Klassiekerrijder
Gebruiker
CitroenAZU, wat zie je altijd een bijzondere auto's!
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Ivanov zei:Ik heb het topic heropend omdat er in het vorige topic nauwelijks nog posts te plaatsen waren.
Ivanov
AutoWeek Moderator
Ivanov zei:Ik heb het topic heropend omdat er in het vorige topic nauwelijks nog posts te plaatsen waren.
Ivanov
AutoWeek Moderator
D' oh zei:Top! Blijft het WZJVBV deel 12 echter wel bewaard? Toch zonde als al die spots en verhalen verloren gaan!![]()
Ik zie ze nooit, dus bijzonder is hij zeker. Die 13 in NL gaat echter wel om de 1.8TD Wagon Van, maar wie weet zijn er van een ander type nog wel minder..D-C zei:@ Astrawez: In Berlicum staat ook een Mondeo Wagon Van, is dat bijzonder, of gaat het specifiek om de turbodiesel? Leuke Civic trouwens!
Moderator
Die of een vergelijkbaar geval kwam ik vandaag ook tegen. Heel apart idd!Aparte verschijning deze een Skoda Oktavia Van op geel kenteken. Hij is origineel Nederlands uit 2003, en dus later (2007) omgekeurd naar geel.
XBXG zei:Leuke spots, Rob. Vooral die Lancia Prisma op de Brouwersvliet is een topper.![]()
Wouter82 zei:Oer-Civic in Den Haag
![]()