Citroën Berlingo/Fiat Doblò/Opel Combo/Peugeot Partner/Rifter/Toyota ProAce City | facelifts 2024

Inderdaad, die achterkant lijkt haast wel ongewijzigd.

Op dit moment zijn toch alleen de personenversies geïntroduceerd? Ik hoop dat de grijs-kenteken Peugeot alsnog Partner heet want dat Rifter vind ik maar niks.

Audi80Coupé zei:

Op dit moment zijn toch alleen de personenversies geïntroduceerd? Ik hoop dat de grijs-kenteken Peugeot alsnog Partner heet want dat Rifter vind ik maar niks.

Hoezo vind je dat niks? Echt heel makkelijk om te zien of je met een recente of echt de nieuwste Peugeot ludospace te maken hebt.

Audi80Coupé zei:

Daar zou ik wel van uitgaan, want de Traveller met grijs kenteken heet ook gewoon weer Expert.

der Magistrat zei:
Audi80Coupé zei:

Hoezo vind je dat niks? Echt heel makkelijk om te zien of je met een recente of echt de nieuwste Peugeot ludospace te maken hebt.

Een eigen naam voor de ludospace/personenversie vind ik geen probleem. Ik zal het alleen niks vinden als de grijs-kenteken Partner straks Rifter heet.

De eerste foto's van de Berlingo basis-uitvoering (Cinqspace?) van de personenversie zijn inmiddels ook opgedoken:
Berlingo basis/bestel

Lijkt op een versie die (in bepaalde landen) onder de Multispace wordt gepositioneerd, maar grote kans dat dit ook gelijk de neus is van de grijskenteken besteluitvoering.

De grijskentekenuitvoeringen:

Peugeot Partner: https://www.autoweek.nl/nieuws/peugeot-presenteert-nieuwe-partner/

cxsy846b0911_800.jpg

racyuqnb8zlx_800.jpg

k9wycakb8d15_800.jpg

mtgyd2zbjpft_800.jpg

aglyitibrz78_800.jpg

ru1y6iob6e15_800.jpg

Met simpeler interieur dan de Rifter zonder doorlopende middenconsole:

2d7y5lmbicm2_800.jpg

qo2ypb2bcf30_800.jpg

Citroën Berlingo bestel met totaal ander, serieuzer maar minder speels ogend front: https://www.autoweek.nl/nieuws/ook-bestelversie-citroen-berlingo-onthuld/

0j6ynysb5l7e_800.jpg

jz4y2b9b7b6u_800.jpg

hbayowzba278_800.jpg

l0gyblzb9n9g_800.jpg

90vy4m6brz0t_800.jpg

Let ook hier weer op de interessante kostenbesparingen! Het zwarte deel van de bumper van de Partner bestel en Berlingo bestel is uitwisselbaar.

De Opel Combo lijkt het meest op de personenwagenvariant, de Tour: https://www.autoweek.nl/nieuws/nieuwe-opel-combo-gepresenteerd/

ysfyce7b83ve_800.jpg

b5ayi1rbjmyk_800.jpg

ue5yddpboal4_800.jpg

5qjyphcbgy7y_800.jpg

mjvywy2bahlr_800.jpg

qlxy6qnb0aao_800.jpg

Citroën Berlingo vs. Volkswagen Caddy:

S1-comparatif-video-citroen-berlingo-vs-volkswagen-caddy-556735.jpg

S1-comparatif-video-citroen-berlingo-vs-volkswagen-caddy-556733.jpg

S1-comparatif-video-citroen-berlingo-vs-volkswagen-caddy-556752.jpg

1. Citroën Berlingo
2. Volkswagen Caddy

De Caddy kan alleen op het gebied van ruimte met de Berlingo meekomen, in alle andere opzichten is 'ie inferieur aan de Berlingo. Niet zo vreemd ook, aangezien de Caddy uit 2003 stamt en daarmee nog een stuk ouder is dan de vorige Berlingo...

