Het is weer even geleden dat ik hier actief was, ik zal beginnen met mijn favorieten sinds mijn laatste activiteit te benoemen.
D-C – Geweldig apparaat, die Dodge. Ook de TR5, Cadillac, Felicia Fun ,Kadett, FJ Cruiser, Kever, Rover 3Litre en Kattenrug vind ik erg leuk.
Graad Raaijmakers Leuke Corolla, Auto Union F1000D en Fiat 600 Multipla. Due laatste heb ik ook al eens gespot.
Klik.
Radar – Leuke HY
Barri - Tof, die Samara
XBXG – Leuke combo tussen die erg toffe Falcon en ook leuke Volvo. De verjaardagsfoto van de BX is ook erg leuk.
MWH – Leuke Amazon, 605 en 165GTA
Afentoe – Ondanks het matzwart toch een leuke DAF. Volgens mij zijn die wielen wel origineel DAF/Volvo alleen in dan in een rood jasje gestoken. Verder vind ik de Justy, Beauville en 304 erg leuk.
D’oh – Geweldige Dodge Daytona, ook de Panda vind ik leuk.
Cabriorob – Leuke Transits, HYs en Stepvan.
D-C – Geweldige 244DL, Lexus, Kadett, Monte Carlo, Mustang, Cadillac, Stealth, Caprice, LeBaron, Cherry en SC 100GX
Quatrelle – Leuke Fiesta en Uno
Charger – Leuke Benz, toffee Catalina ook.
Spekky – Geweldige MG’s, Mehari en Chevette.
Radar – Leuk Swiftje
Astrawez – Leuke DAF 33, Golf I, Brits duo, A-klasse, BMW, Jaguar en Corsa A.
D-C – Weer een erg mooie rij, met name de Park Avenue, Tipo, Ponys, Olds 98, Cherry, Rekord, 33, Corolla, New Yorker, Saab 96 en Sierra vind ik erg leuk.
Pjötr – Leuke Samara, Roadmaster (had ik vroeger een model van) 245 VAN en Galant.
D’oh – Mooie R5 foto, ook de klassiekers in het donker kunnen mij wel bekoren (en ja, ook de rest ervan natuurlijk)
Twan238 – Leuke Cherry, Goulette en AMC
Charger – Super Panda, leuke BX ook
MWH – leuke Saab 99, VW 181, Opel Manta, Toyota Dyna en Suzuki super carry. De Peugeot Ambulance maakt het mooi af.
PR74 – Ook voor jou geldt dat het een mooie spot is, die Suzuki.
Vorige week zondag heb ik een wandeling gemaakt in Standdaarbuiten en Fijnaart met het volgende resultaat.
Nog maar net onderweg zag ik in Bergen op Zoom deze Subaru E-Wagon 4WD.
Onderweg in Roosendaal kwam ik al deze Hyundai Sonata uit 1999 tegen.
In Oudenbosch (ik hou ervan om een omweg te nemen) zag ik deze T3 pick up.
Weliswaar bij een handelaar maar het is voor mij de eerste Mini Cabriolet die ik spot.
Nog steeds in Oudenbosch stond deze Opel Kadett.
Bij een woonhuis in Standdaarbuiten stond dit leuke duo.
Geen Nederlands dorp kan zonder snackbar, al moet ie in een Spijkstaal zitten…
Op en rond het erf van een vriendelijke boer stonden ook de nodige youngtimers, zie hier een kort fotoverslag.
De man vond het geen probleem dat ik wat foto’s maakte, hij wees er zelfs op dat hij weg ging met zijn Mercedes dus die moest ik maar als eerste op de foto zetten.
Aan de overkant van de dijk stond ook nog deze LandRover.
Een halve kilometer verder aan dezelfde dijk stond deze ElCamino met opbouw.
Terug in Standdaarbuiten kwam ik dit duo tegen, een Ford Cargo 0713-B1CA en een Mercury Park Lane.
Voor de automaterialenhandelaar een leuke Saab 96 V4.
Erg (oud)roze, deze Marbella.
Leuk reclame-object, een Dodge 3100 Pick Up uit 1950.
Ik zie ze minder en minder, dit type Galloper.
Deze Ford Bronco II uit 1987 is nog altijd bij degene die hem in 1998 naar Nederland haalde.
Net zoals de Mini Cabrio is het ook voor mij voor het eerst sinds ik spot dat ik een Lexus LS400 weet vast te leggen.
Dit mogelijk omgekatte Trabantje dat volgens de RDW uit 1960 komt is al sinds zijn komst naar Nederland in 1996 bij de huidige eigenaar.
Beetje jammer van de schoolbordverf, dakvervuiling en grote velgen op dit duo uit mijn geboortejaar.
In Noordhoek stond deze Citroën CX 25 Prestige uit 1987.
Als afsluiter heb ik echter een Corolla die in Fijnaart stond, jammer van de staat en het gestripte interieur want deze Coupe GT uit 1985 lijkt me vrij zeldzaam.
Hopelijk hebben jullie er van kunnen genieten, vrolijk kerstfeest allemaal!