Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Astrawez zei:Wel toevallig zeg!! Alleen hebben de nummers 2 en 4 geen A...PK meer.![]()
929V6 zei:Ik heb niet veel verstand van Mercedes maar is die 190 niet veel ouder? Het lijkt er eentje van de eerste serie tot 1989 ongeveer...
Stif zei:Nou nee hoor,
Moderator
Er zijn er ook niet veel meer zonder spoiler. De eigenaren van de vroege exemplaren konden zonder extra kosten de spoiler gemonteerd krijgen (volgens mij) i.v.m. problemen met de wegligging op hoge snelheid, met de exemplaren zonder spoiler.Stif zei:Nou nee hoor, ik zag hem rijden en hij viel op omdat er geen spoiler op zat, dit betekend dat het een hele vroege is.
In de openingspost ontbreekt zelfs de jongste/oudste.
Zou er een tt ouder zijn dan XX
Barri zei:Er zijn er ook niet veel meer zonder spoiler. De eigenaren van de vroege exemplaren konden zonder extra kosten de spoiler gemonteerd krijgen (volgens mij) i.v.m. problemen met de wegligging op hoge snelheid, met de exemplaren zonder spoiler.Stif zei:Nou nee hoor, ik zag hem rijden en hij viel op omdat er geen spoiler op zat, dit betekend dat het een hele vroege is.
In de openingspost ontbreekt zelfs de jongste/oudste.
Zou er een tt ouder zijn dan XX
Pedigreepaul zei:Reed vanochtend achter een Passat B3 Variant: Datum eerste toelating: 24-01-1994. Wellicht één van de laatste B3's?
Keet zei:Pedigreepaul zei:Reed vanochtend achter een Passat B3 Variant: Datum eerste toelating: 24-01-1994. Wellicht één van de laatste B3's?
Van de GL zijn er nog een paar tientallen. Van de CL veel meer. Maar vooral in het buitenland. Polen, Duitsland en dat soort landen.
Ze zijn hier met scheepsladingen weg gehaald. Om in het buitenland er mee door te rijden.
Maar er wordt waarschijnlijk bedoeld de laatste B3 die uit de fabriek kwam.
![]()
Pedigreepaul zei:Keet zei:Pedigreepaul zei:Reed vanochtend achter een Passat B3 Variant: Datum eerste toelating: 24-01-1994. Wellicht één van de laatste B3's?
Van de GL zijn er nog een paar tientallen. Van de CL veel meer. Maar vooral in het buitenland. Polen, Duitsland en dat soort landen.
Ze zijn hier met scheepsladingen weg gehaald. Om in het buitenland er mee door te rijden.
Maar er wordt waarschijnlijk bedoeld de laatste B3 die uit de fabriek kwam.
![]()
Euh... ik gok dat het goede antwoord "Ja" is? Ik kan er niet zoveel chocola van maken zo