Complete vergelijkingstest: https://www.caradisiac.com/comparatif-video-citroen-berlingo-vs-volkswagen-caddy-changement-d-epoque-169324.htm

En verder heeft L'argus de Berlingo M en XL met elkaar vergeleken: https://www.largus.fr/actualite-automobile/le-citroen-berlingo-m-face-au-citroen-berlingo-xl-un-duel-de-tailles-9284393.html

citroen-berlingo-xl-vs-berlingo-m-08.jpg

Uiteraard is de Peugeot Rifter ook al door alle Franse media getest, waaronder:
https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-peugeot-rifter-bluehdi-100-notre-avis-sur-le-nouveau-rifter-9218392.html
https://www.caradisiac.com/essai-video-peugeot-rifter-ne-l-appelez-plus-partner-168994.htm
https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/24043-essai-peugeot-rifter-puretech-110-glissement-de-terrain

S1-essai-video-peugeot-rifter-ne-l-appelez-plus-partner-555241.jpg

Leuk om te zien, drie verschillende modellen op dezelfde basis. De Berlingo bestel ziet er ook prima uit, bijzonder dat ze speciaal daarvoor koplampunits en alles hebben ontworpen. Slim inderdaad om de bumper uit te wisselen.
De lange versie schurkt tegen de Expert/Jumpy aan, ook slim. Een bestelauto line-up om je als merk niet voor te schamen. Ik voorzie wel successen voor deze drieling.
Ik heb de maten zo even niet in beeld, maar op de foto's ziet de Berlingo er flink groter uit dan de Caddy. Ik ben wel benieuwd naar een plaatje van de Berlingo met de eerste generatie er naast.

De Toyota ProAce is een Expert,
de Toyota Aygo een 108,
zou er op deze "kleine" bestelbus ook een Toyota-variant komen?

[size=medium]Prijzen Opel Combo Tour beginnen bij 28.327 euro[/size]
Ook als zevenzitter te verkrijgen

[size=x-small]Autonieuws • 13 augustus 2018 • Tekst: Bob Kroese[/size]

De prijzen van de nieuwe Opel Combo Tour zijn bekend. Er is keuze uit diverse motoren, twee lengtevarianten en vijf of zeven zitplaatsen. De vanafprijs bedraagt 28.327 euro.

Opel heeft de prijzen van de nieuwe Combo Tour bekend gemaakt. Vanaf 28.327 euro mag je jezelf eigenaar noemen van deze ruim en praktische auto. Onder motorkap ligt dan een 1.2 turbobenzinemotor met 110 pk. Wil je liever een dieselmotor? Dan moet je minimaal 30.864 euro meebrengen voor de 1.5 dieselversie met 75 pk.

Opel biedt slechts één uitvoeringsniveau aan, de uitrusting is naar wens verder aan te kleden met losse opties en pakketten. Elke Combo is voorzien van airconditioning, een audiosysteem, een boordcomputer met 3,5 inch informatiescherm in kleur, twee schuifdeuren, cruise control en diverse actieve en passieve veiligheidsvoorzieningen.

De Combo Tour is er ook in een met 35 centimeter verlengde variant, de meerprijs bedraagt 1.000 euro voor de benzineversie en 2.000 euro voor de dieseluitvoeringen. Zowel de reguliere als de verlengde Combo Tour is verkrijgbaar met twee extra zitplaatsen achterin, die zijn om te klappen en uit te nemen. Opel vraagt voor deze optie minimaal 739 euro.

De Opel Combo Tour is vanaf nu te bestellen, je vindt de prijzen hieronder in de tabel.

Prijzen Opel Combo Tour
1.2 110 pk € 28.327
1.5 75 pk € 30.864
102 pk € 32.527
131 pk € 35.247
131 pk aut. € 37.199

Bron: https://www.autokopen.nl/autonieuws/2018/augustus/45275-prijzen-opel-combo-tour-beginnen-bij-28-327-euro

Het valt mij eigenlijk nog wel mee, die benzine dan. De BPM zal namelijk niet mals zijn.

Gek dat de lange versie bij diesel een hogere meerprijs heeft.

[size=medium]Peugeot maakt prijzen Rifter bekend[/size]
[size=x-small]Autonieuws • 4 december 2018 • Tekst: Bob Kroese[/size]

De prijzen van de Peugeot Rifter zijn bekend. De personenwagenversie van de Partner is binnenkort verkrijgbaar vanaf 29.820 euro.

Peugeot heeft de prijslijst van de Rifter klaar. De praktische auto is vanaf begin volgend jaar te verkrijgen voor minimaal 29.820 euro. Peugeot biedt drie verschillende motorversies aan, de 1.2 PureTech benzinemotor met 110 pk en de 1.5 BlueHDi diesel met 100 en 130 pk. Verder zijn er twee lengteversies (Standaard en Long) en drie verschillende uitvoeringen. In de tabel onderaan vind je alle beschikbare combinaties en prijzen. De verlengde Rifter is ook te bestellen met twee extra stoelen achterin, Peugeot vraagt hiervoor 800 euro.

