CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Nee nee, dit wordt geen wally-topic. De wielen zitten er zeker deze maand nog onder ;)
Ben een beetje afhankelijk van degene die ze nu heeft, maar goed ik probeer zodra ik hem spreek wat concreets af te spreken...

@Killabee, kan ook prima onder zilverkleurige auto's hoor, of b.v. blauw of rood.

@BaasB: Jaa, die BBS LM zijn gaaf he, onder zo'n zwarte Leon TopSport? B) Echt dé combinatie.

:D

Jajajaja, ik weet het, maar het zijn en blijven de Sportecs. En als iemand zich geroepen voelt om mij te sponsoren voor BBS LeMans houd ik mij aanbevolen, maar tot die tijd: Sportec!!!

Heeft iemand ook maar enig idee waar ik hittebestendige lak kan vinden in platinakleur? Ik zoek me wezenloos, maar niemand schijnt het te hebben.

Hittebestendig tot 650ºC: donker antraciet, zwart, wit, antraciet, beige, grijs en zilver
Hittebestendig tot 300ºC: rood

Oftewel, nergens platinakleur... grrrr

Iemand nog een suggestie???

Al gedaan. Verschillende. Maar tot nu toe heeft niemand het... boehoehoe :,(

Ik wil ook weer eens wat hoor... 8-)

Kleine update... niet zoals ik gehoopt had, maar dat komt nog. De bijgeleverd bouten zijn namelijk groter qua kopmaat, dus moet zo nog even een sleutel van iemand lenen...

Maar goed, dit zijn dus mijn nieuwe wielen:

sportec19duimsrn5.jpg

(crappy pic met gsm, dus kleur komt niet echt over, maar het geeft een idee he...)

Specs:
Sportec Monoblock 10
8,5x19"
De binnenkant van de velg is zwart gespoten en de rest heeft een soort metal-finish-achtig-iets. Ziet er heel apart uit.

Banden:
Falken FK nog iets... 225/35 R19

Tot zover. Ik hoop in de loop van de week foto's te hebben van de wielen onder de auto. Ik moet nu naar het verjaardagdfeestje van mijn nichtje en straks gourmetten bij m'n schoonouders...

CorZa

Prachtige velgen + banden Corza!

Wees niet bang, dit staat fantastisch onder jou Leon!

Benieuwd naar de pic's.

Dank je wel Jaap. Ik denk (hoop) het ook.

En valt het tegen dan verkopen we ze weer he... ;)
(ik denk dat vriendinlief dan de huissleutel inlevert... 8-))

Damn, erg nice hoor Marco!

Ben benieuwd hoe ze staan onder de Leon! Zien er iig groot uit. B)

Mugen Power Schreef:
-------------------------------------------------------
> Niet verkeerd (tu)!
>
> 225/35 R19
>
> :O
>
> Lekkere dure bandjes!
>
>
>

Over de grens zijn ze stukken goedkoper. Haal dezelfde maat in Duitsland, dan Dunlop Sp Sportmaxx voor rond de 160 euro p/st.
Misschien dat je ze in Belgie ook goedkoper krijgt als in NL

CorZa Schreef:
> Dank je wel Jaap. Ik denk (hoop) het ook.
>
> En valt het tegen dan verkopen we ze weer he...
> ;)
> (ik denk dat vriendinlief dan de huissleutel
> inlevert... 8-))

Je vindt als mod wel een forummer die bereidwillig de volle pot betaalt ... :p

bugs Schreef:
> verkeerde login :D

Je mag toch maar een account hebben?

Geelhoed Schreef:
> bugs Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > verkeerde login :D
>
> Je mag toch maar een account hebben?

Da's de theorie,
soms verplichten de administrators iemand een tweede account aan te houden ...
Zo moet Anton! zolang MCW geband is als CCXT forummen ...
Opgelegde overtreding van het forumreglement ... (td)

Geelhoed Schreef:
> bugs Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > verkeerde login :D
>
> Je mag toch maar een account hebben?

Ja meastro, ik heb ook maar 1 account.

Zeg zeg, niet offtopic gaan over accounts he. Dit topic is al 36 pagina's lang volledig ontopic en daar wil ik niet van afwijken ;)

Ik heb net foto's gemaakt bij daglicht. Ga ze ff uploaden en dan plaats ik ze. Als imageshack eens een beetje mee wilt werken... of photobucket.

Bandjes zijn inderdaad erg duur, maar er zitten 4 nieuwe banden om gelukkig.
In Belgie vind ik de banden niet echt goedkoper dan hier hoor...
De Bridgestones die onder de vorige Sportecs zaten kostten ook 265 euri per stuk...

Ik zit overigens te denken om het gedeelte wat nu lichter gespoten is volledig te laten polieren, maar daar ben ik nog niet over uit.

M'n vriendin bekeek de wielen net eens goed en het eerste wat ze zei:
"Nu moet hij alleen nog verlaagd worden en dan is het plaatje compleet, want zo staat ie nogal hoog..."

Wat een wereldmeid hè :} :T

CorZa zei:
M'n vriendin bekeek de wielen net eens goed en het eerste wat ze zei:
"Nu moet hij alleen nog verlaagd worden en dan is het plaatje compleet, want zo staat ie nogal hoog..."

't Is maar wat je hoog noemt ...

leonzonderwielen1gp2.jpg

Hahahaha, wijsneus :p

Je bent wel erg op dreef he. Bijdehandjes als ontbijt gegeten? ;)

Trouwens, wel raar weertje hier hoor. Zo sneeuwt het, dan schijnt de zon, dan hagelt het, dan gaat de zon weer schijnen... je kan er echt niets van verwachten...

Euh, iemand nog een bezwaar voor het aantal foto's?

Trouwens, weet iemand hoe ver een wielbout eigenlijk in de naaf moet draaien qua schroefdraad? Ze zitten er nu een centimeter ofzo in, maar ik lijkt zo weinig 8-)

*zucht*

Weet iemand nog een leuke, handige, maar vooral goed werkende fotoserver? Zowel Imageshack als Photobucket laten het afweten...

Ik heb het net weer geprobeerd, maar krijg nog steeds: De webpagina kan niet worden weergegeven

Gisteren voor de tweede achtereenvolgende dag aan het gourmetten geweest... dus ik had geen tijd meer om foto's te uploaden...

Maar nu staan ze online.

Hier komen ze:

edit: aaaargh, doen ze het weer niet. Jeeee. Ik ga ze nu uploaden naar S-O en dan hier plaatsen...

:|

Hij lijkt wel wat hoog op de poten te staan.. Maar ze zien er goed uit (tu) Heb je ook nog foto's van de hele auto?

Terug
Bovenaan