CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Euh, zaterdag sorry... Ben de hele tijd al mis met datums 8-)

@CK, nee niet knalgeel... denk ik :p

Edit: ow heb mijn eigen Leon-ling...

Weinig inspiratie, dus dan maar mijn signature...
Banner-Leon-400x49.jpg

Morgen gaan de wielen vanonder de Leon... Dan gaat ie een tijdje op blokken staan :,(

Misschien in de tussentijd de remklauwen maar eens een mooi egaal platinakleurig laklaagje geven. Weet nog niet of ik ga spuiten of kwasten, maar ik denk het laatste maar. Anders moet ik alles weer afplakken enzo...

Iemand toevallig nog een leuke schroefset (liefst KW, Eibach, Weitec of iets vergelijkbaars) waar die vanaf moet? ;)

Ik heb nog wel een doosje schroeven in de schuur liggen, weet zo het merk niet, maar voor 100 euro zijn ze voor jou :D

Wat voor velgen komen er nou onder?

Ik wil trouwens een klein antennetje ipv de huidige voelspriet... weet iemand nog een goed adres? De ontvangst moet wel fatsoenlijk zijn natuurlijk en zeker geen haaievin geval. Dat vind ik me toch een partij lelijk/wannabe bmw....

Ik wil dus graag zo eentje:

Stubby_01.jpg

Enne, de wielen? Ronde met spaken en (voorlopig) in alu-kleur ;)

Hebben die allemaal dezelfde schroefdraad(diameter) en heeft ook het voetje dezelfde doorsnee?

Owja? Wie dan?

Ik ga ze inderdaad verkopen ja. Er komen andere (nog duurdere...zucht) wielen onder de Leon B)

Richard (B-Real) toevallig? Hij had het er gisteren over dat er ook nieuwe velgen onder zijn auto komen. Ik ben benieuwd.

Welke velgen ga je er nu onder zetten dan? Mooier kan toch bijna niet?:p

Ik zie net dat mijn auto volgens Carbase een energielabel F krijgt...

energielabel.jpg

Hahaha, nooit geweten en eigenlijk boeit het me ook totaal niet. Ben ik nu een slecht mens?
Maar mijn auto heeft de afgelopen 4 maanden alles bij elkaar zo'n 200km gereden... is het dan nog steeds zo slecht?

Momenteel staat de Leon er maar triest bij:

leonzonderwielen1gp2.jpg

leonzonderwielen2ba4.jpg

:,(

P.S. excuses voor crappy pics...

Maar mijn auto heeft de afgelopen 4 maanden alles bij elkaar zo'n 200km gereden... is het dan nog steeds zo slecht?

tuurlijk is da slecht voor de auto :}..een auto moet rijden, niet stilstaan.

Dat weet ik Veccie, maar ik kon en mocht niet rijden he ;)

En Daisy vind rijden in de Leon maar eng. Te duur, te snel, te dure velgen (nu even niet dan) en je merkt niet hoe hard je rijdt.... zegt ze. Dus dan staat ie aardig wat stil... Maar dat ga ik allemaal zeker inhalen :}

hoest nou met je rug?

en de Leon snel?
neuh, valt wel mee toch?:}:}
het hangt er natuurlijk vanaf hoe diep je het pretpedaal instampt.

M'n rug is wel ok Vec, dank je. Was alleen wel een complicatie opgetreden. Rond de wond was het nogal dik geworden. Eerst dachten ze wondvocht, maar bleek helaas bloed uit de wond te zijn van binnenuit. Oftewel, de wond was van binnenuit gaan bloeden, wat niet hoort. Maar goed, cortizonekuur gehad en het is iets minder, maar moet nog wel heel rustig aan doen en vaak naar de fysiotherapie...

Snel? Tis maar net wat je gewend bent, maar het gaat wel erg makkelijk erg hard in de Leon... Ik denk dat ze dat bedoelt ;)

Hoi CorZa, hij staat er wel triest bij hoor, ik zou zeggen snel weer oppakken en lekker rijden met die wagen, overigens snel beter worden hoor!

Word idd maar snel weer beter zodat de Leon weer de weg op kan (tu)

Het is nu inmiddels vastgesteld dat mijn vader ook een hernia heeft, gaan (nog) niet opereren, maar eerst met fysio proberen :) Maar helpt nog niet echt :(

Je mist de leon toch zeker wel? Snelheid van zo een auto daar wen je steeds meer aan. Of ligt dat aan mij?

ben benieuwd naar de nieuwe velgen. Wanneer gaan ze komen?

