Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Astrawez zei:
Dode Charger Daytona by Eelco v Manen, on FlickrMartyn83r zei:Nope, alles van 1979 (model Ctot 1992, model GD. Het model daarna was namelijk meer Ford en had geen coupé. de GD was de laatste "echte" 626. Een korte toelichting kan je overigens hier vinden: https://mazda626.nl/nl/introductie.html
- Quatrelle - zei:wist ik niet, dacht altijd dat de GE versie ook altijd een echte mazda was. Zo reed hij wel iig. Heerlijke bak en de HB is een mooi ontwerp.
thnx!
PR74 zei:Mijn mooiste spot van de afgelopen tijd: een origineel Nederlandse Audi 200 5T, volgens de eigenaar zelfs de enige overgebleven origineel Nederlandse Audi 200.
@PM zei:
Jij spot meestal in West-Friesland toch? Deze ook?
1982 Nissan Patrol Diesel by Eelco v Manen, on Flickrrzasa zei:Die Favorit is een of ander actiemodel. Welke, weet iemand dat?
- Quatrelle - zei:@ Afentoe : Hessing leverde ongeveer alle in NL rijdende Mercury Grand Marquis nieuw, totdat Hessing failliet ging zelf.
Klassiekerrijder zei:... van eigenaar is veranderd ...
929V6 zei:De John Player Special?![]()
rzasa zei:Die Favorit is een of ander actiemodel. Welke, weet iemand dat?
Klassiekerrijder zei:Ja, maar het is je vergeven dat je een spot van 3 jaar geleden vergeten bent.
Hier een plaatje van de J9 met een stukje van de andere 505
https://i1241.photobucket.com/albums/gg509/ClickAgain/Autoos/Foto0396b.jpg

afentoe zei:![]()
Deze Peugeot 505 stationwagen uit 1991 (import 2007) had ik al een paar keer gezien, helaas nooit een foto van kunnen maken. Nu, zo'n drie kilometer van waar ik hem anders zie, zag ik hem ineens staan in een rustig straatje. Duidelijk van een liefhebber, de sticker op de achterruit meldt: "je voelt je nog veel lekkerder in een klassieke Peugeot" (mooi ingespeeld op de bekende slogan). Om een auto van 24 jaar oud nu klassiek te noemen... Maar het is de eigenaar vergeven, omdat hij volgens mij ook een (reeds door ondergetekende gespotte) 404 op de oprit heeft.
Klassiekerrijder zei:Ik vermoedde al dat die 505 van eigenaar is veranderd gezien de deels verwijderde belettering (was iets van dierenkliniek Soest) en inderdaad. De kliniek had twee 505 Breaks en een J7 of J9.

XBXG zei: