Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah, dan weet ik welke het word: toch wel enigszins verrassend moet ik zeggen gezien een eerdere opmerking over dit modelWie me ook op Facebook volgt zal wellicht al weten over welke wagen het gaat,
Sanoma zei:Ah, dan weet ik welke het word: toch wel enigszins verrassend moet ik zeggen gezien een eerdere opmerking over dit modelWie me ook op Facebook volgt zal wellicht al weten over welke wagen het gaat,![]()
Maar wel een plaatje, dat zeker!
Total Loss zei:Om eerlijk te zijn ook weer een compleet onnavolgbare autowissel dit. )
brg zei:Total Loss zei:Om eerlijk te zijn ook weer een compleet onnavolgbare autowissel dit. )
Ik zag hem zaterdag en mevr. BRG zei meteen: "Hier wil ik mijn S60 gerust voor wegdoen".
Ja, dat creëert plots opportuniteiten.
En dit is een pareltje, van eerste eigenaar, destijds nieuw verkocht en onderhouden door de huidige verkoper, automaat en net ingereden...
(je vindt ze ook voor een fractie van de prijs, maar dan hebben ze 300.000 km ervaring).
Wordt verkocht omwille van zelfde dilemma als bij mij; was de 3e wagen van het gezin en werd amper gebruikt, dus waarom nog langer houden?
Total Loss zei:maar dan was gewoon alleen de S60 verkopen en de A5 houden toch de makkelijkste oplossing.
Niseko zei:Wel gedurfd om nu nog een Euro 5 diesel te kopen, als je die koopt om volgende jaar particulier door te verkopen
brg zei:Mooie CX-3
Kan bij eliminatie enkel deze zijn.
[foto cx3]
Maar wat nu het belangrijkste is: succes met je zoektocht naar een passende uitdaging.
Hoe vlugger je die hebt, hoe meer van die 13 maanden "dubbel" betaald worden, en dat geeft een leuke financiële buffer
Ook bij mij intussen wagenwijzigingen, niet via Petit maar via Vermant![]()
Waarom zijn er geen voorstoelen?
brg zei:dus ik zou de wagen er zelfs blindelings kopen.
speedtouch zei:brg zei:dus ik zou de wagen er zelfs blindelings kopen.
Moet je eens kijken hoe belangrijk vertrouwen is!
brg zei:Gisteren de wagen opgehaald.
Hij is schitterend!
En ondanks alle reviews en rijtesten die steeds weer melden dat dit model rijdt als een zwabber is het genieten achter het stuur.
Ondanks de gigantisch brede banden op de BBSvelgen stuurt de wagen enorm licht.
En de 5cilinder motor reageert vinnig op elke beweging van het gaspedaal.
Ook mevr. BRG die de wagen dagelijks zal gebruiken is enthousiast. Op de hoge instap na van haar S60cc vindt ze de c70 op alle vlakken een verbetering.
Iedereen gelukkig dus!!!
Barri zei:Onder die hoes valt pas echt op hoe ontsierend die antenne is![]()
Onder die hoes valt pas echt op hoe ontsierend die antenne is smiling smiley
brg zei:speedtouch zei:brg zei:dus ik zou de wagen er zelfs blindelings kopen.
Moet je eens kijken hoe belangrijk vertrouwen is!
Werkt in twee richtingen...
De wagen is intussen al bijna 3 weken voor mij gereserveerd zonder dat ik ook maar iets getekend heb.
Ik ben even gaan rekenen en dan is het inderdaad confronterendbrg zei:Daarnet even in het topic van Timo gelezen, en daar de bevestiging gevonden dat zo'n MGF waar altijd wel iets aan scheelt, niks voor mij is.
B Real zei:En een Porsche Boxster?