@ XBXG: hele gave BX op grijskenteken!
@ Gil77: toffe GSi. Daar was ik ook naar opzoek zaterdag (in Enschede), alleen kon ik hem in de straat van de rode Ascona niet vinden. Hij staat namelijk op marktplaats, en als ik op de kaart klikte kwam ik op die straat uit.

@ danny1995: leuke 626, brede (erg toffe) 106 XSi, en mooie B Kadett.
@ Fordfreak: hele toffe Corolla en Kadett-Combo!

@ Rob: wat een hoop spots toch weer.

Die HY is echt extreem tof!
@ Sjoerd95: mooie 33.
@ Spekky, stuk voor stuk mooie spots. Ik kan geen favoriet kiezen.

@ KP62: dat is een hele mooie Rekord E1, en een Kadett B 4-deurs sedan is volgens mij behoorlijk zeldzaam.
Hier dan wat spots van mij van afgelopen weekend. Zaterdag moest ik eerst naar Wittelte (Drenthe), toen naar Enschede, en toen weer zuidwaarts naar huis.
Onderweg kwamen we deze nogal nette Audi 80 cc Diesel uit 1986 tegen. De huidige eigenaar rijdt hem al sinds 1994
In Enschede: Audi A6 3.2 US-spec uit 2006
Audi S8 Quattro (360pk) uit 2000
BMW 315 uit 1981
Chevrolet Suburban uit 1973
Rechtstreeks uit Frankrijk?
Honda Accord Aerodeck uit 1986
In dezelfde straat als het adres waar we moesten zijn zaterdag in Enschede zag ik deze topper staan!
Lancia Beta 1800 uit 1973
Ook in die straat: Mitsubishi Colt 1.3 EL uit 1991
Opel Ascona B uit 1981 op trailer. De apk is in 1997 verlopen (kenteken HB-71-KJ).
In dezelfde straat als de Ascona stond ook deze mooie Rekord E2 uit 1983
Nogal nette Peugeot 309 GL Magnum uit 1991
In Drenthe was vlakbij Wittelte kennelijk een 4x4 evenement. We hebben er heel wat zien rijden namelijk. Deze Suzuki LJ 80 uit 1980 vond ik wel leuk genoeg voor een foto.
Wat een bakbeest: Toyota Landcruiser Diesel uit 1984
Vlak voor de Rekord stond nog deze VW Golf I uit 1983
Volvo 240 DL.A. uit 1992. De huidige eigenaar heeft hem in 2003 aangeschaft.
Vandaag zag ik in Rosmalen deze 2CV6 Charleston uit 1986 met de Sint rond rijden.
Het was weer eens tijd voor een VectraA'tje..
En als laatste deze Golf I Cabrio uit 1983, welke in 1990 in geïmporteerd en wit is op kenteken..
Het viel me afgelopen weekend op hoeveel youngtimers ik heb zien rijden. Waarschijnlijk dacht iedereen nog even een laatste rondje te maken voordat het morgen niet meer mag. Het zal me benieuwen hoeveel youngtimers we nog zullen gaan tegen komen de komende tijd..