Guest
De gele mistlampen zijn ook origineel, De spoilerlip vind ik persoonlijk niet misstaan, En de stickers niet zeer storend, Het zijn gelukkig geen fluoriserende stickers met tenenkrommende teksten. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet tot ik deze tegen kwam.rzasa zei:En nooit geweten dat er ook al een Leader was met chromen bumpers.![]()
Dus 3700 serie 1 Leaders, waarvan dit een late van de eerste 700 is. Gek eigenlijk, dat er dan blijkbaar veel meer serie 2 Leaders over zijn gebleven, als het verschil in aantallen uiteindelijk ook weer niet enorm was.JWH op Citroen-forum.nl zei:Grappig Arjan, dat is eigenlijk nooit tot me doorgedrongen. Ik ken enkel de serie 2 leader. Nieuwsgierig. Dus maar even het onovertroffen CX boek er bij gehaald en dan blijkt het nog gekker te zijn. Nog in 1986 verkocht Citroën de leaders gebaseerd op de carrosserie van de serie 1. De 4-KJS-04 is best een bijzondere auto in deze staat want de eerste serie leaders is vanaf April ’84 in een oplage van slechts 700 auto’s gemaakt. Deze auto is laat op kenteken gezet in 16 augustus 1985 en is dus uit die serie. Vanaf september 1986 werd een tweede serie leaders gemaakt van maar liefst 3000 exemplaren. Gebaseerd dus op de serie 1. Op die manier werkte Citroen haar, kennelijk behoorlijk grote, voorraad oude koetsen weg. In 1987 kwam de CX leader zoals de meeste van ons die kennen. Met stootstrips en kunststof bumpers.
braadslee zei:
Volvo Amazon in bijzondere "livery" En nog bij de eerste eigenaar!
Voor mij onbekende Jaguar, helaas alleen de achterkant en een wat wazige foto.
Een Tesla Model S in Vreeland, had zo`n auto nou niet echt verwacht in een dorpje als dat.
In hetzelfde Vreeland (Letterlijk tegenover de Tesla) Was mijn vader bezig aan een Opel Rekord. (Misschien niet echt een eerlijke spot, maar zovaak zie ik de auto niet)
Een Porsche 911 GT3RS (klopt dat?)
Rover 114! (Ik ben echt heel erg slecht als het gaat om foto's in het donker, excuses)
Bij de Lidl in Kerkelanden kwam net deze Nissan Prairie aanrijden.
Oud sletterig Kevertje (5e eigenaar)
Volgens mij best een bijzondere uitvoering van de Ka gezien alle blauwe accenten (De eigenaar was een verschrikkelijk petje wat kort na de foto met piepende banden door rood reed om bij de koffieshop uit te stappen nog geen 100 meter verderop)
Helemaal niet zo`n unieke auto, maar ik zag de kleur en moest om de een of andere redenDirect aan Rob denken!
Een Opel Admiral van dezelfde man als van wie de Rekord is
Een sportieve Honda Legend!
Rob0032 zei:de Amazon is sinds 2002 bij z'n huidige eigenaar.
RDW zei:Aantal eigenaren privé / zakelijk
Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld.
citroenAZU zei:Geinig, ik zag destijds dat de eigenaar er mee bezig was![]()
MWH zei:En nu zijn we er hoor. De reden van een uur vertraging op mijn treinreis. Zouden hier nog meer exemplaren van in Nederland zijn? Wel ONK? Deze helaas niet, maar het blijft een zeer speciaal geval, zo'n 323 'Panel van'.
Mazda 323 1.3 3d Van 1983 (38-RXF-8) by Milan, on Flickr
Arjan. zei:Laadruimte niet hoog genoeg?
Moderator
D-C zei:Staat nu voor een paar honderd euro te koop, de enige Chrysler Cirrus van Nederland. In Nederland beter bekend als de Chrysler Stratus, maar dat was eigenlijk net als de meeste Chryslers van die tijd feitelijk een Dodge met Chrysler logo's, in dit geval de Dodge Stratus.
XBXG zei:Arjan. zei:Laadruimte niet hoog genoeg?
Beide 323's hebben dezelfde laadruimte. De ene heeft wel een grijs kenteken en de andere niet.
citroenAZU zei:Op weg naar de APK (goedgekeurd tot 2018!) het volgende gespot;
Ami 8 Service 1977... by CitroenAZU, on Flickr
AN-642-JA by azu250, on Flickr
BX-68-DB by azu250, on Flickr
PH-93-FH by azu250, on Flickr
63-99-EE by azu250, on Flickr
AN-642-JA by azu250, on Flickr
BX-68-DB by azu250, on Flickr
PH-93-FH by azu250, on Flickr
63-99-EE by azu250, on Flickr
Wouter82 zei:D-C zei:Staat nu voor een paar honderd euro te koop, de enige Chrysler Cirrus van Nederland. In Nederland beter bekend als de Chrysler Stratus, maar dat was eigenlijk net als de meeste Chryslers van die tijd feitelijk een Dodge met Chrysler logo's, in dit geval de Dodge Stratus.
Voor de volledigheid, in Amerika was de auto er ook nog als Plymouth Breeze![]()
XBXG zei:@afentoe: Ik heb in de loop der jaren heel veel Volvo 240's met die velgen gezien. Volgens mij waren ze dus wel leverbaar op de latere modellen van de 240.
Arjan. zei:XBXG zei:@afentoe: Ik heb in de loop der jaren heel veel Volvo 240's met die velgen gezien. Volgens mij waren ze dus wel leverbaar op de latere modellen van de 240.
Sterker nog, deze velgen waren standaard op de latere GLT's zoals deze. De richtingaanwijzerkapjes en achterlichten zijn daarentegen niet origineel.
XBXG zei:Zou je overigens de eerste foto van de Lancia kunnen verkleinen? Niet alleen de foto is maar half te zien, ook jouw tekst valt rechts buiten beeld weg.
Zelfs de "quote"-knop is buiten beeld gevallen, waardoor ik jouw bericht niet eens kan quoten...
Klassiekerrijder zei:XBXG: voor een euro per kilometer lijkt me die Up een prima keus. Op de achterbank heb je als gemiddeld geproportioneerde mens best aardig de ruimte voor een niet al te lange rit, en zo stuiterend hard geveerd zijn ze niet. Als daardoor de taxikosten omlaag kunnen, lijkt het me een goed idee. Ik weet alleen niet hoe fijn het voor de chauffeur is om zoveel uren op dat stoeltje door te brengen.