Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie Carina! Ik ken zo'n beetje iedereen in Nederland met een derde generatie Carina, dus het komt weinig voor dat ik niet weet van wie deze Carina is!
Wat is dat? Mooi is echt andersDeze was ik zelf nog nooit in het echt tegen gekomen…..tot vandaag:
![]()
En, hoewel geen foto, want al rijdend: een witte Ford Scorpio (Eerste model). Dat was ook lang geleden.
Wat is dat? Mooi is echt anders
Ik heb lang zitten dubben: "Waar zit ik nu naar te kijken?" Heb je ook foto's waarop de achterkant beter te zien is?
Je ziet ze inderdaad niet zo vaak. Ik had in februari een toevallige close encounter of the first kind tussen een ë-C4X en een ë-C4.2024 Citroën C4 X 1.2 Hybrid 136 Max, nouja zelfs in Sedanland Polen is dit een flop. Voor het eerst dat ik deze Citroën in het echt zie.
Dat is een VS versie van de negende Civic die tegelijkertijd met mijn FK2 te koop was. Ik heb wel in het verleden een aantal rond zien rijden als ik in de VS was.Obscure Honda sedan, die volgens de RDW een Civic zou zijn:
![]()
Leuke Alfa 33. Ik heb exact dezelfde gehad in de jaren 90, die had kenteken ZB-50-GXEen Alfa 33 die al een tijdje op dezelfde plek staat:
![]()
Zie ik daar mijn ouwe trouwe Kadettje op de carpoolplaats van Bant. Ik verkocht de Kadett aan een automonteur die er het noodzakelijke laswerk aan deed voor de apk en doorverkocht. Die nieuwe eigenaar reed ermee naar zijn werk in het dorp waar ik woon en zo kwam ik de Kadett regelmatig tegen. Ik vond het altijd weer leuk om het beestje weer te zien, maar op een dag kwam ik hem nooit meer tegen, de apk is alweer twee jaar verlopen.Heel veel mooie spots weer!
Van afgelopen 2 weken:
Volkswagen VW 1/11 De Luxe, 1959
![]()
Volkswagen Beetle Herbie, 2012
![]()
Daf 66 Super Luxe Aut., 1974
![]()
Opel Kadett 1.2 S, 1984
![]()
![]()
Mercedes 250 C, 1973, Mijn eerste –YD-
![]()
Volkswagen Jetta CL Diesel, 1981
![]()
Peugeot 205 GE 1.1, 1988
![]()
Rolls Royce 20-23 HP, 1933
![]()
![]()
Wat een toewijding aan dit forum!Ik heb mijn bus gemist door deze te fotograferen, liep er eerst bijna langs
2e eigenaar? Ik tel er 8...En last but not least deze DS, imho zeker één van de mooiste auto's aller tijden en daarvan een zo te zien heel fraai, goed geconserveerd (of waarschijnlijker gerestaureerd) exemplaar!
Een D Special, ONK oktober 1973, sinds maart 2017 bij de huidige - pas tweede - eigenaar!
Opvallend detail: volgens de RDW is hij wit, dus niet de originele kleur meer...
Maar hij is er niets minder mooi om, in tegendeel waarschijnlijk![]()
BB AA 4593 by CitroenAZU, on Flickr
IMG_8092 by CitroenAZU, on Flickr
12-BB-42 by CitroenAZU, on Flickr
AM-04-66 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0217 by CitroenAZU, on Flick
O, weird. RDW noemde twee. Maar die noemde 'm ook wit, dus ik had beter moeten weten dan RDW geloven2e eigenaar? Ik tel er 8...
Maar wel een leuke spot, en de andere ook uiteraard!![]()
Volgens mij laat de RDW alleen het aantal eigenaren in de afgelopen 9jr zien. Geen idee waarom.O, weird. RDW noemde twee. Maar die noemde 'm ook wit, dus ik had beter moeten weten dan RDW geloven![]()