CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Logo aluminium? Hmmm, ik dacht zwart... we zullen zien ;)

Uitlaat is echt TE, ik weet het. Maar ze vindt het zo lachen. Je moest haar eens horen en zien als ze gas geeft :}

CorZa-ling

Sjonnie-ling:

sjonnie5ud5.jpg

;)

Hangt dat VW logo nou gewoon een beetje losjes of lijkt dat maar zo? :p

Ziet er wel netjes uit btw! Goed gedaan D. :p

Ah, ik had de vorige pagina idd overgeslagen!

Nog even een tip voor Marco: de uitlaat moet iets naar rechts zie ik. Misschien kan de steun van het achterste ophangrubber van de uitlaat gedraaid worden? Die zit nu misschien naar links. Als je die naar rechts doet kan de uitlaat mooi een stukje naar rechts :)

Mooie wielen hoor, die Sebrings! Ik wist niet dat jullie die eronder hadden!

@PG: dat logo zit bij mij ook een beetje zo. Geen id of het zo hoort...

@Barri, dat is inderdaad onze Golf. Binnen de familie beter bekend als Sjonnie.
De uitlaat moet idd wat naar rechts, maar dat is voor later. Zoals gezegd, eerst even de keuring doorstaan. Zijn wat puntjes ben ik bang. En wat dingetjes die vervangen moeten worden, maar we zullen zien...

@PG, dat hoort zo. Dat carrosseriedeel onder de klep loopt naar binnen toe af. Door dat plaatje hangt het logo wel recht.

Binnenkort de spatbordranden er eens terug opzetten. Alleen de gaatjes daarvoor zijn wat uitgesleten... dus moet ff kijken hoe we dat aan gaan pakken. Daarna het interieur eens wat opknappen. Handremhoes, wat plaatjes hier en daar en wat kleine dingetjes fatsoeneren.

Maar eerst... de update voor de Leon...

Liefst wel idd BRG ;)
Ik stelde al voor om de hele klep te cleanen en de kentekenplaatuitsparing te verkleinen zodat de plaat net past, slotje uit de klep te halen, ruitenwisser weg te halen.... maar toen werd ik bruut onderbroken ;)

Nou, de Sjonnie Golf is weggebracht voor de keuring... we zijn erg benieuwd. Hopelijk valt alles een beetje mee... Beestje is natuurlijk al 18 jaartjes en heeft er al meer dan 260.000km opzitten... maar vorig jaar is hij zonder opmerkingen goedgekeurd, dus we blijven positief

*duim duim*

Jippie!!! Sjonnie is goedgekeurd!!! Kan m'n vriendin er weer mooi een jaartje tegenaan. Nu gaan we de Golf lekker opknappen. Cosmetisch wat fatsoeneren en verder in orde zetten. Autootje kan wel wat vertroeteling gebruiken. Eerst de wielkastranden er maar eens op monteren, dan het logo achter in een kleurtje spuiten, vochtprobleem binnen oplossen (staat standaard een vijver achter de bijrijdersstoel, dus ff stoel eruit, kleedje optillen en dan schrikken...), instaplijsten te pakken zien te krijgen en monteren, spiegelkapjes aan de binnenkant erop zetten, hopen dat de vorige eigenaar het centerkapje van de velg nog eens vindt zodat die erop kan, en nog heeeeeeel veel kleine dingetjes.

Hopelijk tussendoor nog tijd voor 1 (of 2.....) updates van de Leon B)

Mooi zo!!!!

Onderdeeltjes die je noemt kun je zo voor weinig bij de sloop halen :)

Oja er kan nog makkelijk minimaal een ton bij!!!

dus ff stoel eruit, kleedje optillen en dan schrikken...

:}:}

Wanneer komt die update voor de Leon dan?

