Guest
Vandaag op de A12, deze Eend met een zelfbouw aanhanger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat om die (deels) rode. Ik verwoordde het op bovenstaande manier zodat niet-kenners hopelijk ook door zouden kunnen hebben dat die onder de hoes rechts van de blauwe Traction ook een Traction is.XBXG zei:Wat staat er dan voor projectje onder de hoes naast de rode Trax?MWH zei:@Niels.: Die staat rechts naast die andere Traction Avant.![]()

klaas924 zei:gewoon dirk .........
doe even gewoon zeg
wat een enorm mooie serie foto,s chapeau !!
ik hoop dat je achterstand nog lang niet is weg gewerkt![]()
PicsArt_08-14-05.24.30 by Eelco v Manen, on Flickr
Citroen AZU by Eelco v Manen, on Flickr
Chevrolet Blazer by Eelco v Manen, on Flickr
Ford Mustang by Eelco v Manen, on Flickr
Honda Civic Coupe 2001 by Eelco v Manen, on Flickr
Honda Accord 2.4 2006 by Eelco v Manen, on Flickr
1999 Toyota Corolla Liftback by Eelco v Manen, on Flickr
1987 Volvo 740 GL by Eelco v Manen, on Flickr
. by Eelco v Manen, on Flickr
Opel Blitz 1955 by Eelco v Manen, on Flickr
1956 Renault Juvaquatre Fourgonette by Eelco v Manen, on Flickr
1993 Saab 900i by Eelco v Manen, on Flickr
Land Rover 88 inch 1959 by Eelco v Manen, on Flickr
1976 Mercedes Benz 200D by Eelco v Manen, on Flickr
1990 Nissan Micra 1.0 by Eelco v Manen, on Flickr
PicsArt_08-18-04.57.23 by Eelco v Manen, on Flickr
PicsArt_08-18-04.58.38 by Eelco v Manen, on Flickr
PicsArt_08-18-04.57.50 by Eelco v Manen, on Flickr
Minerva T.T. by Eelco v Manen, on Flickr
zombies zei:Maakt het eigenlijk nog uit waar je ze gespot hebt? Ga binnenkort naar Vietnam en ga daar vast wel bijzondere auto's tegenkomen, kan ik die ook delen?
Moderator
Pjötr zei:Daar is een heel leuk topic voor, "Vakantie auto's" . Ben overigens benieuwd naar eventuele spots!
link naar het topic[/url
Kijk daar kan ik wat mee, dank je wel.Pjötr zei:zombies zei:Maakt het eigenlijk nog uit waar je ze gespot hebt? Ga binnenkort naar Vietnam en ga daar vast wel bijzondere auto's tegenkomen, kan ik die ook delen?
Daar is een heel leuk topic voor, "Vakantie auto's" . Ben overigens benieuwd naar eventuele spots!
link naar het topic
Wat een gave Beta, Spyderweb!
Tegen wie denk je?zombies zei:@- Quatrelle - tegen wie heb je het in godsnaam?
- Quatrelle - zei:Tegen wie denk je?zombies zei:@- Quatrelle - tegen wie heb je het in godsnaam?
Jij komt met die vraag en mijn vraag daarop is of dit sarcastisch bedoeld is, omdat er wat rondrit foto's worden geplaatst en ik wat buienland spots plaats?
Een simpel antwoord voldoet.
En het goedbedoelde advies van anderen negeer ik maar even geloof ik.
speedtouch zei:Mooie auto, die Firenza, weet je ook wat voor motor er in lag? Ik geloof dat die ook met een 2-l motor leverbaar was.

DSC_3233 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_3228 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
BE-83-40 by azu250, on Flickr
38-DN-46 by azu250, on Flickr
PF-GD-24 by azu250, on Flickr
64-RNK-4 by azu250, on Flickr
KZ-01-JH by azu250, on Flickr
NJ-04-03 by azu250, on Flickr
HK-33-VK by azu250, on Flickr
DSCN4866 (2) by azu250, on Flickr
GP-NP-79 by azu250, on Flickr
40-YB-37 by azu250, on Flickr
DSC_0103 (2) by azu250, on Flickr
JH-SP-92 by azu250, on Flickr

Bij de restauratie begreep ik dat het stuur van links naar rechts geplaatst is ( auto had eerst een originele Engelse kenteken ) , ik neem aan dat er toen ook een spiegel geplaatst is maar blijkbaar dus niet, scherp gezien.Gewoon Dirk zei:Dat is lastig inhalen met die Jaguar zonder buitenspiegel aan de bestuurderszijde,
Gewoon Dirk zei:Dat is lastig inhalen met die Jaguar zonder buitenspiegel aan de bestuurderszijde -EDIT- hij zit op een wat vreemde plek maar zit er dus wel, my bad, leuke Alfasud ook.
Die model F van Toyota kende ik nog niet, gave spot.
Pjötr, geweldig leuke spots en een paar bijzondere toppers van de oldtimerdag, vergeet ze vooral ook niet te plaatsen in het evenemententopic(eventueel met ene link naar je overvolle album van die oldtimerdag).
Pjötr zei:Bedankt Dirk! Ik vergeet dat topic altijd, maar goed ik zal (en ik ben bijna klaar met uploaden, nouja soort van) daar ook een paar plaatsen. Met een linkje.
Ik vond ze te tof om niet te delen, ondanks dat het natuurlijk geen spots zijn.