Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mocht je volgende keer hulp nodig hebben voor info over import en transport mag je me altijd een bericht sturen. Ik doe de laatste tijd niet anders. Zweden, Finland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, België, Duitsland, enzovoortHet plan om een Laguna Coupé uit Zwitserland te halen, heb ik laten varen. Voornaamste reden is dat de auto al meer dan 2 jaar stil bleek te staan en dat ik daar zelf achter moest komen. De eigenaar vertelde me dat niet, of in ieder geval niet het hele verhaal. En dan is het vertrouwen er niet, simpel.
Voordeel is vaak roestvrij. S’winters rijden ze er meestal niet mee en als ze dat wel doen ze strooien er met zand en geen zout.Ben benieuwd naar die R5 Gt Turbo. Uit Scandinavië kun je af en toe ook hele leuke auto's halen inderdaad.
Ben benieuwd naar die R5 Gt Turbo. Uit Scandinavië kun je af en toe ook hele leuke auto's halen inderdaad.
Ik ook niet meer.Ik ben niet meer in mijn twenties Nico![]()
na 2010 is dus echt alleen nog maar zwart, grijs en wit geleverd.
met een paar honderd Euro en een paar uurtjes sleutelen zit een trekhaak er ook zo onder.
Ben je wel wezen kijken? Anders reserveren en deze week het geld pinnen. Op zich wel bijzonder niets via de bank. Daar komen wij niet mee weg hoor.Tja, dom van me. Ik had de auto oprijwagen al gereserveerd voor gisteren, dus ik wilde graag een afspraak met de verkoper. Zaterdag om 11u was geen probleem. Alleen was ik er even niet op voorbereid dat de verkoper geen mobiel internetbankieren had en hij dus per se alleen in cash betaald wilde worden. Nu weet ik niet hoeveel cash je in een keer uit de pinautomaat kan trekken, maar € 6k lijkt me niet. Dus de oprijwagen maar weer afgezegd..... wordt (misschien) vervolgd.
@PauseBreak Die kilometers zijn zeker niet het belangrijkste, maar toch merk ik aan alles het verschil tussen een lage en hoge kilometerstand.
Heel herkenbaar. Dat was (is) hetzelfde verhaal bij de Vel Satis. Ik heb voor die auto destijds verschillende deurrubbers op maat moeten laten maken. Schokdempers vinden was ook een uitdaging.onderdelenvoorziening van deze auto's blijkt niet best
Voor de 5 was het niet anders.Heel herkenbaar. Dat was (is) hetzelfde verhaal bij de Vel Satis. Ik heb voor die auto destijds verschillende deurrubbers op maat moeten laten maken. Schokdempers vinden was ook een uitdaging.
Renault maakt zo nu en dan echt hele fraaie of aparte modellen, maar de onderdelenvoorziening is helaas niet bepaald top.
Ligt er ook aan waar me zit. Was in juni weekje Landal bij de Moezel en je kon bijna overal pinnen.Contant geld is nog veel meer een ding in Duitsland, in Berlijn kun je bijna overal met pin betalen maar in Keulen, Dortmund etc al veel minder. Ik vind die Laguna’s erg mooi als coupe, maar 17 inch velgen kunnen ze wel gebruiken.
Daar ben ik wel heeel erg benieuwd naarIk heb stiekem al even zo'n blauwe Laguna Coupé met 3.5 V6,
Er zijn al zoveel deadlines verstreken dat ik 't niet meer durf te zeggen, maar met elke nieuwe beslissing wordt -ie wel steeds mooier en beter. Dat maakt hem inmiddels wel zo kostbaar dat hij niet kan blijven, dus het echte plezier zal van korte duur zijn. Ik troost me maar met de gedachte dat we een bijzondere auto aan het redden zijn.Wat gaaf Elco, wanneer kunnen we haar zien?
Oh is de coupé nog steeds bij je Elco? Ik heb het altijd al een gaaf model gevonden. Praktisch met een jong gezin is ie niet, ter vervanging van iets hier, maar verder een bijzonder goed gelukt model. Alleen de neus met enorm smoelwerk heb ik een haat-liefde verhouding mee.
Nee vrij stug.Geweldig ding, dat dak is zo briljant! Of 't in de praktijk een fijne auto is durf ik niet te zeggen.
Geen verdere acties ondernomen voor een andere auto.Is de koop van de Laguna ondertussen rond??