@Mach1, I know. Maar neem ze liever over van een liefhebber. Dan weet je meestal wat je krijgt ;)

@Barri, thanx! Nu de Golf nog wat completer maken en dan kunnen we eens een Golf II meeting houden ;)

Weet jij trouwens of stuurverkrachtiging makkelijk zelf in te bouwen is? Je kan wel complete sets kopen, maar monteren is een tweede natuurlijk...

@BBG, het zal wel schrikken worden ben ik bang, maar er moet wel iets aan gebeuren, dus dan maar onder ogen zien...

Die update voor de Leon? Begin maart... ;)

En mss wel een tweede er niet zo lang na ;);)

CorZa Schreef:
-------------------------------------------------------
> @Mach1, I know. Maar neem ze liever over van een
> liefhebber. Dan weet je meestal wat je krijgt ;)
>
> @Barri, thanx! Nu de Golf nog wat completer maken
> en dan kunnen we eens een Golf II meeting houden
> ;)
>
> Weet jij trouwens of stuurverkrachtiging makkelijk
> zelf in te bouwen is? Je kan wel complete sets
> kopen, maar monteren is een tweede natuurlijk...
>
> @BBG, het zal wel schrikken worden ben ik bang,
> maar er moet wel iets aan gebeuren, dus dan maar
> onder ogen zien...
>
> Die update voor de Leon? Begin maart... ;)
>
> En mss wel een tweede er niet zo lang na ;);)

Wat is de tweede update? :S

Wat is de eerste dan??? ;)

De tweede update heeft er indirect mee te maken, maar is nog niet zeker of dat doorgaat, dus ik hou die nog even stil. Ow, dat deed ik met de eerste ook... nja, je ziet het hopelijk snel B)

CorZa Schreef:
> Wat is de eerste dan??? ;)
>
> De tweede update heeft er indirect mee te maken,
> maar is nog niet zeker of dat doorgaat, dus ik hou
> die nog even stil. Ow, dat deed ik met de eerste
> ook... nja, je ziet het hopelijk snel B)

eeste waren velgen toch? We zien het hopelijk snel!

Stuurbekrachtiging inbouwen is wel een flinke klus. Zou ik zelf echt niet aan beginnen, maar ik weet niet hoe technisch je bent ;)

Uitlaat komt nog, maar da's pas voor rond of na de zomer gok ik...

Stuurbekrachtiging zou wel lekker zijn voor haar, maar als het zo'n pokkewerk is kweekt ze maar spierballen hoor ;)
Eerst de belangrijkere dingen maar eens zien te fixen...

Stel dat de eerste update velgen zijn.. Dan zou de tweede misschien remschijven ofzo? :p
En met uitlaat.. Euh, catback ofzo? :p

Uitlaat weet ik nog niet wat ik wil. Liefst een Milltek of Supersprint van voor tot achter, maar dat kost me gewoonweg teveel. Dat geld kan ik momenteel echt niet missen, dus dat wordt het sowieso niet.

Remschijven? Die heb ik al hoor ;)

Nee, ik heb wel altijd gezegd, dat wanneer deze set versleten is, ik dan een Brembo set steek... maar waarom eigenlijk? Originele remmen zijn echt heel goed. Vertraging is echt super. En aangezien ik met mijn auto nooit op een circuit kom is dat wat zinloos. Dus daar ben ik al van teruggekomen.

Als jouw TS ook de 312mm set heeft steken, zou ik ook geen remmen-upgrade uitvoeren. Bij normaal gebruik is deze remset ruimschoots voldoende.

Heb samen met een vriend van mij zo'n 2 jaar lang met een Leon TS over de Nordschleife gereden. Deze had dan wel 312mm schijven van EBC en EBC redstuff blokken. Ging prima. (tu)

Een dezer dagen hopelijk de Passat van 288mm naar 312mm upgraden... Eens kijken wat dat brengt.

Volgens mij heb ik de 288mm. Maar voor dagelijks gebruik voldoen deze echt uitstekend hoor. Vertraging is echt uitstekend.

