MWH
Kilometervreter
Hoewel ik eigenlijk bezig zou moeten zijn met het regelen van een dak boven mijn hoofd (iemand nog iets te huur voor 4 maanden rond Enschede?
) wordt er toch wat gespot. Ik ga dus weer even wat posts inhalen. Eerst een aantal uit Enschede.
Zo zag ik, terwijl ik een vriend met een lekke fietsband wegbracht, dat de Marina Coupé buiten stond. Vriend thuisgebracht en daarna terug gefietst om hem toch even te kieken, ondanks dat hij welbekend is van de vele advertenties.

Morris Marina 1.3 Super de Luxe Coupé 1976 (93-JM-02) by Milan, on Flickr
De Marina is van een liefhebber van Engels staal, en er stond nog meer wat ik nog niet eerder op de foto had gezet. Een leuke Glider en een stoere P6.

Austin 1300 Glider 1972 (29-50-UF) by Milan, on Flickr

Rover P6 3500 1974 (18-YA-57) by Milan, on Flickr
Een stukje verder stond een gedemilitariseerde (metallic lak, bah) Nekaf Jeep.

Jeep Nekaf 1958 (DM-38-25) by Milan, on Flickr
Als XBXG niet laatst een Griffe had gespot, was ik hier straal voorbij gereden. Nu keek ik door de kleur een keertje extra. Ja, een Griffe!

Peugeot 205 1.9 GTI Griffe 1991 (ZG-77-DL) by Milan, on Flickr
Ik dacht deze L300 al eens gespot te hebben een stukje verderop, maar het bleek toch een andere.

Mitsubishi L300 camper 1986 (VG-GN-95) by Milan, on Flickr
Zo zag ik, terwijl ik een vriend met een lekke fietsband wegbracht, dat de Marina Coupé buiten stond. Vriend thuisgebracht en daarna terug gefietst om hem toch even te kieken, ondanks dat hij welbekend is van de vele advertenties.

Morris Marina 1.3 Super de Luxe Coupé 1976 (93-JM-02) by Milan, on Flickr
De Marina is van een liefhebber van Engels staal, en er stond nog meer wat ik nog niet eerder op de foto had gezet. Een leuke Glider en een stoere P6.

Austin 1300 Glider 1972 (29-50-UF) by Milan, on Flickr

Rover P6 3500 1974 (18-YA-57) by Milan, on Flickr
Een stukje verder stond een gedemilitariseerde (metallic lak, bah) Nekaf Jeep.

Jeep Nekaf 1958 (DM-38-25) by Milan, on Flickr
Als XBXG niet laatst een Griffe had gespot, was ik hier straal voorbij gereden. Nu keek ik door de kleur een keertje extra. Ja, een Griffe!

Peugeot 205 1.9 GTI Griffe 1991 (ZG-77-DL) by Milan, on Flickr
Ik dacht deze L300 al eens gespot te hebben een stukje verderop, maar het bleek toch een andere.

Mitsubishi L300 camper 1986 (VG-GN-95) by Milan, on Flickr