Leuk dat de GAZ zo in de smaak viel! De meest geslaagde Sovjetauto, vind ik. Had mazzel dat ik er een paar jaar terug in Polen al een gezien had, anders had ik hem misschien niet 1-2-3 herkend.
Favorieten vanaf 14-6.
ginkelvanmichiel: inderdaad een nette Kadett, leuk!
Karmann Ghia: wat een prachtige Mercedes!
Klassiekerrijder: wat een dikke maar smaakvolle Bentley zo. Porsche 928 is heel gaaf en de Aston natuurlijk prachtig.
HarmenA: hele leuke Justy! TVR en Carina zijn ook top.
citroenAZU: leuke Unimog en Kadette, en geweldige Fiat 131!
Engineer2: wat leuk, zo'n Suzuki heb ik ook alleen nog maar op evenementen gezien, en zels daar niet vaak.
MCW: wat een prachtige snoek, net niet wit maar iets van crèmekleur volgens mij.
Escher: leuke Ford en die Dakota is een hele goede spot, scherp dat hij je opviel. Taunus is inderdaad leuk en weet ik wel te staan, die eigenaar heeft ook de twee rode stations die je daar wel eens ziet. Die Maybach is een heel bijzonder gezicht, volgens mij echter wel een 'gewone' 57 in plaats van een S, hier van iets dichterbij:
1969 & 1972 VW Transporter
Son en Breugel: een dubbelspot, twee keurige T2-campers.
1960 BMW R60?
Veghel: geen auto maar wel bijzonder, klassieke motoren zie ik niet zo vaak en met zijspan nog minder. Ik weet er niet genoeg van om het model te achterhalen.
2019 Morgan Plus 4
Bij Woerden, denk ik: altijd leuk om een Morgan tegen te komen, deze is een eindje van huis.
1971 Fiat 850
Nuenen: al de 2e 850 die ik binnen een maand zie, niks te klagen! Ook deze is prachtig.