Als mijn vriendin in mijn auto stapt en ze remt de eerste paar keer plakken er 2 neuzen tegen de voorruit... "owja, weer even wennen hoor" :p

Zeker weten Marco? Ik gok toch eerder op 312er schijven. (zelfde setje als onder een TT hangt)

Overigens voldoen de 288mm remmen ook zeker. Reden dat ik nu naar 312 wil is voornamelijk omdat ik het leuk vind. ;)

Aha, oke dan. :) Heb je wat meer recentere pics van de Passat?

Mag via PM om dit topic niet te vervuilen. :p

Mag best in dit topic hoor. Gaat al lang niet meer enkel over mijn auto, dus who cares? I don't ;)

Ik dacht toch echt 288... weet je wat? Ik ga ze dadelijk even opmeten ;)

@PG, klinkt bekend? Heb jij dat ook altijd? ;)

Ik heb een overzichtje gemaakt van mijn auto vanaf aankoop tot heden, maar zijn 30 foto's... Beetje veel om allemaal hier neer te poten... Moet ik nog even wat op verzinnen...

Weet iemand nog een fatsoenlijke fotoserver (en liefst eentje waar ik alle foto's in 1x kan uploaden)?

Ik weet al wat de grote update is, je vriendin is zwanger en vandaar dat de Leon de deur uitgaat...je wilt toch wat groters en dan heb je voor een Seat Altea Xl gekozen.:}

Ik weet al wat de grote update is, je vriendin is zwanger en vandaar dat de Leon de deur uitgaat...je wilt toch wat groters en dan heb je voor een Seat Altea Xl gekozen.

*-) Een kind kan prima in die Leon. :T

Porsche Gek Schreef:
> Ik weet al wat de grote update is, je vriendin is
> zwanger en vandaar dat de Leon de deur
> uitgaat...je wilt toch wat groters en dan heb je
> voor een Seat Altea Xl gekozen.
>
> *-) Een kind kan prima in die Leon. :T

Nou, maar lijkt me wel irritant met kinderstoeltje enzo.

Zwanger??? Asjeblieft niet zeg 8-)

Nee, dat is de grote update niet hoor. En dan nog, de Leon gaat echt de deur niet uit... Nergens voor nodig ook. Groot zat, ruime achterbank, 4 portieren dus praktisch zat... trouwens, waar hebben we het over??? Helemaal niet ter sprake. Enge figuren :D

Picasa ken ik ook niet...

Photobucket wel, alleen was mijn gegevens kwijt, dus heb me maar opnieuw aangemeld. Bleek weer niet nodig, want hij stond onder mijn favorieten. Ingelogd en al. Dus daar maar aant uploaden geslagen.

Ik zal de 30 foto's hier besparen voor de arme inbellers (bestaan die nog?)...

Goh, ik kom op die account nog allemaal oude foto's tegen. Leuk leuk :)

Mijn 'oude' autootje:

CorsaGSi-front.jpg

Corsa-achter.jpg

CorsaGSi-leftfront.jpg

​
Jeugdsentiment ;)

En deze dan.... oh, mis ik nog vaak hoor. Zo'n lekker kar(re)tje

Smart1.jpg

Ok ok ok, ik stop al... ;)

Ik heb eindelijk even de moeite genomen om de openingspost geheel up to date te maken met nieuwe foto's, info en natuurlijk toevoeging van de Golf.

Het zijn wel 32 foto's geworden (sorry...) dus als je geen snelle internetverbinding hebt... u bent gewaarschuwd ;)

Deze toevallig?

img2599ge6.jpg

En bewerkt:

barrijc7.jpg

(ik was zowat de enige die er foto's van maakte...:S)

Die foto heb ik nog heel lang als bureaubladachtergrond gehad. Mooie foto Marco! 1 juni mag je weer zulke mooie foto's maken! :D

En wanneer gaan we een Golf II meeting doen? :p

Terug
Bovenaan