Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

JW01 (vanaf een Appel) zei:Rob0032 zei:@gil77,
De Ferrari die je spotte is stiekem heel erg bijzonder! Het is een 575 Superamerica (met stalen klapdak) die, als ik me niet vergis (Justin, haak jij even in anders?), z'n werelddebuut op de RAI in Amsterdam beleefde en waarvan er zo'n 550 gemaakt zijn. Zeer bijzonder dus en over dertig jaar een waar vermogen waard.
@gil77: ja, je hebt echt iets bijzonders gespot. Daarvan zijn er nog geen handjevol in Nederland. Voor mij echt even een-moment. Productieaantallen weet ik zo gauw niet, maar het waren er inderdaad niet veel. Debuut was inderdaad op de RAI, in 2005.
gil77 zei:Lada Niva uit 2008, volgens het rdw, nooit geweten dat ze deze nog zo lang gemaakt hebben
Opel Ascona , 68-TST-3 by dannyvandestreek, on Flickr
Toyota Camry , 43-ZFN-9 by dannyvandestreek, on Flickr
Fiat Panda Alessi by dannyvandestreek, on Flickr
3x Alfa Romeo by dannyvandestreek, on Flickr
Alfa Romeo Guilietta , 88-ZDL-8 by dannyvandestreek, on Flickr
Alfa Romeo GTV , LL-96-TD by dannyvandestreek, on Flickr
Wim Prins Classics by dannyvandestreek, on Flickr
Ford Scorpio , 5-TTH-40 by dannyvandestreek, on Flickr
Ford Scorpio , 5-TTH-40 by dannyvandestreek, on Flickr
Chrysler PT Cruiser Classic , 07-GX-ZX by dannyvandestreek, on Flickr
Chrysler PT Cruiser Classic , 07-GX-ZX by dannyvandestreek, on Flickr
Chrysler PT Cruiser Classic , 07-GX-ZX by dannyvandestreek, on FlickrJW01 (vanaf een Appel) zei:De ZG is geëxporteerd zag ik bij VWE. Nog maar 4 dus.
Edit: Ik kwam er nog meer tegen.
6-ZSN-53
7-XJG-62
JW01 (vanaf een Appel) zei:Die LL-96-TD draaide hier een topic over. Die werd in 2012 door iemand gezocht.

gil77 zei:Niet alles is tijdscorrect volgens mij, die achterlichten zijn later gekomen, die wielen zijn volgens mij ook later gekomen. Vind sommige dingen er wel grappig uitzien, zoals die voorspoiler en die zwarte spoilers op de zijschermen, al horen deze volgens mij thuis op een Ascona uit de 80-er jaren.

XBXG zei:Een stukje jeugdherinneringen voor de wat oudere forummers onder ons: drie oude stadsbussen van het NZH vervoermuseum.
quote]
Oei oei. 2 oude streekbussen en een wat jongere stadsbus. Het zijn niet 3 Daf MB200's met een Den Oudsten carrosserie.
Ja, ik geloof dat de eigenaar hem voor €1250,- van de hand wil doen, ik heb contactgegevens mocht je geïnteresseerd zijn.sjoerd95 zei:@JD: Die Bluebird en Prisma zijn twee zeer gave spots! (Is de Prisma nog steeds te koop?)
sjoerd95 zei:@JD: De transport snap ik niet helemaal, want ik zie ze nog heel vaak rijden (staan er alleen al 4 hier in de straat)

Spekky zei:XBXG zei:Een stukje jeugdherinneringen voor de wat oudere forummers onder ons: drie oude stadsbussen van het NZH vervoermuseum.
Oei oei. 2 oude streekbussen en een wat jongere stadsbus. Het zijn niet 3 Daf MB200's met een Den Oudsten carrosserie.
Dus: gekocht?Wouter82 zei:Deze Sierra op de Haagse Prinsegracht kon ik natuurlijk niet laten gaan
![]()
Astrawez zei:

Astrawez zei:De bestuurder reed op een gegeven moment vrij snel een woonwijk in. Hopelijk voelde hij zich niet door mij opgejaagd..
Gelukkig kon ik hem kort na de achtervolging nog mooi op de foto zetten.![]()