der Magistrat
Wegverkenner
Woa wat ziet die achterkant er hetzelfde uit zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Audi80Coupé zei:Inderdaad, die achterkant lijkt haast wel ongewijzigd.
Op dit moment zijn toch alleen de personenversies geïntroduceerd? Ik hoop dat de grijs-kenteken Peugeot alsnog Partner heet want dat Rifter vind ik maar niks.
Audi80Coupé zei:Inderdaad, die achterkant lijkt haast wel ongewijzigd.
Op dit moment zijn toch alleen de personenversies geïntroduceerd? Ik hoop dat de grijs-kenteken Peugeot alsnog Partner heet want dat Rifter vind ik maar niks.
der Magistrat zei:Audi80Coupé zei:Inderdaad, die achterkant lijkt haast wel ongewijzigd.
Hoezo vind je dat niks? Echt heel makkelijk om te zien of je met een recente of echt de nieuwste Peugeot ludospace te maken hebt.
Moderator
[size=medium]Prijzen Opel Combo Tour beginnen bij 28.327 euro[/size]
Ook als zevenzitter te verkrijgen
[size=x-small]Autonieuws • 13 augustus 2018 • Tekst: Bob Kroese[/size]
De prijzen van de nieuwe Opel Combo Tour zijn bekend. Er is keuze uit diverse motoren, twee lengtevarianten en vijf of zeven zitplaatsen. De vanafprijs bedraagt 28.327 euro.
Opel heeft de prijzen van de nieuwe Combo Tour bekend gemaakt. Vanaf 28.327 euro mag je jezelf eigenaar noemen van deze ruim en praktische auto. Onder motorkap ligt dan een 1.2 turbobenzinemotor met 110 pk. Wil je liever een dieselmotor? Dan moet je minimaal 30.864 euro meebrengen voor de 1.5 dieselversie met 75 pk.
Opel biedt slechts één uitvoeringsniveau aan, de uitrusting is naar wens verder aan te kleden met losse opties en pakketten. Elke Combo is voorzien van airconditioning, een audiosysteem, een boordcomputer met 3,5 inch informatiescherm in kleur, twee schuifdeuren, cruise control en diverse actieve en passieve veiligheidsvoorzieningen.
De Combo Tour is er ook in een met 35 centimeter verlengde variant, de meerprijs bedraagt 1.000 euro voor de benzineversie en 2.000 euro voor de dieseluitvoeringen. Zowel de reguliere als de verlengde Combo Tour is verkrijgbaar met twee extra zitplaatsen achterin, die zijn om te klappen en uit te nemen. Opel vraagt voor deze optie minimaal 739 euro.
De Opel Combo Tour is vanaf nu te bestellen, je vindt de prijzen hieronder in de tabel.
Prijzen Opel Combo Tour
1.2 110 pk € 28.327
1.5 75 pk € 30.864
102 pk € 32.527
131 pk € 35.247
131 pk aut. € 37.199
[size=medium]Peugeot maakt prijzen Rifter bekend[/size]
[size=x-small]Autonieuws • 4 december 2018 • Tekst: Bob Kroese[/size]
De prijzen van de Peugeot Rifter zijn bekend. De personenwagenversie van de Partner is binnenkort verkrijgbaar vanaf 29.820 euro.
Peugeot heeft de prijslijst van de Rifter klaar. De praktische auto is vanaf begin volgend jaar te verkrijgen voor minimaal 29.820 euro. Peugeot biedt drie verschillende motorversies aan, de 1.2 PureTech benzinemotor met 110 pk en de 1.5 BlueHDi diesel met 100 en 130 pk. Verder zijn er twee lengteversies (Standaard en Long) en drie verschillende uitvoeringen. In de tabel onderaan vind je alle beschikbare combinaties en prijzen. De verlengde Rifter is ook te bestellen met twee extra stoelen achterin, Peugeot vraagt hiervoor 800 euro.
