Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Leuke en nette Kadett! Dat is trouwens al de tweede Citroën C35, een erg leuke bestelwagen die ik hier echt nooit meer zie...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Anderson zei:Die zilvergrijze Saab 99 EMS is wat aan geknutseld bij restauratie.
Er zijn nieuwere deuren in gezet (zwarte spiegels in hoek raam ipv chromen op deur). De zwarte raampezen rondom zijn ook niet goed, en ook de zwarte randen om de klapramen achter en alle andere zwarte accenten (kofferdeksel knop, wielkastranden) . Moet chroom(kleurig) zijn.
Niettemin een begerenswaardige en nette 99.
Pjötr zei:
PascalD zei:Waar heb je die Yaris Booster gespot? Want volgens mij is hij jaren geleden van een buurtgenoot geweest. En ik woon in de gemeente Venlo.
Meen dat Booster niet meer was dan de onderdelen die er op zat. O.a. een aangepaste motorkap als ik mij niet vergis. Op het moment dat hij de Yaris had reed hij ook in een rode Paseo. Inmiddels is hij Toyota nog altijd trouw, ditmaal in een Rav4
Astrawez zei:@ Tienus: Leuke spots, en het kijkt wel lekker makkelijk hoor die kleine fotootjes!![]()
Maar kom je "hier" uit de buurt? Ik herken namelijk de matzwarte VW T3 en Chrysler Le Baron uit Veghel.
Ik liep alweer een pagina achter zie ik. Vanaf nu ga ik weer proberen wat meer te reageren, het was op een gegeven moment niet meer bij te houden..
@ AlbertsH: toffe Citroën en Opel!
@ StefanV6: hele mooie Saab en wat een fantastische Consul!
@ Pjötr: de Passat, Granada, en Ascona verdienen een!

Klassiekerrijder zei:Ze blijven maar komen... Saab 99, Audi 100's, Lancer, '02 maar vooral de schitterende Consul! En JD's Passat sedan, Granada maar vooral de strakke Ascona en leuke Polo sedan...![]()
![]()
AlbertsH zei:Wauw, zo'n Volkswagen Polo Sedan heb ik nog nooit in het echt gezien, komt wel hoog te staan op mijn lijstje van 'nog te spotten'.
Edit: Grappige samenkomst, wordt er vandaag net ééntje aangeboden op MP:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m890724458-vw-polo-86c-sedan.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Verder een toffe Audi 100, erg leuke Mitsubishi Lancer en hele gave Ford Consul Stefan-V6!
Pjötr ook nog een hele leuke Volkswagen Passat Sedan trouwens.![]()

Cole Trickle zei:@Niels: mooie foto's van die gave Mercedes cabriolet. Wat is de tekening die erop staat? Een landkaart? Gezien de bescherming voor de koplampen zou het een auto kunnen zijn die flink wat buiten de grenzen is geweest?! Of romantiseer ik de boel en is het gewoon een reclamedrager?

Camera HDR Studio - 1421863008900 by chevy4ever1972, on Flickr
Camera HDR Studio - 1421863035839 by chevy4ever1972, on Flickr
Camera HDR Studio - 1421863069228 by chevy4ever1972, on FlickrGoogle zei:
Grappig is dat hé? Wat ik trouwens ook altijd fascinerend vind is wat mensen mooi vinden, zeker op Flickr. Soms als iets zie, dan weet je al wie het leuk gaat vinden, en dat smaken zo verschillen, qua landen en streken dan..D'oh zei:Wat mij overigens al langer opvalt is dat je een spotter bijna kan herkennen aan hoe de auto gespot is. Iedereen heeft zijn eigen manier van vastleggen.![]()

XBXG zei:Afgelopen zomer heb ik al eens een foto genomen van de achterkant, maar nu zag ik deze Chevrolet Camaro RS convertible uit 1967 weer rijden, dus tijd voor een foto van de voorkant.
![]()