De basisversie Active is uitgerust met airconditioning, lane departure warning, elektrisch bedienbare ramen, centrale portiervergrendeling en een lichtsensor. Met de Allure-uitvoering haal je daarnaast een multimediasysteem met 8 inch beeldscherm, een regensensor, een elektrisch bedienbare handrem en parkeersensoren ‘in huis’. De topuitvoering GT-Line is aanvullend uitgerust met privacy glass, automatische klimaatregeling, 17 inch lichtmetalen wielen en drie losse stoelen in plaats van een bank achterin.

Prijzen Peugeot Rifter
1.2 PureTech 110 pk Active € 29.820
1.2 PureTech 110 pk Active (Long) € 31.620
1.2 PureTech 110 pk Allure € 31.620
1.2 PureTech 110 pk Allure (Long) € 33.420
1.2 PureTech 110 pk GT-Line € 34.120
1.2 PureTech 110 pk GT-Line (Long) € 35.920
1.5 BlueHDi 100 pk Allure € 36.470
1.5 BlueHDi 130 pk Allure (Long) € 39.970

Bron: https://www.autokopen.nl/autonieuws/2018/december/45886-peugeot-maakt-prijzen-rifter-bekend

British Racing Green zei:
De Toyota ProAce is een Expert,
de Toyota Aygo een 108,
zou er op deze "kleine" bestelbus ook een Toyota-variant komen?
Was dit nu voorspelbaar, of ben jij helderziend?

Kunnen ze niet voor de trio niet een hybride of LPG versie maken? Wel zo fijne voor de particulier. Nu heb je alleen de Dacia Dokker als fabrieks af LPG Ludospace.

Prijzen van de Citroën Berlingo op geel kenteken:

1.2 Puretech 110 pk Live € 28.620
1.2 Puretech 110 pk Live (Long) € 30.420
1.2 Puretech 110 pk Feel € 30.620
1.2 Puretech 110 pk Feel (Long) € 32.420
1.2 Puretech 110 pk Shine € 32.720
1.2 Puretech 110 pk Shine (Long) € 33.520
1.5 BlueHDi 100 pk Feel € 35.470
1.5 BlueHDi 130 pk Feel (Long) € 38.970

Voor hetzelfde geld rijd je in een Scenic, dan moet je toch wel heel graag in een busje willen rijden.

Autobild heeft de Citroën Berlingo vergeleken met de Ford Tourneo Connect en de Volkswagen Caddy.

Citro-n-Berlingo-Ford-Tourneo-VW-Caddy-1200x800-9743c2669ddcf182.jpg

Citro-n-Berlingo-Ford-Tourneo-VW-Caddy-1200x800-a1a526cf4bf3fc23.jpg

Citro-n-Berlingo-1200x800-0c08d4daeb268712.jpg

Ford-Tourneo-1200x800-b01d1fe683423c01.jpg

VW-Caddy-1200x800-109d44b39a77a820.jpg

Citro-n-Berlingo-1200x800-81accfcc70c81f68.jpg

Ford-Tourneo-1200x800-c59a299ae8f5b2a8.jpg

VW-Caddy-1200x800-b1c99b17cfd48198.jpg

Citro-n-Berlingo-1200x800-b1af162bd1953fa1.jpg

Ford-Tourneo-1200x800-688217a7e53c3c9c.jpg

VW-Caddy-1200x800-a03688c0a40138f1.jpg

De eind 2003 voorgestelde Caddy eindigt uiteraard op de eerste plaats, schaamte is Autobild geheel vreemd:

1. Volkswagen Caddy 1.4 TSI DSG 497/750 punten
2. Ford Tourneo Custom 1.0 Ecoboost 490/750 punten
3. Citroën Berlingo Puretech 110 (1.2) 484/750 punten

Complete vergelijkingstest: https://www.autobild.de/artikel/citroen-berlingo-ford-tourneo-vw-caddy-test-14420457.html

Ze weten van gekheid niet meer wat ze met die raamstijlen moeten o_O

Haha inderdaad! De Berlingo oogt het meest geslaagd, alleen die zwarte A-stijl hoeft van mij niet. Ford is iets te uitbundig in het design en bij de Caddy zie je duidelijk dat er iets aan een smaller model is geplakt.
Slecht vergelijk overigens om de Caddy als 1.4 te pakken. Bijzonder dat de Caddy wint.