De basisversie Active is uitgerust met airconditioning, lane departure warning, elektrisch bedienbare ramen, centrale portiervergrendeling en een lichtsensor. Met de Allure-uitvoering haal je daarnaast een multimediasysteem met 8 inch beeldscherm, een regensensor, een elektrisch bedienbare handrem en parkeersensoren ‘in huis’. De topuitvoering GT-Line is aanvullend uitgerust met privacy glass, automatische klimaatregeling, 17 inch lichtmetalen wielen en drie losse stoelen in plaats van een bank achterin.
Prijzen Peugeot Rifter
1.2 PureTech 110 pk Active € 29.820
1.2 PureTech 110 pk Active (Long) € 31.620
1.2 PureTech 110 pk Allure € 31.620
1.2 PureTech 110 pk Allure (Long) € 33.420
1.2 PureTech 110 pk GT-Line € 34.120
1.2 PureTech 110 pk GT-Line (Long) € 35.920
1.5 BlueHDi 100 pk Allure € 36.470
1.5 BlueHDi 130 pk Allure (Long) € 39.970
Was dit nu voorspelbaar, of ben jij helderziend?British Racing Green zei:De Toyota ProAce is een Expert,
de Toyota Aygo een 108,
zou er op deze "kleine" bestelbus ook een Toyota-variant komen?
Moderator
Barri zei:Bijzonder dat de Caddy wint.
GT xxx zei:Van de grotere broertjes lijkt de Toyota het succesvolst.
der Magistrat zei:Het blijft voor mij wel een wat maf gezicht om het Toyota-logo op de typische Berlinog-Partner-busjes te zien.
D Elzinga zei:der Magistrat zei:Het blijft voor mij wel een wat maf gezicht om het Toyota-logo op de typische Berlinog-Partner-busjes te zien.
Eens. Maar ja, vast een kwestie van gewenning. Oorspronkelijk vond ik de Citan ook maar raar...
der Magistrat zei:Het blijft voor mij wel een wat maf gezicht om het Toyota-logo op de typische Berlinog-Partner-busjes te zien.
[size=medium]Elektrische Toyota ProAce City in herfst 2021[/size]
[size=x-small]2 december 2020[/size]
Toyota voegt alweer de volgende elektrische bestelauto toe aan haar gamma. Na de ProAce Electric komt er ook een elektrische versie van de ProAce City. In de herfst van 2021 moet de auto beschikbaar zijn.
Toyota heeft als doel om emissies van stikstof, CO2 en fijnstof terug te brengen. Met de Toyota ProAce Electric is in Nederland inmiddels begonnen om de steden schoner te maken en met de volledig elektrische variant van de Toyota ProAce City neemt Toyota de volgende stap.
Toyota gaat de nieuwe ProAce City Electric leveren met een lithium-ion batterij van 50 kWh. Het vermogen van de elektromotor bedraagt 100 kW/136 pk, Toyota rust de ProAce City Electric in Nederland standaard uit met een 3-fasen lader van 11 kW.
Het aanbod van de ProAce City Electric zal bestaan uit twee lengtematen (ProAce City en ProAce City Long) alsook een personenversie, de ProAce City Verso, met vijf of zeven zitplaatsen. De eerste leveringen zullen in de herfst van volgend jaar plaatsvinden. Toyota maakt in de loop van volgend jaar meer details bekend.
Wouter82 zei:Waarom wordt dat zo verschrikkelijk lang van te voren aangekondigd?![]()
Wouter82 zei:Waarom wordt dat zo verschrikkelijk lang van te voren aangekondigd?![]()
Durashift zei:Wouter82 zei:Waarom wordt dat zo verschrikkelijk lang van te voren aangekondigd?![]()
Omdat Toyota nog geen huidig EV model in dat segment heeft rijden, wat dus nog verkocht moet worden, lijkt mij.
Daarnaast, meeliften op het nieuws van de introductie van de andere bestellers.?
(potentiële) klanten laten weten dat Toyota ook met een EV komt, zodat een vervangingsstrategie opgezet kan worden door de klant welke misschien al klant is bij Toyota voor personenwagens oid. ?