Guest
Klopt! Van afgelopen zomer, maar aangezien ik toen nog geen lid was had ik niet de mogelijkheid om ze te uploaden.
En ik wilde ze jullie niet onthouden!
En ik wilde ze jullie niet onthouden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:Die kever is helemaal goed, maar ook die amazon.
Topper vind ik toch die dikke consul, [sub]die gaat er ooit een keer komen[/sub]
Moderator
929V6 zei:Stif zei:Die kever is helemaal goed, maar ook die amazon.
Topper vind ik toch die dikke consul, [sub]die gaat er ooit een keer komen[/sub]
Het lijkt mij een heuse (en heel vroege) Granada, maar nog steeds een topper natuurlijk.![]()

Rob0032 zei:Leuke spots, Stereo! Ze komen me allemaal bekend voor, maar ze zijn wel van hoog niveau.
Een Triumph Acclaim is eigenlijk een Honda Civic sedan, maar dan een laatste stuiptrekking van Triumph. Zoals je wellicht weet mocht dit niet baten.
Dankje!Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:Sjoerd, jij hebt er ook een aantal pareltjes tussen zitten.![]()
Rob0032 zei:Daar zitten een paar heel leuke spots tussen, Sjoerd!
Wat ik me wel afvraag, een auto van tien jaar oud van de eerste eigenaar is toch ook niet zo heel erg bijzonder, of wel?
Die Omega is heerlijk trouwens, met z'n reflector achterop.![]()
D. Elzinga zei:En mijn topspot van vandaag: een Bertone Freeclimber 2, oftewel een in Italie geproduceerde, gerebadgde Daihatsu Rocky met BMW-blok. Ik heb er nooit eerder eentje gespot, en ik geloof ook niet dat ze hier ooit nieuw verkocht zijn.
D. Elzinga zei:En mijn topspot van vandaag: een Bertone Freeclimber 2, oftewel een in Italie geproduceerde, gerebadgde Daihatsu Rocky met BMW-blok. Ik heb er nooit eerder eentje gespot, en ik geloof ook niet dat ze hier ooit nieuw verkocht zijn.

IMG_20141209_163022 by chevy4ever1972, on Flickr
- Quatrelle - zei:Weet niet wat het precies is, maar reed erlangs, zag een garagedeur open staan en heel snel met mijn mobiel ingezoomd, vandaar de slechte kwaliteit
Lijkt wel iets uit de Great Race ofzo.......
- Quatrelle - zei:Weet niet wat het precies is, maar reed erlangs, zag een garagedeur open staan en heel snel met mijn mobiel ingezoomd, vandaar de slechte kwaliteit
[url]https://farm9.staticflickr.com/8616/15987044371_f1ced7ebbb_c.jpg[/url]IMG_20141209_163022 by chevy4ever1972, on Flickr
https://farm9.staticflickr.com/8616/15987044371_f1ced7ebbb_c.jpgIMG_20141209_163022 by chevy4ever1972, on Flickr
IMG_20141209_163022 by chevy4ever1972, on Flickr

Klassiekerrijder zei:Leuke spots allemaal, die Bertone is echt heel bijzonder! De 100 Coupé S is overigens van een Audiclublid, die 'm technisch bijhoudt maar niks aan de lak doet.