CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Leon-ling!!!! ;)

Leon-blackwhite.png

Het mocht even duren. :}

Maar mooie shop hoor! Nu nog even afleren om die vervelende kaders weg te laten. :p

Kaders weglaten? Ik vind het altijd juist wel wat hebben... is het weer niet goed :,(

Thanx B-Real :}

Enige wat er aangepast is is de kleur en wat contrast en hue en saturation hier en daar. Wat levels aangepast en de antenne ingekort naar de huidige situatie. Meer niet...

Nope, nog geen geld voor helaas. Nog ff doorsparen. En de maand mei wordt een dure dus gaat zeker niet voor de zomer worden vrees ik..... :(

Een Canon Eos 400D. Ben wel een canon fan namelijk en heb er al veel goede verhalen over gehoord.

Ga nou werken! MAZZEL!

Vakantiegeld? Ja lekker, alleen gaat dat er weer allemaal af aan gemeentelijke heffingen, belastingen en waterschap e.d. Zal meevallen als ik quitte speel... Mja, dat zien we dan wel weer.

Canon is idd goed Bm (tu)

@Biermagnaat, dank je. Ik vind subtiele details in een shop altijd wel leuk :)

@Corza, die betaal je toch iedere maand?
Onder de streep hou je dan nu meer over dan andere maanden.
Als Zuinige Zeeuw moet je da toch wel zien he :}

Wij hebben thuis ook 400D, is een fijn machientje.
Zouden alleen niet al die spiegelreflexen vergelijkbaar zijn, slecht bestaat toch niet echt???

@Biermagnaat BoerBosgoed, dank je. Ik vind subtiele details in een shop altijd wel leuk

Dat was ik dus die die opmerking maakte :o

Slecht bestaat inderdaad niet, het gaat voornamelijk om het verschil in kleuren.

Wel leuk dat als ik ga werken de gezelligheid hier ook ineens over is :}

En Porsche gek Ach die werktijden zijn zo gek nog niet of van 7 tot 14 of van 14 tot 21 uur ;) ]

nou de stad in bier drinken!

Ow, mijn welgemeende oprechte excuses BBg... *zit zich nu in een hoekje te schamen*

@Jurriuit, nou dit is weer wat anders. Dit is in maximaal 4 termijnen en waterschap in 1 keer. Is weer iets anders dan de normale belastingen (natuurlijk). Maar hakt er stiekem flink in 8-)

Vandaag een envelopje met 4 nieuwe led's in de brievenbus gehad. Misschien vanavond anders morgen dus nieuwe led's in de Leon. Hopelijk nu wel voor iets langere tijd 8-)

Nou, de nieuwe led's zitten erin. Hopelijk houden deze het langer vol dan de vorige...

Wel jammer dat het voetje wit plastic is ipv helder zoals de eerste. Maarja, dat ze het doen is toch net wat belangrijker.

Hier zie je de oude en de nieuwe naast elkaar. Rechts dus de nieuwe:
Leon-leds1.png

Helaas wat vaag te zien, maar komt door de schittering.

In de rechter koplamp:
Leon-leds2.png

En in de linker:
Leon-leds3.png

Het is wel een Golf en nieuwe Velgjes... maar niet van mij noch van Daisy...

[size=x-large]EEN NIEUW TOPIC[/size]..........................(:B

[size=x-small]sommige mods moet je ook alles vertellen[/size]............:}

Ja idd ;)

Vandaag mezelf nuttig gemaakt en zo goed en zo kwaad als het ging (klote-rug :|) de auto gewassen en in de was gezet...

Ook nog met klei aan het stoeien geweest enzo en daarna dus was van het bekende en alom geprezen merk. Helaas moeten haasten omdat het begon te regenen. Morgen maar afmaken dan... ;)

leonindewasoh5.png

Morgen ofzo. Heb nu teveel last van m'n rug (en honger) om dat nu nog te doen. Dan wordt het toch maar haastwerk. Dus morgen weer een nieuwe kans. Staat toch binnen en met deze was kan dat prima...

Dank je Bm...

Ik kan nu nog merken dat ik gister de auto (half half) gewassen heb. Best kl0te om iets simpels als de auto in de was zetten niet eens fatsoenlijk te kunnen... 8-)

Simpel??
De eerste keer dat ik een auto ging poetsen had ik daar dus echt wel spierpijn van. Je moet toch best vaak dezelfde beweging maken en ook nog een beetje kracht zetten.

Niet zo heel gek dat je het dan nog voelt ;)

Ja het is een rare houding waar je in staat. Mijn pa heeft ook een hernia gehad dus die moet ik af en toe ook eens wat ontzien, zoals het bier halen en in de auto zetten ;)

B-Real Schreef:
-------------------------------------------------------
> Simpel??
> De eerste keer dat ik een auto ging poetsen had ik
> daar dus echt wel spierpijn van. Je moet toch best
> vaak dezelfde beweging maken en ook nog een beetje
> kracht zetten.
>
> Niet zo heel gek dat je het dan nog voelt ;)

Dan kun je het beter laten doen, toch? :D

Marco, dat is niet zo mooi. Maar goed rustig aan doen hoor! En afspuiten met de tuinslang wordt 'ie ook schoon van. (tu)

Ja het is geen fijn werkje, maar het resultaat maakt het goed. Niet zo goed te zien op de foto, maar glimt weer redelijk. Lang niet zoals ik normaal doe, maar voor nu is het goed genoeg. Een mooie basis voor de poetsmeeting ;)

leongewassenmf7.png

Dan merk je pas hoeveel goede was waard is. Het bekende merk gebruikt natuurlijk. Ik zeg niet welk, want ik wil geen reclame maken, maar het begint met een 'M' en eindigt op 'eguiars' ;)
Gisteren in de was gezet en ging er met het grootste gemak af vandaag en de glans is netjes zonder strepen of wat dan ook (tu)

P.S. Nee, dat is geen wax-plekje halverwege de motorkap, maar lichtreflectie B)

Terug
Bovenaan