Mijn favorieten (maximaal 1 per post) sinds mijn laatste activiteit hier.
Bodegraven – Porsche Carrera RS
CitroënAZU – Ford Ranchero
Klassiekerrijder – Ik reageer even hier maar wow wat een leuke spots op de evenement, petje af!
Astrawez – Alfa Romeo Junior Zagato
Pjötr – Leuke Lada maar ik weet dat je veel meer spot, zou leuk zijn als je dat toch weer hier gaat delen.
Twan238 – Volkswagen Golf
Afentoe – Mercedes-Benz Bandbus
Quatrelle – Dodge WC Pick-Up
D-Oh – Geweldige foto van de Caprice
D-oh – Triumph TR3
Der Magistrat – Mitsubishi Lancer
Quattrofoglio Verde – Nissan Pao
CitroënAZU – Toyota Crown
Astrawez – Volkswagen T2 Camper
Charger – Saab 900 Cabriolet
Quatrelle – Citroën DS
Klassiekerrijder – Porsche 904 Carrera GTS
Afentoe – Volvo S80 V8
CitroënAZU – Reliant Scimitar
Charger – Chevrolette Corvette
Stif – Oude stadsbussen
A.BRANDHORST – Cadillac Miller
Klassiekerrijder – Triumph Mayflower (heerlijk truttig)
Danny1995 – Alfa Romeo Giulietta Sprint Veloce
Marki VT – Honda Civic
Astrawez – Toyota Tercel
Twan238 – Cobra replica
Twan238 – Volvo P1800
Charger – Ford Mustang
Quatrelle – Eendje met bak, zo’n bak heb ik eigenlijk altijd al leuk gevonden.
Mijn spots van vorige week, helaas niet erg veel.
Meestal zijn diplomatenauto’s dikke bakken, ditmaal was het slechts een Ford Transit.
Volgens het kenteken is het een Ami Super uit 1973, ik herken hierin echter een Citroën Dyane 6.
Afgelopen maandag werd ik compleet verrast door deze Volvo kattenrug uit 1962.
De lokale bouwmarkt adverteerde met de mogelijkheid om op de foto te gaan met een echte Lamborghini en een stukje mee te rijden in een Ferrari. De Lambo was een slecht lijkende (te smal, te hoog en te kort) plastic nep countash en de Ferrari een redelijk gelukte replica op MR2-basis. Van die tweede heb ik dan toch maar een foto gemaakt…
Sinds ongeveer een maand zie ik wel eens een Ford Orion uit 1986 staan in mijn woonplaats, alleen steeds als ik hem zag was ik niet in de gelegenheid om hem vast te leggen. Vrijdag had ik dan eindelijk prijs.
Als afsluiter een viertal herbezochte spots, allereerst drie campers die allen gunstiger stonden voor een goede foto.
De laatste van de serie spots is een BMW 316 bij mij in de wijk. Normaal staat hij onder een carport met de kont naar de straat maar nu dus niet.
[