CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Gloeiende gloeiende... kon niets posten en nu 2x dus.... nouja, meteen een Leon-ling op pagina 10 dan ;)

Nee, ik wil aerotwin wissers. Achteraan heb ik al een Fabia-wisser. Netjes zat. En dan vooraan de aerotwins (nee, niet MCW en Anton)...

aerotwin-bosch.jpg

de aerotwins staan wat dikker, maar uit eigen ervaring vond ik ze niet beter wissen dan de standaard versie's.

ja die las ik destijds ook. daarom wilde ik ze ook op mijn golf. Maar de laatste modellen golf IV had deze wissers standaard, en toen ik daarin zat viel mij niks op in positieve zin. vergelijkbaar met mijn wissers tenminste

Aerotwins zijn sowieso een stuk stiller. Let daar maar eens op. En in het algemeen wissen ze wel wat beter hoor.

Hmmmm, nouja zodra deze aan vervanging toe zijn gaan er Aerotwins op. Zit alleen wel met 2 totaal verschillende wissers nu. Links is lang en recht en rechts is korter en gebogen.... hoop niet dat dat problemen geeft...

moet je voor aerotwins ook niet kompleet andere ehmmmmmmm hoe heten die dingen???:|

de aandrijfstangen zullen we maar even zeggen tot we het echte woord weten

Je vindt bijna nooit een auto met even lange wissers hoor :) En je kan wissers mooi recht buigen :D

Aandrijfstangen??? De wisserarmen bedoel je???

@Anton, recht buigen? Nee, ze moeten juist krom :p De huidige is rechts gebogen, dus dat moet weer denk ik....

@MP, whahaha, ja ik pas em aan zodra de onderlip eronder hangt. Hopelijk straks dus. Ga nu meteen verder.

@Anton, zo ja, precies andersom dus eigenlijk ;)

Zooo, de onderlip hangt eronder. Morgen maak ik bij daglicht wel wat foto's, want nu is het al te schemerig....

Staat wel B) en (tu) vind ik :}

Een deftige verlaging komt er zeker. Nog altijd aant uitzoeken wat precies, maar komt er zeker. Misschien idd wel na de winter (als ik het zo lang vol kan houden).

Door CorZa (IP bekend)

Zooo, de onderlip hangt eronder. Morgen maak ik bij daglicht wel wat foto's, want nu is het al te schemerig....

Staat wel en vind ik

Klinkt goed, ik ben benieuwd! (tu)

@CorZa: Ben ook wel benieuwd naar de foto's eigenlijk. ;) Trouwens, is een H&R verlaging niets? :D Of K&W suspensions? ;)

You have to wacht nog eventjes dan. Was net te donker om nette foto's te maken...

@PG, een KW variant 1 (of 2) staat hoog op het lijstje...

Ow, die kan ik zelfs betalen. :T Maarre, dat wordt dan sparen! Wat staat er nog meer op je lijstje? ;)

Nou als jij hem kan betalen...... be my guest :}

Lijstje:

Chip van JD (230pk, 335Nm)
Diverter valve of Blow off valve (lastig), waarschijnlijk EIP systeem
Schroefset (waarschijnlijk KW variant 1 of 2)
Xenon
Aerotwin wissers vooraan
Einddemper en Downpipe (nog kiezen tussen Supersprint en Skytune)
Kelkvormig open filter met rvs of alu buis (lastig met LMM)
3 extra meters (Turbodruk-, oliedruk- en olietemperatuurmeter)
chroom- of zilverkleurig velgbouten
dubbel DIN middenconsole
origineel navisysteem

En ik ben wat vergeten volgens mij.....

Daar gaan denk ik nog wel een hoop aantal maandjes overheen voordat je dat bij elkaar hebt...;)

Over die uitlaatdemper: Waarom geen compleet nieuw systeem? Is dat te duur of wat?

Wat is trouwens dubbel DIN middenconsole? :S

Gaan idd nog wel wat maanden overheen. Als het allemaal al haalbaar is.

