Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Er reed nog een rood metallic Countach voor, die was iets te snel voor een foto
Niet eerder gezien
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Hee bij Wilfred geweest? Bijzondere auto idd!
Oh maar dat komt vaker voor hoor. Mijn Panhard is in 1978 geimporteerd in Nederland vanuit Frankrijk. Die heeft toen ook een nieuw kenteken gekregen zonder enige historie en inderdaad zijn al dat soort gegevens niet ingevuld.Ik vermoed foutje bij import, zaken als cilinderinhoud, aantal deuren, zitplaatsen etc is allemaal niet geregistreerd. Dat die info mist heb ik nog nooit bij een na-oorlogse ONK gezien.
Idem.Ik reageer niet vaak, al lees ik al jarenlang vrijwel dagelijks mee, maar wat komt er veel ontzettend veel moois voorbij hier!
Complimenten voor alle spotters!
Dat bedoel ik, bij import mist die info vaak zat. Maar jouw panhard is in FR toch niet gekentekend geweest?Oh maar dat komt vaker voor hoor. Mijn Panhard is in 1978 geimporteerd in Nederland vanuit Frankrijk
BE-60-40 by CitroenAZU, on Flickr
GG-082-HR by CitroenAZU, on Flickr
GB-54-DY by CitroenAZU, on Flickr
08-54-VX by CitroenAZU, on Flickr
JD-JN-47 by CitroenAZU, on Flickr
17-DX-ZJ by CitroenAZU, on Flickr
63-YA-87 by CitroenAZU, on Flickr
83-YB-19 by CitroenAZU, on Flickr
PL-389-X by CitroenAZU, on Flickr
DR-67-56 by CitroenAZU, on FlickrJa dat was hij wel. Ik heb uiteindelijk de persoon gevonden die de auto naar Nederland heeft gehaald. Die had helaas ook de oude documenten niet.Dat bedoel ik, bij import mist die info vaak zat. Maar jouw panhard is in FR toch niet gekentekend geweest?
Die kever is van '73, ziet er eigenlijk veel ouder uitBE-60-40 by CitroenAZU, on Flickr
GG-082-HR by CitroenAZU, on Flickr
GB-54-DY by CitroenAZU, on Flickr
08-54-VX by CitroenAZU, on Flickr
JD-JN-47 by CitroenAZU, on Flickr
17-DX-ZJ by CitroenAZU, on Flickr
63-YA-87 by CitroenAZU, on Flickr
83-YB-19 by CitroenAZU, on Flickr
PL-389-X by CitroenAZU, on Flickr
DR-67-56 by CitroenAZU, on Flickr
Zeker mee eens! Erg leuk altijd om dit topic te volgen!Ik reageer niet vaak, al lees ik al jarenlang vrijwel dagelijks mee, maar wat komt er veel ontzettend veel moois voorbij hier!
Complimenten voor alle spotters!
Wat is dat voor een kenteken?GG-082-HR by CitroenAZU, on Flickr