CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
@Koen, had niet uitgemaakt hoor. Dan maakt iemand toch een melding :}
Wel ok van je dat je zo meedenkt (tu)

Maareuh, Brembo's komen eronder als dit setje weg is. Maar dat duurt nog ff. Dus wil alvast wennen. Ik neem dan ook geperforeerde schijven met een iets grotere diameter. Zilverkleurig zijn ze al, dus dat is niet zo'n verandering dan. Rood of goud wordt het...

B)

Dat is zeker niet mijn opzet. Toevallig lijkt het daar nu wel even op, maar dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vind het aan de ene kant ook wel lullig voor Tristan... heb zelfs al gedacht om de bovenste helft van de auto een andere kleur te geven, maar is ook zo wat....

CorZa schreef:

Dat is zeker niet mijn opzet. Toevallig lijkt het daar nu wel even op, maar dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vind het aan de ene kant ook wel lullig voor Tristan... heb zelfs al gedacht om de bovenste helft van de auto een andere kleur te geven, maar is ook zo wat....

Dat is inderdaad vet, orange metallic met een kombie van roest/koper(tu)

CorZa schreef:

Huh? De auto is zwart, de wielen niet

Ik geloof dat hij hem niet snapt..:D

Ik heb wel eens mooie golfjes gezien met de combi:

Zwart/rood!

Super mooi(tu)

Kwa oranje(wat ik bedoel op jou auto:

9edfeb4e59e34e0e760f09e8b8a71bb2.jpg

En dan wat meer naar koper, donkerder (subtieler;)) dus!(tu)

Ow ok, zo, ja dat is wel te pruimen ja. Op VW Mania stond een hele mooie Golf II in die kleur. Prachtig ding (tu)

Ik zou ook eens voor een andere kleur gaan, al dat rood/goud/geel is afgezaagd.

Oranje moet kunnen, lijkt me wel vet ! (tu)

CorZa schreef:

Ow ok, zo, ja dat is wel te pruimen ja. Op VW Mania stond een hele mooie Golf II in die kleur. Prachtig ding

Ik zag er laatst 1 in Almelo, die was mat oranje.(tu)
rolkooi difusor,deep dish velgen
erg mooi.

Heb me ook maar aangemeld, aangezien mijn auto al 2x is neergezet.:)

@Corza: Heb er geen problemen mee dat die van jou op mijn Leon gaat lijken. Er zijn er wel meer. Gelukkig kan ik mijn auto altijd nog herkennen aan het Recaro Cupra interieur. :p

Suc6 met je project, en als er vragen zijn of o.a tuning van je blok, wegligging etc. dan hoor ik 't wel.

Gr,
Tristan

@Corza: Las net dat je de einddemper en downpipe wil vervangen. Maar dit gaat niet lukken. Een dikkere downpipe past niet op je originele uitlaat qua diameter. Dus of alleen midden en einddemper vervangen, of een compleet systeem zoals bv. Milltek (incl. downpipe) die ik eronder heb zitten. Hier haal je ook de meeste winst uit.;)

En grotere schijven gaat ook niet lukken, want dan zal je ook andere klauwen moeten nemen (Brembo, Mov'it etc). Een set Formel schijven met Ferodo DS2500 blokken is al een wereld van verschil.

@Nameless, oranje remklauwen????? Ieuw........ (neemt het in overweging)

@Tristan, heey, welkom ;)
Dat van die uitlaat, ik weet het. Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen...dus dat schuift even op.
Als mijn schijven/blokken versleten zijn wil dus beiden vervangen door grotere. Dus wat je zegt, schijven met klauwen...

Wordt vervolgd...

Dadelijk eerst even informeren of mijn Cupra R onderlip al binnen is...

Nee, geen oranje. Rood is mooier. :p

Door vectra2000-driver (IP bekend)

CorZa schreef:

Huh? Roest??? Zeg, het is geen Opel hoor

eey, knuppel, ff minderen, anders staat binnenkort je Leon op blokken.

:}:}:}

Op blokken? Whahahaha (pas maar op dat je dan niet onder een velg komt te liggen als die omvalt)

*wijsneus*

:}

Wat wel vet zou zijn is de bovenste helft van je auto wit te laten spuiten ofzo.. Maar dan heb je wel n setje dikke wielen nodig, en een dikkere bodykit :p

Een bodykit op een Leon I? Ik moet de eerste nette kit nog tegenkomen. Daarbij vind ik de looks van mijn auto prima B)

Dikke wielen heb ik (nouja dik... volslank dan). Enkel nog ff wat verlagen.

