Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)
Kaders weglaten? Ik vind het altijd juist wel wat hebben... is het weer niet goed
Thanx B-Real
Enige wat er aangepast is is de kleur en wat contrast en hue en saturation hier en daar. Wat levels aangepast en de antenne ingekort naar de huidige situatie. Meer niet...
Vakantiegeld? Ja lekker, alleen gaat dat er weer allemaal af aan gemeentelijke heffingen, belastingen en waterschap e.d. Zal meevallen als ik quitte speel... Mja, dat zien we dan wel weer.
Canon is idd goed Bm
@Biermagnaat, dank je. Ik vind subtiele details in een shop altijd wel leuk
Ow, mijn welgemeende oprechte excuses BBg... *zit zich nu in een hoekje te schamen*
@Jurriuit, nou dit is weer wat anders. Dit is in maximaal 4 termijnen en waterschap in 1 keer. Is weer iets anders dan de normale belastingen (natuurlijk). Maar hakt er stiekem flink in
Vandaag een envelopje met 4 nieuwe led's in de brievenbus gehad. Misschien vanavond anders morgen dus nieuwe led's in de Leon. Hopelijk nu wel voor iets langere tijd
Vandaag mezelf nuttig gemaakt en zo goed en zo kwaad als het ging (klote-rug ) de auto gewassen en in de was gezet...
Ook nog met klei aan het stoeien geweest enzo en daarna dus was van het bekende en alom geprezen merk. Helaas moeten haasten omdat het begon te regenen. Morgen maar afmaken dan...
Morgen ofzo. Heb nu teveel last van m'n rug (en honger) om dat nu nog te doen. Dan wordt het toch maar haastwerk. Dus morgen weer een nieuwe kans. Staat toch binnen en met deze was kan dat prima...
Ik kan nu nog merken dat ik gister de auto (half half) gewassen heb. Best kl0te om iets simpels als de auto in de was zetten niet eens fatsoenlijk te kunnen...
Simpel??
De eerste keer dat ik een auto ging poetsen had ik daar dus echt wel spierpijn van. Je moet toch best vaak dezelfde beweging maken en ook nog een beetje kracht zetten.
Ja het is een rare houding waar je in staat. Mijn pa heeft ook een hernia gehad dus die moet ik af en toe ook eens wat ontzien, zoals het bier halen en in de auto zetten
B-Real Schreef:
-------------------------------------------------------
> Simpel??
> De eerste keer dat ik een auto ging poetsen had ik
> daar dus echt wel spierpijn van. Je moet toch best
> vaak dezelfde beweging maken en ook nog een beetje
> kracht zetten.
>
> Niet zo heel gek dat je het dan nog voelt
Ja het is geen fijn werkje, maar het resultaat maakt het goed. Niet zo goed te zien op de foto, maar glimt weer redelijk. Lang niet zoals ik normaal doe, maar voor nu is het goed genoeg. Een mooie basis voor de poetsmeeting
Dan merk je pas hoeveel goede was waard is. Het bekende merk gebruikt natuurlijk. Ik zeg niet welk, want ik wil geen reclame maken, maar het begint met een 'M' en eindigt op 'eguiars'
Gisteren in de was gezet en ging er met het grootste gemak af vandaag en de glans is netjes zonder strepen of wat dan ook
P.S. Nee, dat is geen wax-plekje halverwege de motorkap, maar lichtreflectie