Barri zei:
Bijzonder dat de Caddy wint.

Vind ik niet hoor, soms denk ik dat het VAG concern grootaandeelhouder is van o.m. de duitse autobladen-autoindustrie, maar ik kan dat uiteraard niet bewijzen, het is een veronderstelling van mij.
Soms komt het 'uitheemse' produkt in de tekst goed uit de bus, maar dan bij de conclusie weten ze het zo te brengen dat het VAG produkt toch winnaar is.

Sowieso moet de Rifter ook beter rijden dan de Caddy omdat die eerste tenminste onafhankelijke wielophanging heeft.

Zeer bijzonder maar niet verrassend. Toch geinig om als buitenstaander/Nederlander zo naar deze vooringenomen tests te kijken. In Nederlandse magazines winnen altijd hele andere auto's dan in Duitse bladen (vooral AutoBild). Lees voor de grap eens een keer de Auto Review, een zogenaamd """"Nederlands"""" magazine (maar waar wel met Duitse kentekens wordt getest) waar ook altijd een Duitse auto wint.

Bumpers onderaan hetzelfde als bij de Combo maar toch een duidelijke Toyota-neus.

Van de grotere broertjes lijkt de Toyota het succesvolst. Dus deze compactere besteller zal Toyota geen windeieren leggen.
Je zou de ProAce City kunnen zien als een verre opvolger van de LiteAce.

GT xxx zei:
Van de grotere broertjes lijkt de Toyota het succesvolst.

Schijnt bedriegt. Nederlandse verkopen grijs+geel kenteken:

Peugeot Expert/Traveller 1.136
Toyota ProAce 383
Citroën Jumpy/SpaceTourer 359

De voorsprong van de Peugeot op de andere twee is dus gigantisch. De Opel gaat ongetwijfeld veel dichter bij de Peugeot in de buurt komen, zo niet overtreffen. Er zijn 1.366 Vivaro's verkocht in de eerste drie maanden van 2019, ongetwijfeld nog grotendeels van het vorige type.

Ik vind het apart dat Toyota de bestelauto's consequent baseert op een oude designtaal. De ProAce heeft een front in de stijl van de vorige Auris pre facelift, Verso facelift, huidige Yaris van voor alle facelifts etc., nu heeft de ProAce City een grille in de stijl van de oude RAV4 facelift. Een Toyota-uitstraling heeft de auto mijns inziens niet echt, de ProAce heeft een wat kenmerkender front.

Misschien is hier het beeld anders. Het grootste taxibedrijf van Drenthe heeft een enorme vloot Toyota ProAces aangeschaft voor schoolvervoer. De loodgieters en klussers die eerst in een Toyota HiAce reden, zijn overgestapt op de Toyota ProAce. De Citoën-dealer doet goede zaken met de Jumpy en ook met de nieuwe Berlingo. Bij de Peugeot-dealer is het uitgestorven. Er staan nauwelijks auto's om uitgeleverd te worden. En er staat al sinds maanden slechts één en dezelfde Partner, verloren tussen de oude modellen. Bij de Opel-dealer heb ik nog niet kunnen kijken.
Op straat hetzelfde beeld: Toyota op 1, Citroën op 2 en Peugeot op een verre derde plaats. Tot zover het lokale nieuws uit Drenthe.

Wat vormgeving betreft heeft Toyota het moeten doen met de mallen van PSA. Toyota had vast graag schuinere koplampen en grille gehad, maar dat past niet in de PSA-carrosserie. Dus zijn de koplampen en grille wat minder schuin. Ik denk dat Toyota Japan hier niets mee te maken heeft. Anders zouden er wel Z-vormige koplampen op gezeten hebben en een enorme grille tot onderaan de bumper.

