A
Anoniem
Guest
En een heeeele mooie!XBXG zei:Zo zeg, dat is een hele vroege.
![]()
(foto gevonden op Flickr)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En een heeeele mooie!XBXG zei:Zo zeg, dat is een hele vroege.
![]()
(foto gevonden op Flickr)
XBXG zei:Wat betekent dat precies?
Pedigreepaul zei:Vanmiddag gespot, kandidaat oudste Mazda 323 BG Hatchback
YS-15-DN
Datum eerste toelating: 17-08-1990
Vervaldatum APK: 29-01-2015
JW01 (vanaf een Appel) zei:Weet niet of dit interessant genoeg is voor dit topic, maar vanmorgen heb ik een hele vroege eerste generatie Toyota Yaris gespot.
Kenteken: ZD-BS-36. (1999)
Porsche 944 1983 by XBXG, on Flickr

Kijk aan, een ander (motor)type, de 1.3 ATM.929V6 zei:Inruilactie bij Toyota geweest zeker?
Maar we geven de moed niet op:
XBXG zei:De Porsche 944 staat nog niet in het overzicht. Wellicht is dit een kandidaat voor het oudste exemplaar?
Kenteken: 90-JV-XG
Datum eerste toelating: 12-12-1983

Niels. zei:XBXG zei:De Porsche 944 staat nog niet in het overzicht. Wellicht is dit een kandidaat voor het oudste exemplaar?
Kenteken: 90-JV-XG
Datum eerste toelating: 12-12-1983
Deze is nog iets ouder, de HN-PH-34 van 20-06-1983:
@PM zei:U9 heeft lambdaregeling en aan een carburateur valt niks te regelen (althans niet door een computer).
300CE zei:
Ik heb vandaag hier in Hengelo een Starlet kenteken YL01YJ op de foto gezet. Helaas duurt het nog eventjes voor de foto van het fototoestel afkomt.Astrawez zei:Verder kan ik niet gaan op VWE, maar de YP-49-JV kan dus heel goed de oudste zijn!
929V6 zei:@PM zei:U9 heeft lambdaregeling en aan een carburateur valt niks te regelen (althans niet door een computer).
Dat snap ik, maar ik vind het vreemd dat de automaat die U9-motor niet kreeg.
Bij een aantal Duitse merken begint de productie en levering op de thuismarkt na de fabrieksvakantie, ergens in september. Geen idee of dat ook geldt voor Opel.929V6 zei:Dat is merkwaardig, want dit type Rekord kwam in januari 1972 op de markt. Misschien een omgekatte '76-er om nog even belastingvrij te kunnen rondtuffen?
Stif zei:Op speurders staat een hele jonge Audi 80 van vóór de facelift.
LG-77-HS een audi 80 SC van 2 july 1984.