Weer een hoop prachtige spots hier de laatste tijd. Keep up the good work

Omdat ik niet weet in hoeverre ik de komende twee weken tijd en wifi heb, nu alvast een lijstje favorieten vanaf 2 augustus.
XBXG: zo’n Goggomobil heb ik zelf nog nooit gespot, laat staan twee op één dag

. Verdere favorieten zijn de Lancia Beta, Ford Mustang, BMW 628 en Porsche 911, Buick Electra, Lincoln Continental, Toyota MR2, Buick Regal, Alfa Romeo 155 (met

voor eigenaar Joël) en Fiat 2300 S, Fiat Ritmo, Porsche Targa en Daimler 2.5 V8.
D’Oh: hele gave spot, die Rover 3500 (uiteraard ook

voor eigenaar Marc).
citroenAZU: heel gaaf, die origineel Nederlandse Lotus Éclat! Mijn favoriet van je serie. Verdere toppers: Volvo 244, Daf 33, Toyota Celica, BMW 520, Alfa Romeo Giulia en Peugeot 404 break.
Timo1990: de 505 had ik eerder al genoemd, ook de Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Nissan Sunny, Peugeot 305 en Nissan 300ZX vind ik erg leuk.
Gewoon Dirk: dat lijkt me een hele nette Rover 820, gave spot. Ook de VW T2 en Fiat Ducato vind ik hele mooie spots, en een extra

voor de foto van die 205.
Quatrelle: jammer van de mindere foto, zo’n 505 break is een fraai model.
Charger: wauw, wat een geweldige Kever! Zo oud zie ik ze haast nooit, en al helemaal niet origineel Nederlands. Ook nog wel het vermelden waard dat hij al 28 jaar bij de huidige eigenaar is. Verdere favorieten: Ford Fiesta, Lincoln Continental en BMW 528.
CarphotographyNL: supergave Bentley en Mercedes-Benz 190SLR.
spyderweb zei:
Ik kwam afgelopen zaterdag onderstaande combinatie tegen op de A2 richting Den Bosch.
Helaas zelf geen foto kunnen maken, maar ik wilde de foto toch met jullie delen:
klik!
Dat soort combinaties vind ik altijd leuk om te zien!
Donderdag zag ik zelf deze anderhalve Mini, de auto is origineel Nederlands van 1988, die mij gelijk deed denken aan
deze combinatie die ik zo’n vijf jaar geleden zag.
Zoals vaker in parkeergarages laat de kwaliteit van de foto te wensen over, maar de auto vind ik bijzonder genoeg om hier te plaatsen. Deze Mercury Monterey (rebadge van de Ford Freestar) van 2005, zaterdag gezien, schijnt in Nederland de enige van zijn soort te zijn.