Wel jammer dat Toyota ervoor kiest om met dezelfde naam te komen als de grotere versie. Dus de Ford manier.. Ik vind dat verwarrend.
Ik had het bericht hierover op de homepage eerst als een nieuwe variant op de bestaande ProAce beoordeeld en het dus niet gelezen. Nu blijkt het een 'nieuw' model te zijn.. o_O

Net terug van Parijs. Ik heb daar niet speciaal op de busjes gelet maar toen ik dat toch eenmaal deed bij een bestelwagenversie van de Peugeot, bleek dat die gewoon Partner heet. Het is dus (alleszins in Frankrijk en België) enkel de personenwagenversie die een nieuwe naam heeft gekregen.

De Toyotaversie ziet trouwens erg geslaagd uit!

ProAce City live @ Commercial Vehicle Show Birmingham:

40-toyota-proace-city.jpg

42-toyota-proace-city.jpg

43-toyota-proace-city.jpg

41-toyota-proace-city.jpg

CVshow_2019_vans-36.jpg

CVshow_2019_vans-19.jpg

Meer foto's:
https://www.parkers.co.uk/vans-pickups/news/2019/toyota-proace-city-small-van/
https://www.bestelauto.nl/nieuws/fotos-maxus-ev30-steelt-de-show-in-birmingham/13150/

der Magistrat zei:
Het blijft voor mij wel een wat maf gezicht om het Toyota-logo op de typische Berlinog-Partner-busjes te zien.

Eens. Maar ja, vast een kwestie van gewenning. Oorspronkelijk vond ik de Citan ook maar raar...

der Magistrat zei:
Het blijft voor mij wel een wat maf gezicht om het Toyota-logo op de typische Berlinog-Partner-busjes te zien.

Juist voor de andere merken wel goeie reclame eigenlijk. Toyota plakt niet zomaar z'n logo op producten die niet aan de kwaliteitseisen voldoen (weinige uitzonderingen daargelaten).

Toyota krijgt de (publiciteits)primeur voor de elektrische variant van de kleine bestellers. Dit is de Toyota ProAce City Electric:

Toyota-proace-city-verso-electric-930x688.jpg

proace-city-electric-2021-900x407.jpg

[size=medium]Elektrische Toyota ProAce City in herfst 2021[/size]
[size=x-small]2 december 2020[/size]

Toyota voegt alweer de volgende elektrische bestelauto toe aan haar gamma. Na de ProAce Electric komt er ook een elektrische versie van de ProAce City. In de herfst van 2021 moet de auto beschikbaar zijn.

Toyota heeft als doel om emissies van stikstof, CO2 en fijnstof terug te brengen. Met de Toyota ProAce Electric is in Nederland inmiddels begonnen om de steden schoner te maken en met de volledig elektrische variant van de Toyota ProAce City neemt Toyota de volgende stap.

Toyota gaat de nieuwe ProAce City Electric leveren met een lithium-ion batterij van 50 kWh. Het vermogen van de elektromotor bedraagt 100 kW/136 pk, Toyota rust de ProAce City Electric in Nederland standaard uit met een 3-fasen lader van 11 kW.

Het aanbod van de ProAce City Electric zal bestaan uit twee lengtematen (ProAce City en ProAce City Long) alsook een personenversie, de ProAce City Verso, met vijf of zeven zitplaatsen. De eerste leveringen zullen in de herfst van volgend jaar plaatsvinden. Toyota maakt in de loop van volgend jaar meer details bekend.

Bron: https://www.bestelauto.nl/nieuws/elektrische-toyota-proace-city-in-herfst-2021/17882/

Elektrische versies met 50 kWh accupakket:

Opel Combo-e

"De Combo-e heeft in alle gevallen een 50 kWh accupakket in zijn bodem waarmee hij ongeacht de gekozen versie een WLTP-actieradius van 275 kilometer heeft. Wie die opgegeven range niet hoeft te benaderen, trapt de Combo-e dankzij de 136 pk en 260 Nm sterke elektromotor in 11,2 seconden naar de 100 km/h. De topsnelheid is afgeregeld op 130 km/h. Het accupakket is aan een 100 kW snellader in een half uur tot 80 procent van zijn capaciteit vol te pompen met stroom."

