Arievectra
Wegverkenner
Wat leuk, de DAF van DaffertcitroenAZU zei:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat leuk, de DAF van DaffertcitroenAZU zei:
Stif zei:Wat blijft het een geweldige fotolocatie AZU.
Het lijkt wel of alle auto's daar goed uit de verf komen.
citroenAZU zei:Ja ik kom er graag!
MCW 84 zei:Leuk zo’n driedeurs!
A BRANDHORST zei:De BX is qua kenteken van feb 1993.Als je dat buiten beschouwing laat zou het kunnen. Maareh heb je ook nog een aparte foto van de 505 misschien?
Klopt, ik was op die manier niet aktief!MCW 84 zei:Je loopt al sinds 2004 mee en kent de rubriek 'scoops' nog niet?![]()
Johan82 zei:Komen weer prachtige spots voorbij.
Een paar van de afgelopen tijd:
![]()
Moderator
Die is er ook nooit geweest dit zijn stickers van een R5 Cosmopolitan. Dat was een actiemodel dat in 1987 op de markt kwam dus flink wat jaren laten dan het bouwjaar van de Fuego. Wel gaaf dat de Fuego er nog is maar origineel, dus ook zonder later aangebrachte two-toen kleuren, zou ik 'm nog leuker vindenKarmann Ghia zei:Dit is een Cosmopolitan uitvoering te herkennen aan de stickers op de voorportieren en de two-tone kleurstelling. Ik moest het even opzoeken want ik wist niet dat er ook van de Fuego een Cosmopolitan uitvoering is geweest.
The Lion zei:Die is er ook nooit geweest dit zijn stickers van een R5 Cosmopolitan. Dat was een actiemodel dat in 1987 op de markt kwam dus flink wat jaren laten dan het bouwjaar van de Fuego. Wel gaaf dat de Fuego er nog is maar origineel, dus ook zonder later aangebrachte two-toen kleuren, zou ik 'm nog leuker vindenKarmann Ghia zei:Dit is een Cosmopolitan uitvoering te herkennen aan de stickers op de voorportieren en de two-tone kleurstelling. Ik moest het even opzoeken want ik wist niet dat er ook van de Fuego een Cosmopolitan uitvoering is geweest.![]()