Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja ik herkende 'm meteen!Ha, die kwam ik afgelopen weekeinde 1 parkeervakje naar rechts tegen (https://www.autoweek.nl/forum/threa...r-bijzonders-vandaag.365/page-356#post-710272). Ik had er niet bij stilgestaan dat jij hem hier nog niet had geplaatst, anders had ik wel even naar jouw eerdere spot verwezen.
Dank je wel voor het compliment! Locatie wil ik best sturen via een pb?Geweldige spots en je maakt altijd hele fijne foto's. Ze komen mooi rustig over. Waar precies staat die Mazda 1300 ?
Dank! Het zijn vooral de eigenaren die spots bijzonder houden!Wat een fantastische spots!![]()
Dank je!Prachtige opnames D oh, en ook een hoop bijzonder(e) (geworden) auto's!
Dank je wel!Schitterende foto's weer, D'oh!![]()
Gave Stratus en Micra!Chrysler Stratus '98. Ziet er opvallend netjes uit! Het had weinig gescheeld of mijn vader had deze in 1996 gekocht. mijn moeder vond de auto alleen te 'poenerig' en we reden nog een onbetrouwbare Voyager. Uiteindelijk werd het een nieuwe 626 HB die erg goed beviel.
Nissan Micra '86. Deze gen. zie je nauwelijks nog. En deze 'Nismo' () ziet er prima uit.
Mooi plaatje zo. Had met een beetje fantasie en sepia-effect zo 1978 kunnen zijn.
Jij spot de laatste tijd ook erg veel gaaf spul! Lekker kleurtje ook!Volkswagen 1600 Variant '72
Gisteren even uit te toeren geweest, in het Friese dorp Wommels kwam ik diverse leuke klassiekers tegen, waarschijnlijk van een rondrit even een pauze, hierbij een selectie van een aantal.
Fraaie spot van die Kever zo in het alledaagse verkeer!Een 1950 kever
PG-05-DN by CitroenAZU, on Flickr
82-YD-52 by CitroenAZU, on Flickr
HX-ZT-35 by CitroenAZU, on Flickr
Ik zie ze alleen maar op auto-evenementen, nooit in het wild!Opel Kadett Caravan '78. De stationvariant van de C Kadett zie ik ook nooit meer.
Gaaf!Deze Bristol Brigand
Prachtige Alfa Romeo Giulia Spider.
Ik heb een zwak voor grote Japanse limousines/sedans, dus deze origineel Nederlandse Mitsubishi Galant uit 1987 vind ik helemaal top!
![]()
![]()
Nou dit is Bakkeveen (daar heb je vast wel eens van gehoordAlleen de 1303 had een bolle voorruit, maar in 1973 werden ook de ‘gewone’ Kever en (ik dacht ook nog) de 1302 geproduceerd, met een vlakke voorruit.
Die Jetta en MR2 zijn niet lang geleden geïmporteerd.
Pjotr, wat was dat voor een parkeerveld? Ziet er apart uit zo.
Zojuist ben ik de Previa met 'Japanse' sticker mét kenteken tegengekomen! Foto's volgen nog!Goh, twee Previa's!Ik bedacht me laatst dat ik er in geen jaren een gezien had, toen kwam ik er een tegen in Utrecht...
Wat een fraai kleurtje ook!Mercedes-Benz 209D '84. Glom mooi in het avondlicht.
Echt een bucketlist-ervaring vermoed ik?Precies zo’n Primera heeft een kennis van me. Heb er wel eens mee gereden. Ik dacht eerst ook dat het een Sunny was![]()
Een Volkswagen Passat station uit 1991:
Een vers ingevoerde Honda Civic uit 1992:
Zo'n nette Ford Mondeo heb ik in geen tijden gezien, sinds 2001 in bezit!
Fijn dat er weer een topic verneukt is, super! En dan vinden ze gek dat het Forum zo leegloopt..
Nouja 2 spots van afgelopen zaterdag, ik dacht bij beide "goh ja die heb ik lang neit gezien.
1999 Renault Mégane 1.4e RN, gezien de oude meneer erin had ik op op eerste eigenaar maar helaas niet.
Vooral de neus van de Safrane heb ik altijd mooi gevonden.
Volkswagen Jetta '84
Toyota MR2 '88
Zowel horizontaal- als verticaal leuke spot!Herbie
Leuke Rover-combi! Zo te zien heb je ook Haarlem bezocht?
Geweldig die Buick Century Limited!Van de afgelopen week:
Bij een autobedrijf maar te bijzonder om niet te delen!
Al eerder gespot maar nu mét kenteken!
Erg gaaf, deze Buick!
![]()