Dank jullie wel!
@Jurriuit, dank je. En lees ik daar een beetje cynisme
@Robin, ja we moeten eens wat afspreken he. Maar het is steeds zo druk op het werk. Heb al weken achter elkaar meer dan 50 uur gewerkt en dat gaat voorlopig niet echt veranderen. De pc thuis staat ook stof te happen...
@rjthefrisian, dank je. Dat is ook het belangrijkst. Tot voor kort had ik altijd eerst enorm gebaald van m'n auto, maar nu was het eerste en enige wat ik belangrijk vond: mijn vriendin. Op zich deed me dat wel goed. Blijkt dat ik toch een "normale" persoonlijke kant heb
Toen ik vervolgens uitstapte en m'n auto aan de andere kant zag heb ik wel één keer hard gevloekt, maar daar schiet je toch geen bal mee op...
Auto aan de kant zetten en schadeformulier invullen. Heel zakelijk mss maar het is niet anders. Ik bleef verbazingwekkend rustig. Voorheen was ik compleet door het lint gegaan omdat m'n auto beschadigd was.
@BMW-bolle, er komt geen dure auto meer voor terug. Tweedehands die standaard is. Ik ga proberen dat vol te houden (dus geen andere wielen e.d.). OF ik dat ook volhoudt is wat anders, maar voorlopig denk ik er zo over. Jaren geinvesteerd in m'n auto tot wat hij was en ineens is het om zeep, dus wat is dat dan waard he...
Ik kreeg net telefoon dat de verzekeringsmaatschappij groen licht heeft gegeven voor reparatie. Schijnt allemaal goed te maken te zijn...
Maar weet iemand hoe het zit met apparatuur in de auto? Mijn subwoofer, versterker en wisselaar lagen ondersteboven aan de andere kant van de kofferbak. Kabels losgerukt enz. Als het kapot zou zijn, wordt dat tot een standaard bedrag vergoed of had ik dat apart moeten verzekeren? Niet dat het heel veel waard is, maar toch...
* zucht *