Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
afentoe zei:Dat bedrag valt me nog mee. Mooi dat het goed is opgelost.
Het viel me recent ineens op dat onze Toyo de twee ton gepasseerd is. Had een tijdje niet zelf gereden, zaterdagmorgen stap ik in de auto en zie ik uit mijn ooghoek 200.028 staan.
Die van mij dus ook, maar ik ga die van mij nooit meer weg doen.Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:afentoe zei:Dat bedrag valt me nog mee. Mooi dat het goed is opgelost.
Het viel me recent ineens op dat onze Toyo de twee ton gepasseerd is. Had een tijdje niet zelf gereden, zaterdagmorgen stap ik in de auto en zie ik uit mijn ooghoek 200.028 staan.
De 2-ton daling is ingezet, nu moet je hem voorlopig niet verkopen, de waarde daalt extra hard vlak na de 2 ton.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:afentoe zei:Dat bedrag valt me nog mee. Mooi dat het goed is opgelost.
De 2-ton daling is ingezet, nu moet je hem voorlopig niet verkopen, de waarde daalt extra hard vlak na de 2 ton.
Mijn ouders kennende gaan zij waarschijnlijk de laatste Nederlandse eigenaars zijn. Misschien wordt hij (net als onze Peugeot) als er teveel gebreken aan komen nog geëxporteerd, maar normaal gesproken ga ik er niet vanuit dat deze nog in Nederland te koop gezet gaat worden.Soloman zei:Die van mij dus ook, maar ik ga die van mij nooit meer weg doen.Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:De 2-ton daling is ingezet, nu moet je hem voorlopig niet verkopen, de waarde daalt extra hard vlak na de 2 ton.afentoe zei:Dat bedrag valt me nog mee. Mooi dat het goed is opgelost.
Soloman zei:Ik meld me weer eens.
Ik heb een schrijversdip gehad van een jaar....
Op het werk kreeg ik al opmerkingen, wanneer komt er weer eens iets? Dus langzamerhand ga ik weer eens in de pen klimmen. Denk ik. Weer even bijkomen.
Saab77 zei:Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:afentoe zei:Dat bedrag valt me nog mee. Mooi dat het goed is opgelost.
Joost,
Ik heb nu een saab cabrio met meer dan 289.000 km en reken maar dat zoiets verschrikkelijk leuk kan zijn, ondanks dat het geen marktwaarde meer heeft. totally fun, echt. Voor de sloop behoed en compleet opgeknapt. Zeer krachtig motorvermogen en hele leuke automaat met Sportstand en al. Ik kan mijn plezier niet op, na de nodige revisies.
Sportief vliegweer?Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Vanmorgen op Schiphol Airport: sportief vliegweer.....
https://www.youtube.com/watch?v=_KVtUgL5N0U&feature=share
Soloman zei:Sportief vliegweer?Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Vanmorgen op Schiphol Airport: sportief vliegweer.....
https://www.youtube.com/watch?v=_KVtUgL5N0U&feature=share
Soloman zei:Ik wist niet dat ze daar nog vlogen met dit weer. Je ziet trouwens aan het begin van het filmpje een neerstortende vogel.
De piloot doet het trouwens aardig goed met dat gevaarte.
Het ergste is hier voorbij, maar ik was vanmorgen even naar buiten en ik moest zes hoog over de galerij, ik dacht nou, dat gaat maar net goed....
Soloman zei:Dat is het leuke van dit soort auto's. Mijn Camry is 14. Daar krijg je geen stuiver meer voor. Volledig afgeschreven. Dus is er geen reden om hem te verkopen. Dus alleen maar genieten.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Nou een bliksem is ook geen pretje!
Boppie zei:Mooie foto's Solo.
Joost, inbreken en slapende mensen op de foto zetten is strafbaar.
Soloman zei:Gewoon, met de automaat op nightshot. Ik had de camera in de hand, dus kon niet lang belichten. Ik heb trouwens nog geen afstandbediening die je nodig hebt als je lang wilt belichten.
Meteorieten fotograferen: dan moet je hem minstens een half uur open hebben en weten waar je moet richten.
Waar heb je deze foto gemaakt?Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:
Gejat van het wee wee wee.....Soloman zei:Waar heb je deze foto gemaakt?
Soloman zei:Die bovenste foto is erg mooi en zeer goed gelukt! Net geen streepjes, iets langer en ze gaan streepjes trekken.
Bij de b-stand, tenminste zo heette dat vroeger, moet je met de hand de sluiter openen en sluiten, vandaar dat je met je max van 30 seconden zat, en dan maak je dus gebruik van vertraagde opening. Zonder afstandbediening kun je de b-stand niet gebruiken.
Soloman zei:Verschrikkelijk....
(sorry dat ik het zeg)