Bovenste helft spuiten is wel een heel mooie aanpassing, alleen de dakrailstrips e.d. zijn allemaal zwart. Dan zou ik die gelijk weg willen halen. Mijn schuif-/kanteldak valt dan ook uit de toon.... lastig.... denk niet dat dat snel zal gebeuren, maar zeg nooit nooit :D

CarZone heeft een vrij nette bodykit vind ik. Niet te extreem, maar wel een stuk dikker.
carzone_seat_leon.jpg

En dan de stijlen en het dak wit spuiten.. Zal m wel staan :-D

OMG :O

Dat meen je niet. Sorry, maar dat ziet er echt niet uit. Net of de voorbumper allemaal aangeplakte stukken zijn en of de achterkant een rokje aangetrokken is....

Sorry, ik vind het echt niet mooi. Dan vind ik mijn 'standaard' TS bumpers vele malen mooier B) :}

Brrr, die bodykit is echt niet mooi. (td) Dan liever geen bodykit. :p

Trouwens CorZa, ik maak wel even een shopje voor je, heb wel een puik idee. :D

Die Leon kun je dan beter origineel houden met een paar dikke velgen, dat is nog altijd mooier dan zo'n tupperware bodykit :}

Wie durft om Tupperware-bumpers ipv TS bumpers te plaatsen, moeten ze een nekschot geven.

Met subtiele details kun je de Leon alsnog naar jou smaak stylen.

Helemaal mee eens Tristan. Spoilers en bodykits voor een Leon zijn zooooo not done :(

Kleine update.....heel klein:

Vanmiddag de Cupra R onderlip opgehaald. Ik denk die schroef ik er even onder.... niet dus.

Eerst de pootjes in het midden afgezaagd op de goeie lengte. Vervolgens alle 'nokjes' afgeknipt (anders sluit ie net niet mooi vlak aan). En toen gepast en gemeten enzo....

Ziehier het werk in uitvoering:
onderlipmontage1ve0.jpg

onderlipmontage2mc0.jpg

Maar goed, afgehaakt dus....

Eerst nog wat advies inwinnen en dan vanavond of morgen met frisse moed weer proberen :}

Ziet er wel mooi uit als het er eenmaal onder zit. Ga je de auto ook nog verlagen om de velgen beter tot zijn recht te laten komen ??
Ga zo door met stylen! (tu)

ziet er goed uit die lip, meespuiten zou hem beter staan, maar het zijn van die gevoelige dingen he.

@kwiebje, wat betreft de verlaging, ik ben benieuwd wanneer de emmer overloopt bij corza:}

Corza, het wordt nog weleens wat.(tu)

paar lexuslook lampen zouden het afmaken.

geintje

Die verlaging komt er zeker. Weet alleen nog niet goed wat. Maar dan komen de wielen idd een stuk fraaier uit en het rijdt gewoonweg beter. Dus komt wel, eerst ff sparen, want zal wel weer een schroefset worden... liefst een KW variant 2, maar denk var.1....

@wally, welke emmer??? :}

@Keitaro dinges..... excuse me? Lexuslampen? Ik rij Seat, geen Lexus en die staan echt niet op een Leon I..... yuk

8-)

zomer is toch bijna afgelopen dus met de verlaging kun je ook nog wel even wachten.
ik heb eens een leon zien rijden met led achterlampen, stonden opzich helemaal niet verkeerd.

CorZa schreef:

Die verlaging komt er zeker. Weet alleen nog niet goed wat. Maar dan komen de wielen idd een stuk fraaier uit en het rijdt gewoonweg beter. Dus komt wel, eerst ff sparen, want zal wel weer een schroefset worden... liefst een KW variant 2, maar denk var.1....

@wally, welke emmer???

@Keitaro dinges..... excuse me? Lexuslampen? Ik rij Seat, geen Lexus en die staan echt niet op een Leon I..... yuk

ooit gehoord van:Kleine lettertjes ook lezen.

:}

Dat soort lampen (met of zonder LED) moeten ze echt voor alle auto's maken. Maakt elk oud hok moderner en toch niet sjonnie (zie mijn oude Honda ;))

Anton! schreef:

Quotezomer is toch bijna afgelopen dus met de verlaging kun je ook nog wel even wachten.

Met verlaging kan je ook in minder weer rijden hoor

tuurlijk kan dat. alleen het getour en het geshow met de auto staat weer even op een lager pitje. het vieze weer komt er weer aan en dan hoef je geen perfecte auto te hebben vind ik altijd

@wally, daar kan ik me wel in vinden. Chiptuning staat ook nog op de lijst he.... pffff

Die LED-lampen kunnen idd wel, maar vind ik geen prioriteit en jammer dat er een vierkantje 'opvalt'....

@Keitaro, die had ik wel gezien, maar dat zijn geen geintjes.... :p

Mischien ook wel een leuk idee, seat altea ruitenwisser afdeknietzien dinges hand custom made.

:p

Terug
Bovenaan