502y0j0bf6yc_800.jpg

hx3y53ibcn66_800.jpg

s0ey6lubh5m9_800.jpg

Opel Combo-e Life

"Het mag geen verrassing heten dat de Combo-e Life net als zijn bestelbroertjes een 136 pk en 260 Nm sterke elektromotor op de vooras krijgt, die 'm in 11,2 seconden naar de 100 km/h helpt. De topsnelheid is elektronisch afgeregeld op 130 km/h. De actieradius is vastgesteld op 280 kilometer. Het accupakket is aan een 100 kW DC-snellader in een ongeveer een half uur tot 80 procent van zijn capaciteit op te laden. Een 3-fasen 11 kW-boordlader is standaard."

p8iymulbawtx_800.jpg

dqzyfjjbz0wp_800.jpg

Citroën ë-Berlingo

cdgycywbuyi5_800.jpg

zd2ycipbuoyx_800.jpg

r9qy6msb0zfr_800.jpg

Peugeot e-Partner

sfty3psb57eq_800.jpg

jcmydafbsf4u_800.jpg

do1y855bs2ws_800.jpg

Benieuwd waar PSA (Stellantis) mee komt als deze 136 pk en 260 Nm wordt vervangen.
Met name actieradius - herstel, ACCURADIUS - zal dan een boost krijgen, neem ik aan.

Meen dat Opel i.s.w. met een R&D bedrijf namens PSA EV ontwikkeling doet en dat met Total een accu cel JV loopt

Wouter82 zei:
Waarom wordt dat zo verschrikkelijk lang van te voren aangekondigd? :confused:

Omdat Toyota nog geen huidig EV model in dat segment heeft rijden, wat dus nog verkocht moet worden, lijkt mij.
Daarnaast, meeliften op het nieuws van de introductie van de andere bestellers.?
(potentiële) klanten laten weten dat Toyota ook met een EV komt, zodat een vervangingsstrategie opgezet kan worden door de klant welke misschien al klant is bij Toyota voor personenwagens oid. ?

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik vind wel dat de gekleurde bumpers van de Opel veel doen voor het model. Steken de PSA modellen wat schril bij af, ondanks dat ongespoten bumpers minder kostbaar zullen zijn bij schadeherstel natuurlijk.

Durashift zei:
Wouter82 zei:
Waarom wordt dat zo verschrikkelijk lang van te voren aangekondigd? :confused:

Omdat Toyota nog geen huidig EV model in dat segment heeft rijden, wat dus nog verkocht moet worden, lijkt mij.
Daarnaast, meeliften op het nieuws van de introductie van de andere bestellers.?
(potentiële) klanten laten weten dat Toyota ook met een EV komt, zodat een vervangingsstrategie opgezet kan worden door de klant welke misschien al klant is bij Toyota voor personenwagens oid. ?

Precies dat. Juist bij bedrijfswagens en auto's die veel in fleets aangeschaft worden is dat belangrijk. In dit geval nog wat meer omdat er in dit segment elektrisch nog weinig concurrentie is, en bedrijven bij het vernieuwen van hun wagenpark anders nog voor ICE zouden kiezen.

wk08-21-01-Citroen-e-Berlingo.371279.36.jpg

De ë-Berlingo MPV is er nu ook; de prijzen beginnen volgens het altijd betrouwbare Autointernationaal (ik kan geen andere bronnen vinden) bij € 37.850 euro voor de Life-uitvoering met vijf zitplaatsen. De zevenzitter als Life kost € 44.600. De ongetwijfeld kalere, maar grotere ë-Jumpy Combi is er vanaf €40.790, de ë-SpaceTourer vanaf €53.011. Zowel de Berlingo als de Jumpy/SpaceTourer heeft standaard een 50 kWh-accupakket, maar alleen bij de middelgrote busjes is een variant met 75 kWh-accupakket optioneel leverbaar.

Veel concurrenten zijn er (nog) niet buiten de klonen van de Berlingo en Jumpy: de aloude Nissan e-NV200 Evalia (40 kWh) is er vanaf €45.173, maar de productie van dat busje wordt binnenkort beëindigd. De nieuwe generatie Renault Kangoo, Nissan NV250 en Mercedes-Benz Citan/T-Klasse (als EV met de naam EQT) komen beschikbaar met 44 kWh-accupakket.

Opel heeft de prijs van de Combo-e Life bekend gemaakt: € 39.434. D Voor dat geld krijg je de uitvoering Edition. Anders dan de ë-Berlingo MPV staat er geen verlengde variant van de Combo-e Life op de prijslijst.

Bron: https://www.opel.nl/personenwagens/nieuwe-combo/combo-e-life/overzicht.html

Hoog geplaatste koplampen geven wel meer licht op de weg !!!!!! en........worden ook van verder gezien !!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan