Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ventilatie? Misschien dat de auto een schuifdak heeft gehad, dat dat defect was, dat ze er toch een aluminium plaat op geschroefd hebben (die is duidelijk te zien), en dat die bollen daar dan op zijn gemaakt om toch nog wat lucht te kunnen laten binnenstromen?@Johan82 Die sportstrepen op de Coupé Fiat! Echt een tijdbeeld (maar eigenlijk zelfs van voor die tijd). Vraagje - wat zijn die zwarte doppen/bollen op de blauwe Peugeot 305? Enig idee?
Citroën Berlingo Zooom '00. Dak kan blijkbaar omhoog. Dat "Ocean" op de zijkant zal wel zelfgeplakt zijn? Kan geen Berlingo Ocean vinden op google.
Ha, die kwam ik afgelopen weekeinde 1 parkeervakje naar rechts tegen (https://www.autoweek.nl/forum/threa...r-bijzonders-vandaag.365/page-356#post-710272). Ik had er niet bij stilgestaan dat jij hem hier nog niet had geplaatst, anders had ik wel even naar jouw eerdere spot verwezen.
Chrysler Stratus '98. Ziet er opvallend netjes uit! Het had weinig gescheeld of mijn vader had deze in 1996 gekocht. mijn moeder vond de auto alleen te 'poenerig' en we reden nog een onbetrouwbare Voyager. Uiteindelijk werd het een nieuwe 626 HB die erg goed beviel.
![]()
Klopt, er is hier aardig gesleuteld. Hier zie je deze setup, die bij latere auto's werd gebruikt: https://www.autotrader.nl/klassieke...=1&safemake=porsche&safemodel=912&color=grijs
En een Cadillac Seville Sedan uit 1997 (wonderschone auto, op de foto komt het helaas minder goed over)
Toevallig, deze zag ik gisteren ook in Zwolle rijden, tof ding!Volkswagen 1600 Variant '72
![]()
Gisteren even uit te toeren geweest, in het Friese dorp Wommels kwam ik diverse leuke klassiekers tegen, waarschijnlijk van een rondrit even een pauze, hierbij een selectie van een aantal.
Ford Capri van 1981 en een Chevrolet Corvette van 2011:
Opel Manta van 1971:
Citroen ID19B van 1969:
Ford Fairlane 500 van 1965:
Alfa Romeo 1.3 junior van 1969:
Citroen SM van 1972:
Jaguar 340 van 1968:
BMW 320 van 1978:
Citroen DS van 1973:
Mercedes-Benz 200D van 1974:
Citroen CX van 1981:
Mercedes-Benz 300D van 1960: