Rutger DC
Asfaltkampioen
Aangezien ik ver achterloop met zowel het plaatsen van als het reageren op foto's geef ik voor nu alleen commentaar op de spots van deze pagina de vorige pagina. Bij elke serie spots die ik plaats zal ik steeds een pagina terug van commentaar voorzien 
@ 929V6: veel leuke spots, waaronder de Fiat 126, Saab 900, Audi Coupé, Triumph Dolomite, Mercury Montego
@ danny1995: die Vectra en triofoto met de Ascona en Astra, Mercedes SLC's, Mitsubishi Pajero V6, Opel Olympia Caravan, Triumph Spitfire en TR7, Fiat Strada, Suzuki Alto en SC 100 GX Coupé, Kalmar Daf, Saab 9000, oude Fordjes, Mazda 929 Coupé, Hyundai Sonata, Opel Manta, Mitsubishi Lancer II, Nissan Terrano's, Toyota Camry's en Sigma wagon vind ik het gaafst. Lekker bezig!
@ rzasa: erg toffe Mini en een bijzondere Mercury Sable Wagon.
@ Klassiekerrijder: die sportieve Colt is erg leuk, net als die TVR Cerbera
@ AlbertsH: prachtige foto's, leuke Carina II, Grandeur V6 en Vectra. De Simca is natuurlijk de topper van de serie!
@ Janus Diedericus: die Kia Sephia en zeker de Chrysler Saratoga zijn heel erg leuk. Golf of niet, dat exemplaar uit 1984 vind ik ook een vermelding waard. Verder de Nissan Micra, Kia Mentor, prachtige Renault 25 en Peugeot
@ Micha D.: ik heb alles wat ik leuk vond in deze serie al van een 'like' voorzien op Flickr, dat waren er zoveel dat ik ze niet allemaal ga noemen. Maar die Franse 305, 504 cabriolet en 504 pick-up, duofoto van de 504 met de BMW 5-serie en 305 Break Service zijn wat mij betreft de klappers!
@ gil77: de tweedeurs Jetta, 2CV en Audi 90 zijn zeer de moeite waard.
@ sjoerd95: Van de spots die ik niet ook zelf heb gespot vind ik de Thalia, Justy en Amerikanen erg tof!
@ VSOP: die Corolla Sportswagon is wat mij betreft een leuke kandidaat voor de 'Spot van het Jaar 2015'-verkiezing. Verdient eigenlijk nog wel een extra plaatje van de andere kant
@ D' oh: geweldige Ford Scorpio, Mercedes W114/5, Rover 200, Peugeot 404 Familiale en Honda Accord!
Zoals al is gemeld hebben Sjoerd, Peter en ik het afgelopen weekend Den Haag onveilig gemaakt. De gezamenlijk gemaakte spots zullen we natuurlijk niet allemaal individueel posten.
Vorige week zaterdag kwam ik deze fantastische Toyota Crown al tegen, waarschijnlijk mijn favoriet van de spots van de afgelopen weken. Afgelopen zondag hebben we deze origineel Nederlandse Japanner nogmaals bezocht:

En afgelopen zaterdag zagen Peter en ik deze fantastische Peugeot 104 Coupé voorbij rijden op de Lange Voorhout in Den Haag. Gelukkig stopte het hippe Franse stel:

Dat waren twee van de toppers, nu eerst een stel solospots:
1998 Toyota Starlet Glanza V 1.3 4E-FTE

Ook op twee locaties, tevens door Peter gespot:
1989 Toyota Corolla 1.3

De mooiste Carina II is natuurlijk al door Sjoerd geplaatst, maar deze twee Carina II's van een generatie later vond ik ook erg leuk, allemaal zijn het liftbacks.
1988 Toyota Carina II Liftback 1.6 XL

1990 Toyota Carina II Liftback 1.6 XLi (van eerste eigenaar)

1992 Toyota Celica Liftback 1.6 STi

Deze Kia Sportage is een van de 43 in 2000 geregistreerde exemplaren.
2000 Kia Sportage 2.0i 16V

Applause voor de eigenaar die zijn Daihatsu zo netjes houdt:
1992 Daihatsu Applause 1.6 Xi Automatic

2000 Chrysler Stratus 2.0i 16V LE

1994 Jeep Cherokee 4.0i High Roof Van

Op twee verschillende locaties deze Espero:
1997 Daewoo Espero 2.0i CD Automatic

Om het af te leren nog maar een Espero:
1997 Daewoo Espero 1.8i CD

1986 Volkswagen Golf CL 1.6 Katalysator

1991 Volkswagen Jetta 1.6 CL

Voordat mensen bij onderstaande spot roepen dat het niveau nu wel heel snel daalt, ik vond 'm wel leuk vanwege de voorbumper van de Braziliaanse uitvoering. In Europa had de Fox een afwijkende voorbumper.
2006 Volkswagen Fox 1.2

2003 Mazda RX-8 Renesis

1996 Mazda Xedos 6 2.0i V6

Een veel minder fraai exemplaar uit Polen:

