'k Was er nog niet eerder toe gekomen om deze spots hier te delen, daarom een aantal tegelijk.
Om te beginnen, zodat jullie niet denken dat ik eenkennig ben, eentje van wat misschien wel mijn minst favoriete merk/concern is

Hij stond in een heel ongelukkig hoekje, dus het is geen boze opzet dat dit niet de fraaiste foto's zijn maar overmacht.
Hij is echter ook imho te bijzonder om niet te delen.
VW Transporter buscamper, februari 1969, sinds 2013 hier te lande, sinds maart dit jaar bij de huidige eigenaar
Verder, maar dat is echt geen kwade opzet doch puur toeval, wel allemaal van merken die tegenwoordig vallen onder wat volgens boze tongen 'mijn favo-concern' zou zijn
Om te beginnen deze Chrysler Newport Coupe. 'k Was er bijna voorbij gelopen, maar realiseerde me net op tijd hoe bijzonder hij was en dat ik sommigen van jullie misschien toch wel een plezier kon doen met een snelle foto.
Februari 1967, sinds mei 2007 in 't land en sinds april dit jaar pas bij de huidige eigenaar
Veel minder oud, niet op de beste plaats voor een foto maar toch te onalledaags om niet vast te leggen en te delen...
Fiat 124 Spider, mei 2017, in september 2023 geïmporteerd en sinds eind oktober pas bij de huidige eigenaar.
En last but not least deze DS, imho zeker één van de mooiste auto's aller tijden en daarvan een zo te zien heel fraai, goed geconserveerd (of waarschijnlijker gerestaureerd) exemplaar!
Een D Special, ONK oktober 1973, sinds maart 2017 bij de huidige - pas tweede - eigenaar!
Opvallend detail: volgens de RDW is hij wit, dus niet de originele kleur meer...
Maar hij is er niets minder mooi om, in tegendeel waarschijnlijk