Bhuddymahn
Wegverkenner
Zoals ik zei op FB, die winterset heeft toch meer dat wolf-in-schaapskleren-idee, maar die zomerset staat 'm ook erg goed!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bhuddymahn zei:Zoals ik zei op FB, die winterset heeft toch meer dat wolf-in-schaapskleren-idee, maar die zomerset staat 'm ook erg goed!
lichtmetalen velden
CorZa zei:Vraagje: de Corsa is ietwat incontinent momenteel... als de auto in de regen heeft gestaan (slaapt 's nachts gelukkig binnen) en Daisy rijdt weg dan heeft ze natte voeten... Er valt dan water van ergens in de buurt van het schutbord t.h.v. de parafan naar binnen met als gevolg.... natte voeten.
Ik gok dat ergens een afvoertje verstopt zit, maar hebben jullie enig idee waar ik het best kan zoeken en komt het meer voor bij dit model Corsa?
Zo snel mogelijk, wanneer ze de auto een dagje kan missen, het hele spel maar eens loshalen.
Moderator
CorZa zei:Ben blij dat we qua auto's tot de massa behoren
Maar ik vermoedde inderdaad al de parafan. Zo snel mogelijk, wanneer ze de auto een dagje kan missen, het hele spel maar eens loshalen. Gelijk de tellerunit even doen want soms doen de tellers wat raar. Ook dat komt meer voor.
Ik heb helaas geen compressor... werkt een fietspomp met slangetje erop ook?![]()
CorZa zei:Proberen komend weekend e.e.a. te verhelpen, want de auto begint een beetje naar natte hond te ruiken met dit weer![]()
Moderator
adinsx zei:Hier ook een klotsend geluid en ook paravan verstopt. Met waterslang de boel doorgespoten. Overigens Terence, bij de Mégane (en wellicht ook andere merken?) zit er een soort klepje onderaan het slangetje. Deze kun je er het beste afsnijden. Daardoor verstopt de boel ook snel.