@156s, ik doe mijn best, maar ben in goeie handen in Gent.

@BBG, sterkte voor je vader!
Fysio was bij mij van het begin af aan al geen optie. Daarvoor was de hernia te groot. Eerst 2 inspuitingen gehad, maar die deden ook niets, dus enige optie was opereren.

@Cleaned, ik mis het rijden zeker. Ik vind autorijden al zo leuk. Is voor mij puur genieten en ontspannen. Maar des te leuker wordt het zodra ik het weer oppak ;)

De nieuwe wielen komen hopelijk a.s. weekend. Duurt iets langer dan gepland, maar ach. Tis niet dat ik de auto nu moet hebben ;)

Zo, da's minder Marco. :p

Maargoed, gelukkig komen er binnen kort weer nieuwe velgen. B)

Je bedoelt toch zeker: Volgende week komen de nieuwe en dan weer verder sparen? :}

Staat er zo inderdaad wat triest bij!!! Maar dan is het extra tof als er straks weer een paar mooie wielen onder zitten!!!! Ben erg benieuwd!

Euh, dat hoop ik :p

Het is nog niet zeker dat ze dan komen, dus best kans dat de Leon nog een paar weken op blokken staat. Hopelijk niet, maar who knows...

Misschien maar doorsparen voor BBS LeMans? ;)

BoerBosgoed Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ligt eraan wat je nu op het oog hebt..

ik denk dat hij momenteel Daisy in een sexy dress op het oog heeft.:}

CorZa's oog vind ik niet zo heel interessant, het gaat mij er meer om wat CorZa dan ziet :p

Whahahaha, stelletje lamballen. Die foto's houd ik mooi privé...

Euh, ik bedoel natuurlijk die foto's zijn er helemaal niet ;)

(Damn, Vec, wat ken je me goed :})

Maar ok dan... de foto:

oog-tony.jpg

;)

@PG, BBS LM is echt te duur voor me. Geef ik gretig toe. Kan en wil ik niet betalen. Prachtig en damn sexy wiel, maar vind ik TE....

Gadverdamme. :O

Maarre, BBS LM zijn idd echt te duur. Maar je WILT het wel betalen. Maar je KAN het niet. :p

Oja, enne: Waar een wil is is een weg he. :}

Kunnen altijd, heb nog een spaarrekening, maar is niet voor zulke dingen...

... getver wat klink ik verstandig :,(

Haha, het wordt eng Marco. ;)

Ach, zo op blokken staat 'ie ook goed.

Ehm.. :p

Niet echt. Ik vind het maar een triest zicht zo...

Komende week meteen de uitlaatpot zwart spuiten, viel me laatst op dat die best goed zichtbaar is als er lampen op schijnen en vind ik niet mooi, en de remklauwen platinakleur spuiten... de wielen zijn er toch af nu 8-)

:T

Je moet maar voor je verjaardag een ovalen uitlaat pijp vragen van Daisy. ;)

Maarre, suc6. ;)

Ja uitlaatje staat ook nog op de planning. Maar eerst maar eens sparen, dan de verlaging nog, dan op vakantie en dan zien we wel verder. Liefst een Milltek of Supersprint vanaf de downpipe, maar denk dat dat een erg grote aanslag op onze relatie financien... Dus dat zie ik nog wel ;)

Hahahaha, dat hoor ik wel vaker :p

Nog wat fotootjes:

De ex-Sportecs, waar nu iemand anders blij mee is en waar diens Leon mee op zal knappen ;):
sportecsip9.jpg

Ik ben, nu er toch geen wielen op zitte, meteen bezig gegaan met de remmen eens goed schoon te maken.
Ten eerste om ze gewoon schoon te maken :} en ten tweede om ze te reinigen voor de nieuwe lak erop komt.

Nog niet goed schoongemaakt, alleen ff met een doekje erover:
remschijf1om8.jpg

Al 1 stadium verder met schoonmaken, morgen nog afmaken:
remschijf2iu1.jpg

Nog 3 te gaan.... *-)

Ja vind ik ook. De schijf lijkt het grootste verschil, maar vooral de remklauw gaat veel werk in zitten... Gelukkig is het terug te zien, anders haakte ik nu al af :p

Wil trouwens niet veel zeggen, maar het zijn twee verschillende remschijven/klauwen? :p

Terug
Bovenaan