Mijn spots van de afgelopen twee weken, te beginnen met deze Fisker Ocean die - gelet op de laatste berichten - waarschijnlijk een zeldzame verschijning zal blijven:
Knappe kleur op deze Bentley Bentayga:
Waanzinnige en volledig originele Dodge Sportsman uit de late jaren '70:
Net te vroeg afgedrukt voor deze Cadillac Seville:
Deze MG C uit '69 is net niet ONK (geïmporteerd in '71), maar wel al 48 jaar (!) in bezit van de huidige eigenaar:
Zonder M-pakket en in de juiste kleur: wat een chique verschijning!
Zo in profiel valt pas op wat een bakbeest zo'n Rolls Royce Wraith eigenlijk is:
1 van de dikste Ferrari's die je momenteel kan kopen, deze SF90 Spider:
Chevrolet Caprice in absolute nieuwstaat. Al lang bij de huidige eigenaar (gelet op de "kleine" nummerplaat) en - gelet op de oranje knipperlichten en gebrek aan extra (los) mistlicht - vermoedelijk Belgisch/Europees geleverd:
Nieuw, Chinees, obscuur: een BYD Tang:
Oekraïense Nissan Sentra, een wat onopvallend model dat hier nooit nieuw is geleverd:
Zeer nette BMW 630 Cabrio, wordt naar mijn mening mooi oud. Nog steeds bij de eigenaar die 'm in 2014 importeerde:
Ik was te laat om deze Primera Wagon van de eerste generatie scherper op beeld vast te leggen, maar wat een exemplaar. In absolute nieuwstaat, op de originele wieldoppen, afgeleverd door de lokale Nissan-dealer en waarschijnlijk nog steeds bij de eerste eigenaar:
Naar mijn gevoel volledig geflopt in Europa. Deze Nitro komt uit het laatste productiejaar en is de dikste versie:
Nog eens Chinees, modern en obscuur. Zo obscuur dat ik er werkelijk nog nooit van had gehoord. Deze SWM G01F staat voor +- € 25K in de Belgische prijslijst:
Ik rond af met deze Porsche 993 met ietwat vreemde aftermarket koplampen die op de parking stond van de lokale sporthal. De eigenaar liep binnen rond met een Porsche t-shirt, Porsche petje en zijn sleutels ostentatief rond zijn nek aan een lenyard met groot Porsche-logo: