Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Op autoweek.nl onder de knop 'Actueel' en dan verkoopcijfers, staan de verkopen van november 2013 reeds, ik weet alleen niet hoe ik de link hier moet krijgen.
rickm zei:VIERHONDERDACHT Tesla's S!
(408)
Astra F zei:Ik mis de Opel Mokka & Chevrolet Traxx in het rijtje.
Daar waar de Captur & 2008 beste aantallen wegzetten.
Bart81 zei:In Nederland zijn de Up!, Citigo en Mii ook al op hun retour, net als in heel Europa: VW Up, Skoda Citigo and Seat Mii sales already past their peak?
NL:
Juli t/m november 2012: samen 9856 stuks
Juli t/m november 2013: samen 8021 stuks
Dat is bijna 19 procent in de min! En dat voor een model wat nog geen 2 jaar oud is.....
Dan hebben die drie van Peugeot, Citroën en Toyota het toch langer volgehouden. Terwijl er volgens mij toch echt weinig mis is met de Up! en consorten. Autovisie heeft ze vorige maand zelfs als beste A-segmenter gekroond.
Bart81 zei:In Nederland zijn de Up!, Citigo en Mii ook al op hun retour, net als in heel Europa: VW Up, Skoda Citigo and Seat Mii sales already past their peak?
NL:
Juli t/m november 2012: samen 9856 stuks
Juli t/m november 2013: samen 8021 stuks
Dat is bijna 19 procent in de min! En dat voor een model wat nog geen 2 jaar oud is.....
Dan hebben die drie van Peugeot, Citroën en Toyota het toch langer volgehouden. Terwijl er volgens mij toch echt weinig mis is met de Up! en consorten. Autovisie heeft ze vorige maand zelfs als beste A-segmenter gekroond.
Carfanatic zei:mij valt nu pas dat er in 2013 pas 1 (ja, één) subaru brz is verkocht![]()
D-C zei:Mijn moeder heeft nu ook een Outlander PHEV besteld. Levering in 2014, dus dat bewijst gelijk het ongelijk dat 'niemand' volgend jaar nog een Outlander wil. Zwart met zwart leer. Jammer dat het ten koste gaat van de New Beetle Cabrio 1.9 TDI, nu staan er met de Prius straks twee subsidieslurpers voor de deur![]()
der Magistrat zei:Wat een overstap, volledig uit financiële overwegingen dan?
D-C zei:der Magistrat zei:Wat een overstap, volledig uit financiële overwegingen dan?
Nou ja, de Outlander PHEV is ook een uniek aanbod. De caravan of aanhanger kan erachter, 0 of 7% bijtelling, allerlei fiscale voordelen zoals MIA, KIA en VAMIL die 'm in prijs doen halveren (mijn ouders zijn beide zzp'er). Zonder de financiële voordelen was 'ie er niet gekomen, maar met die voordelen is het gewoon een onklopbaar totaalpakket.
adinsx zei:Haha, mijn 20% bakkie á 31.135 cataloguswaarde kost me 300,- netto in de maand. Dat vind ik wel zat.
Zo'n Q5 tfsi zit al snel een stuk hoger met 25% bijtelling op 40-50k?
M.b.t. de PHEV. Ziet er prima uit, maar qua wegligging past hij absoluut niet bij me.Ongeacht 0% bijtelling.
P. Klieder zei:Ik ben benieuwd wat deze kunstmatige markt te wachten staat qua inruil, regelgeving etc.
adinsx zei:Haha, mijn 20% bakkie á 31.135 cataloguswaarde kost me 300,- netto in de maand. Dat vind ik wel zat.
Zo'n Q5 tfsi zit al snel een stuk hoger met 25% bijtelling op 40-50k?
Moderator
ENTE zei:Tjonge, die foto van alle PHEV's....ben ik de enige die een vergelijk zie met de tijd van Lada, Trabant etc in het voormalig Oostblok?
Akkoord, dit is uit 'vrije'wil.