@B-Real, de klapsleutel is door iemand nieuw besteld bij de VW dealert (130 pleuries alsjeblieft), maar die wilde het aanpassen en inlezen niet, dus kan ik em overnemen voor een (relatief) prikkie en dan sleutel ombouwen en laten inlezen.
Stoeprandschade??? Waarom heb je dat gedaan??? Ow you.....

De mijne zijn gelukkig nog volledig schadevrij, met uitzondering van wat steenslag op de achterste wielranden (fijn, getrokken banden

)
Sportecs gaan er binnenkort vanonder en dan gaan de winterwielen eronder. De Sportecs goed schoonmaken en opslaan. Laten spuiten vind ik nog onnodig want die enkele (hele) kleine putjes van steentjes zitten er zo weer in...
Ik heb goed gekeken naar een andere auto en op de mijne veel reacties gehad, maar ik kan, zonder belachelijk veel bij te betalen, nauwelijks vooruit gaan. En ik ben, zoals je weet, nogal kieskeurig, dus het is ook niet zomaar goed he

Ik zie wel, momenteel kan ik een grote uitgave niet missen dus de Leon blijft...
Een M3 3.2 (E46?) is wel lekker. Kennis van me had er eentje met sequentiele bak. Heerlijke scheurijzer, maar tweedehands.....Bij hem ging de bak na een half jaar aan gort. Kosten: 4000 euro.....
Je weet nooit hoe er met een auto gereden, behalve die van jezelf, maar een M3 is een ragbak pur sang natuurlijk.