Dan zie ik liever dit exemplaar:
1996 Mazda Xedos 6 1.6i

@ 929V6: veel leuke spots, waaronder de Fiat 126, Saab 900, Audi Coupé, Triumph Dolomite, Mercury Montego
@ danny1995: die Vectra en triofoto met de Ascona en Astra, Mercedes SLC's, Mitsubishi Pajero V6, Opel Olympia Caravan, Triumph Spitfire en TR7, Fiat Strada, Suzuki Alto en SC 100 GX Coupé, Kalmar Daf, Saab 9000, oude Fordjes, Mazda 929 Coupé, Hyundai Sonata, Opel Manta, Mitsubishi Lancer II, Nissan Terrano's, Toyota Camry's en Sigma wagon vind ik het gaafst. Lekker bezig!
@ rzasa: erg toffe Mini en een bijzondere Mercury Sable Wagon.
@ Klassiekerrijder: die sportieve Colt is erg leuk, net als die TVR Cerbera
@ AlbertsH: prachtige foto's, leuke Carina II, Grandeur V6 en Vectra. De Simca is natuurlijk de topper van de serie!
@ Janus Diedericus: die Kia Sephia en zeker de Chrysler Saratoga zijn heel erg leuk. Golf of niet, dat exemplaar uit 1984 vind ik ook een vermelding waard. Verder de Nissan Micra, Kia Mentor, prachtige Renault 25 en Peugeot
@ Micha D.: ik heb alles wat ik leuk vond in deze serie al van een 'like' voorzien op Flickr, dat waren er zoveel dat ik ze niet allemaal ga noemen. Maar die Franse 305, 504 cabriolet en 504 pick-up, duofoto van de 504 met de BMW 5-serie en 305 Break Service zijn wat mij betreft de klappers!
@ gil77: de tweedeurs Jetta, 2CV en Audi 90 zijn zeer de moeite waard.
@ sjoerd95: Van de spots die ik niet ook zelf heb gespot vind ik de Thalia, Justy en Amerikanen erg tof!
@ VSOP: die Corolla Sportswagon is wat mij betreft een leuke kandidaat voor de 'Spot van het Jaar 2015'-verkiezing. Verdient eigenlijk nog wel een extra plaatje van de andere kant
@ D' oh: geweldige Ford Scorpio, Mercedes W114/5, Rover 200, Peugeot 404 Familiale en Honda Accord!
Zoals al is gemeld hebben Sjoerd, Peter en ik het afgelopen weekend Den Haag onveilig gemaakt. De gezamenlijk gemaakte spots zullen we natuurlijk niet allemaal individueel posten.
Vorige week zaterdag kwam ik deze fantastische Toyota Crown al tegen, waarschijnlijk mijn favoriet van de spots van de afgelopen weken. Afgelopen zondag hebben we deze origineel Nederlandse Japanner nogmaals bezocht:

En afgelopen zaterdag zagen Peter en ik deze fantastische Peugeot 104 Coupé voorbij rijden op de Lange Voorhout in Den Haag. Gelukkig stopte het hippe Franse stel:

Dat waren twee van de toppers, nu eerst een stel solospots:
1998 Toyota Starlet Glanza V 1.3 4E-FTE

Ook op twee locaties, tevens door Peter gespot:
1989 Toyota Corolla 1.3

De mooiste Carina II is natuurlijk al door Sjoerd geplaatst, maar deze twee Carina II's van een generatie later vond ik ook erg leuk, allemaal zijn het liftbacks.
1988 Toyota Carina II Liftback 1.6 XL

1990 Toyota Carina II Liftback 1.6 XLi (van eerste eigenaar)

1992 Toyota Celica Liftback 1.6 STi

Deze Kia Sportage is een van de 43 in 2000 geregistreerde exemplaren.
2000 Kia Sportage 2.0i 16V

Applause voor de eigenaar die zijn Daihatsu zo netjes houdt:
1992 Daihatsu Applause 1.6 Xi Automatic

2000 Chrysler Stratus 2.0i 16V LE

1994 Jeep Cherokee 4.0i High Roof Van

Op twee verschillende locaties deze Espero:
1997 Daewoo Espero 2.0i CD Automatic

Om het af te leren nog maar een Espero:
1997 Daewoo Espero 1.8i CD

1986 Volkswagen Golf CL 1.6 Katalysator

1991 Volkswagen Jetta 1.6 CL

Voordat mensen bij onderstaande spot roepen dat het niveau nu wel heel snel daalt, ik vond 'm wel leuk vanwege de voorbumper van de Braziliaanse uitvoering. In Europa had de Fox een afwijkende voorbumper.
2006 Volkswagen Fox 1.2

2003 Mazda RX-8 Renesis

1996 Mazda Xedos 6 2.0i V6

Een veel minder fraai exemplaar uit Polen:

Dan zie ik liever dit exemplaar:
1996 Mazda Xedos 6 1.6i