michel1975
Kilometervreter
Blijf een zwak houden voor de Paradiso. Zoveel plezier van gehad. Of je niets achter de auto had hangen met 140 over de peage. Deed ik overigens later met de RaRo en caravan ook 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja en ja! Zowel Colmar als dat museum zijn echt de moeite waard. Ik was er in september 2022, voor het eerst heb ik daar een echte Ferrari 250 LM gezien. Tot dan toe kende ik die alleen van foto’s! Is dat interactieve deel nog vrij nieuw? Kan ik me niet herinneren. Wel de ritjes meerijden in die auto’s maar verder niet.Colmar is ook de moeite waard en op de laatste dag van de vakantie naar het "Musée National de l'automobile" in Mulhouse geweest. Voor wie daar nog nooit geweest is als autoliefhebber, GA ER EEN KEER HEEN! Dit is de meest indrukwekkende automobielcollectie die er is. Zo veel Bugatti's, Gordini's, Panhard (et Levoissoir)'s. Niet normaal, echt schitterend. En tegenwoordig (ik was er al eens in 2011), is er ook een wat meer interactief deel. Zo heeft mijn zoon een 1905 Citroen aan mogen slingeren. Ook kun je, met een VE bril op, banden wisselen op een F1 auto en zo nog wat dingen. Ook kun je buiten op het circuitje een rondje maken met een oldtimer of sportauto, maar de prijzen daarvan waren erg (te) hoog.