CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Jawel, maar dat staat niet als eerste op de planning ;)

Deze antenne dus:
dim_sh_lg.jpg

@bm, ja inderdaad. Ik hou van details he. Daarom weet ik de manier van modden van b.v. ketelapper ook zo te waarderen ;)

Nog even antennetje onder de aandacht brengen.

Ik zoek dus zoiets:
100_1840.jpg

dim_sh_lg.jpg

Kan ze via een forum bestellen, maar moet een credit card... en arme stumper als ik ben... die heb ik niet :,(

Dus als iemand nog zo'n antennetje weet (met goeie ontvangst, dus geen halfords-brol)... graag B)

Nope, nog niet. Maar wil ze liefst van het weekend hier hebben. Ik kan het niet langer aanzien zo op blokken ;)

Maar ik weet nog niet of ik het risico moet nemen om al zo lang in de auto te zitten. Vorige eigenaar wilt ze brengen, mja... ben ik wel afhankelijk van hem en voor je plezier naar Zeeuws Vlaanderen rijden doe je ook niet :p

Haha, idd.

Maar wel gaaf, zo'n antennetje. :) Zeker doen! En anders op eBay ff koekeloeren? ;)

Zou 6,35 centimeter lang moeten zijn. Komt het voetje er nog bij. Zit ik net onder de 10cm... Antenne heb ik het over he ;)

Maar dat lijkt me een mooie maat. Beter dan die satelietontvanger die er nu op staat. Erger me al zo lang aan die lange spriet. Nu nog een zwarte zelfdimmende binnenspiegel en ik ben voorlopig tevreden ;)

Dank je Berry ;)

Ben er stiekem ook wel blij mee... nog blijer als ik ze onder mijn Leon heb :}

Neh... zou heel mooi zijn en als ik een set tegenkom voor een belachelijk goedkope prijs... wie weet, maar normaal gezien: NEEN...

Het zou dan deze set moeten zijn:
set2qg2.jpg

54eu6.jpg

*droomt weer weg...*

Sooooooooooow das echt wel supergaaf!!!!!!!! Niks mis mee idd! ZOu zo ubergaaf staan onder je Leon. Maar idd de prijs he........

Vind 't ontiegelijk lelijk, dat type BBS. Liever CH of zoiets. Maar eigenlijk gaat er niks boven je nieuwe Sportecs. Dat spul is er gewoon voor gemaakt (tu)

Als ik eerlijk ben vind ik die BBS velgen ook niet zo super, de CH's zou ik dan nog wel willen hebben. Maar of ik ze ook mooier vind dan mijn Sportecs?? Daar zou ik nog eens goed over na moeten denken.

Hahaha, wees maar niet bang. Het worden Sportecs. In 19" deze keer.

Het was druk in dat droombootje trouwens. Niet verstandig met dit weer ;)

@Elco, thanx. Jij hebt er verstand van. Ik vind Sportecs nog altijd één van de mooiste wielen voor onder een Leon. Vandaar dat ik daarbij gebleven ben.

CorZa zei:
Kan ze via een forum bestellen, maar moet een credit card... en arme stumper als ik ben... die heb ik niet

Toch mensen zat met een Visakaartje ...
Moet toch eenvoudig af te spreken zijn ...
Jij schrijft over naar hun rekening en zij betalen via Visa.

Inderdaad BRG, zoiets was ik ook van plan. Eerst gepeild of een groepsaankoop geen idee is en anders persoonlijk regelen. Moet een mogelijkheid zijn.

Er bestaan ook een hele betaalbare en kwalitatieve kopie van de BBS Le Mans....

Killabee

@Killabee, Jij bedoelt o.a. de Rial Daytona? I know, maar het was maar om aan te geven dat ik dit een verdomd sexy wiel vind ;)

@BRG, je hebt zo een PB terug...

Even de antennes ter vergelijk (ongeveer, ik heb er standaard eentje met zo'n draadje eromheen gevlochten zeg maar):

Stubby_02.jpg

Nee die bedoelde ik niet, ik weet niet wat voor merk het is. Maar bij Pitbox hebben ze replica's die identiek zijn. In 17" of kleiner zijn ze niet hetzelfde, maar vanaf 18" zijn het zover ik weet identieke replica's en ze hebben echt scherpe prijzen.

Ik zat destijds namelijk te orrienteren voor mijn toekomstige Z3, maarja, daar zaten al leuke schoentjes onder...

Killabee

Met alle respect Killabee maar als je deze sloffen kunt verkopen en er voor een geringe meerpijs een set BBS Le Mans onder kunt gooien, al dan niet tegen een geringe meerprijs. Dan zou ik daar zeker over nadenken.

Da's zeker geen straf:

Rial Daytona:
rial_daytona_race_bstn_ci3_l.jpg

BBS LeMans:
Bbs05.jpg

Maar ik ben al heel blij met mijn Sportecs. Duur zat (pfff) en staat erg netjes vind ik. Dus ik vind het prima zo. Deze wielen blijven nog een lange tijd (denk ik).

sportec1wielhi0.jpg

;)

biermagnaat Schreef:
-------------------------------------------------------
> Met alle respect Killabee maar als je deze sloffen
> kunt verkopen en er voor een geringe meerpijs een
> set BBS Le Mans onder kunt gooien, al dan niet
> tegen een geringe meerprijs. Dan zou ik daar zeker
> over nadenken.

Dat had ik zeker gedaan, maar ik vind ze alleen onder donkere wagens mooi staan. Ik denk dat mijn auto een te lichte kleur heeft om een mooi effect te geven. De bovenstaande Audi is een zeer goed voorbeeld voor wat ik bedoel.

Killabee

Terug
Bovenaan