Uitlaat kost zoals ik em zou willen zo'n 2500 a 3000 euro. Dus van de downpipe tot vanachter. Dat is dan een Supersprint groep A uitlaat, comleet rvs met een diameter van 63 of 67mm....

Dubbel DIN is een middenconsole waarin een raampje zit waarin zeg maar 2 radio's onder elkaar kunnen. Ik heb nu enkel DIN. Daar zit 1 sleuf in. Dubbel DIN is geschikt voor het af-fabriek navi-scherm. Snappie?

Uitlaat kost zoals ik em zou willen zo'n 2500 a 3000 euro. Dus van de downpipe tot vanachter. Dat is dan een Supersprint groep A uitlaat, comleet rvs met een diameter van 63 of 67mm....

Goeiedag zeg! :O Maarja, nu ik erover nadenk idd.. Dat is natuurlijk best wel een karwei omdat in te bouwen en het materiaal zal zelf ook niet gratis zijn.. Succes met sparen! :D

Dubbel DIN is een middenconsole waarin een raampje zit waarin zeg maar 2 radio's onder elkaar kunnen. Ik heb nu enkel DIN. Daar zit 1 sleuf in. Dubbel DIN is geschikt voor het af-fabriek navi-scherm. Snappie?

Aha, ik snap het. Maar als je een Dubbel DIN wilt, komt daar dus het "af-frabriek" navi scherm in en de bijbehorende cd speler? Dus dan kan je in principe je oude radio verkopen, of niet?

Koop je die Dubbele DIN trouwens samen met dat navi-scherm, of wat is je bedoeling? ;)

Die uitlaat bouw je niet in hoor. Wordt warm binnen dan denk ik :}

Ik wil idd dubbel DIN met standaard kleuren navi. Wel erg duur, maar daarom staat ie ook laag op de lijst.... :}

Die uitlaat bouw je niet in hoor. Wordt warm binnen dan denk ik

Wat zijn we weer grappig. :}

Ik wil idd dubbel DIN met standaard kleuren navi. Wel erg duur, maar daarom staat ie ook laag op de lijst....

Ja idd, als ik het zo eens lees kan je nog makkelijk zo'n 15.000 tot 20.000 uitgeven aan je auto. :p

Net ff foto's gemaakt:

Cupralip1.jpg

Cupralip2.jpg

Cupralip3.jpg

Zou hij zo vast genoeg zitten??? ;)
Cupralip4.jpg

Straks (als het weer droog is) nog even het kleine stukje wat uitsteekt bij de wielen afknippen/-zagen en dan B)

Bilstein geeft wel levenslange garantie op de schokbrekers dus da's wel positief...

Ik neem momenteel alles in overweging. Ik heb nog ff tijd (lees: ik moet nog sparen) ;)

kortom.. allemaal naar de 'dat-zeg-ik' bouwmarkt om uw gewaardeerde moderator te helpen ;)

Ziet er strak uit, die lip (tu)

Whahahaha, aardig van je Smith, maar daar verdien ik geen cent meer mee :,(

Een sponsorbijdrage is wel welkom... jeee, soms krijg je echt alle rekeningen tegelijk he.... yuk :|

Spoilerlip ziet er heel netjes uit! Subtiel, maar toch maakt ie de voorkant dikker.

Porsche Gek schreef:

Erg netjes hoor! Like it!

Hij zit ook wel erg goed vast.

Thanx en er zitten 22 parkers in.... :}

Leuke reacties allemaal :-D

Edit: pianovingers in de knoop

En toch vind ik nog steeds dat je een erg gaaf nummerbord hebt Marco. :}

Maar het ziet er zeker netjes uit! Nu, die verlaging he! ;)

Een gaaf nummerbord? Ik vind die NL platen zooooooo lelijk. Gelukkig wel met opgelegde letters, dat wel B)

Misschien vraag ik nu hier iets doms, maar waarom is het een gaaf nr. bord dan...

Vanwege de opgelegde letters. Ziet er toch een stuk netter uit dan zo'n standaard plaat. :-D

Terug
Bovenaan